big_ben_lair
|
zijn er om 9 al mensen op workum? (of anders mirns)
|
|
|
Gertjan
|
wind is niet veel morgen 13-14 knopen Ben als ik ga dan wordt het s'morgens mirns
|
|
|
jaapd
|
of hebben jullie allemaal genoeg spek op de botten.
Ik vond het niet echt koud met mijn 4/3 pak vol gaten maar ik heb dan ook vorige week de 100 kilo aangetikt... Morgen waarschijnlijk iets voor 12 uur in Workum
|
|
|
peter.
|
hey was wel een leuke middag allen heeeeel vlagerig kon mijn 7 net houden!!!
oja kreeg net een boze mail van een jonge die het niet erg leuk vond dat ik zijn kite spot bekend heb gemaakt( op het forum)
|
|
|
big_ben_lair
|
z e hebben 2 knopen meer voorspeld op Workum (14 ipv 12) dus daar ga ik nu heen er staat hier een leuk briesje, een paar cabrina bow 12 en een vegas16
|
|
|
Jurrien
|
Hahaha, sukkel!
ehm? hey was wel een leuke middag allen heeeeel vlagerig kon mijn 7 net houden!!!
oja kreeg net een boze mail van een jonge die het niet erg leuk vond dat ik zijn kite spot bekend heb gemaakt( op het forum)
toen jij weg ging werd het steeds beter!! echt we hebben nog SUPER gevaren met mijn 8
|
|
|
|
piede
|
Dat kun je misschien ook maar beter niet doen...
|
|
|
Gertjan
|
kan me niet voorstellen dat die zandafgraving een natuurgebied is. maar alle binnenwateren zijn verboden te kiten. volgens mij probeer je iedereen bang te maken zodat we er niet heen gaan te kiten. de lokatie is voor ons toch een beetje te ver rijden. wij kunnen bijna net zo goed naar mirns rijden.
|
|
|
Jurrien
|
hij durft zich ook niet bekend te maken...
|
|
|
kitewouter
|
donderdag env rijdag waren ook helemaal top @ workum! donderdag hele dag met 12m2 gevaren, vrijdag met 7 m2! heeeerlijk!
|
|
|
peter.
|
de jonge die de maail heeft gestuurd, mailde me zo net nog effe dat hij gewoon baalde dat ik het bekent gemaakt heb dat straks iedereen er gaat kiten die nogmaal op laauwersoog waaren en dat het er dan niet meer mag
en dit is zijn home spot, dus snap het nu wel een beetje
|
|
|
Jurrien
|
lauwersoog is toch ook onze homespot, betekent niet dat wij daar alleen mogen kiten (grinnik_kitesmiley) was dat maar zo
|
|
|
Steven
|
Tuurlijk is het vervelend wanneer in één keer veel meer kiters daar komen, maar je kan het heus niet tegen houden. Loog is dicht, dus iedereen zoekt nu alternatieven inplaats van het ijselmeer. Eeltjemeer is gewoon een goede optie, net zoals Zuidjemeer en Blauwestad.
|
|
|
peter.
|
waneer gaan we weer kiten op eeltjemeer heb er nu al weer zin in
|
|
|
piede
|
Wat kan revalideren toch lekker zijn... Zonet ff in alle relaxedheid mijn kites opgepompt om ze in het lekkere herfstzonnetje te laten drogen! Ze zaten nl al een week nat in hun omhulsels. Ik ben alleen nog op zoek naar de hulzen die in een Naish shift bar van 2005 zitten. Het gaat niet zo goed met mn depowerkoord nl. Hij slijt als de neten. 1 helft van de huls is pleite. Ik bedacht me net: zonder blinde darm ben ik weer wat lichter en hoe lichter je bent, hoe sneller je kan varen!
|
|
|
Jurrien
|
waneer gaan we weer kiten op eeltjemeer heb er nu al weer zin in hahahaha als het weer waait vrijdag kan ik miss wel
|
|
|
peter.
|
moet ik helaas werken om 12 uur
|
|
|
Gertjan
|
Wat kan revalideren toch lekker zijn... Zonet ff in alle relaxedheid mijn kites opgepompt om ze in het lekkere herfstzonnetje te laten drogen! Ze zaten nl al een week nat in hun omhulsels. Ik ben alleen nog op zoek naar de hulzen die in een Naish shift bar van 2005 zitten. Het gaat niet zo goed met mn depowerkoord nl. Hij slijt als de neten. 1 helft van de huls is pleite. Ik bedacht me net: zonder blinde darm ben ik weer wat lichter en hoe lichter je bent, hoe sneller je kan varen! ik denk dat een blinde darm aan gewicht niet veel scheelt met een paar broodjes hamburger. dus nu ga je met volle maag net zo snel als vrouger met een lege maag. ha ha piede, heb trouwens die 22 inch bar met 5 lijnen verkocht met de 14m v4 dus je zal het moeten doen met 20 inch. kon het ook niet meer ruilen want de koper kwam er meteen aan. dit weekend oosterwind dus hebben we de optie om naar blauwe stad te gaan. is er nog wel eens iemand aan het kiten bij blauwe stad of geven ze er ook meteen bekeuringen van 170 euro.
|
|
|
Erik de Berik
|
Is t niet makkelijker om te msn,en.Of hebben ze dat niet op t platteland (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
big_ben_lair
|
blauwestad is nog bouwplaats dus geen bekeuringen :> er zijn zo nu en dan nog wel wat kiters, alleen te weinig om er op goed geluk heen te gaan :< tot zaterdag of zondag dan maar (geschokt_kitesmiley) eindenlijk een thuis wedstrijd ik start de rook signalen wel!
|
|
|
jaja
Gast
|
Peter grote mond heb je gaan gewoon weer op het Eeltjemeer KITEN Moet je ook doen als de je bekeurd!!!! Is inderdaad 170 EURO
|
|
|
Gertjan
|
Is t niet makkelijker om te msn,en.Of hebben ze dat niet op t platteland (grinnik_kitesmiley)
MSN wat is dat mien jong. dat kenn wie nait en als het hier niet thuis hoort waarom is het dan al 19298 x bekeken.
|
|
|
Gertjan
|
en horen jongen uit scheveningen niet thuis op hanglos.nl
het forum waar de ene kiter nog hoger heeft gesprongen als de ander.
|
|
|