Jurrien
|
verplaatst toch?
|
|
|
peter.
|
ik zie hem niet meer hoor!!
|
|
|
|
Jacobus
|
ik zie hem niet meer hoor!!
Peter, rustig blijven, niet peeuwen!
|
|
|
peter.
|
hey jacob jij kan ook wel effe mee te boarden 3 maart
|
|
|
jetzu
|
He jurrien heb je de baan dan ook voor zoveel mensen gereserveerd? want anders kan het vet druk zijn. En ik moet eigenlijk werken maar zal kijken of ik vrij kan krijgen
|
|
|
Jurrien
|
zou echt super zijN!! we hebben gereserveerd!
licht je rick ook in?
|
|
|
Steven
|
Jo Jurrien, wij kunnen er niet bij zijn, 3 Maart zitten we nog in oostenrijk, of zijn op de terugweg. Had ik zo ff niet aan gedacht.
|
|
|
Jurrien
|
oh zwaar kloten
|
|
|
Jacobus
|
hey jacob jij kan ook wel effe mee te boarden 3 maart
Ik moet die dag helaas werken en ik zit niet zo ruim in de vrije dagen..... Lijkt me idd wel leuk om eens te doen.
|
|
|
peter.
|
jammer, gaat er nog niemand kiten vrijdag??? als er wind is
|
|
|
cees--
Gast
|
jammer, gaat er nog niemand kiten vrijdag??? als er wind is
hey peter, ik ben wel vrij vrijdag... maar jah, hangt ff van de wind af
|
|
|
peter.
|
ik ga mischien morgen middag wie nog meer?
|
|
|
dekkerz
|
Vrijdag ben ik ook vrij, als het btje waait wil ik ook wel, als iemand vanuit grunn nog een plekje in de auto heeft....graaaggg
|
|
|
peter.
|
ik kan helaas vrijdag niet moet naar de tandarts
|
|
|
Jurrien
|
Vrijdag ben ik ook vrij, als het btje waait wil ik ook wel, als iemand vanuit grunn nog een plekje in de auto heeft....graaaggg kan vast wel een x alleen ik moet vrijdag tot 16 uur naar school :S check je morgen peter
|
|
|
piede
|
Hoihoi, hebben jullie net zo'n zin als ik in een lekkere sessie, juni/juli/augustus, zaterdag, 25 graden, shorty, 5bft, oostenwind, een horde mensen op de dijk, wachten op vloed en pas weer weggaan als het water te laag wordt... vervolgens 3 dagen van de spierpijn nagenieten...
Maar eerst lente! Ik was vandaag aan het hardlopen door het park in Vinkytown en de vogels floten mij toe, de knoppen in de bomen stonden op barsten, echt iets om vrolijk van te worden! Nu nog lekkere wind icm een vrije dag! Het wordt weer blote voeten weer!
|
|
|
peter.
|
zo je kunt zo een boek schijven.
ik heb zoooooooooooooooooon zin in te knallen op hvdb!
|
|
|
Luko
|
jullie zijn gek man
|
|
|
Jurrien
|
luko ga je ook mee??!!!
|
|
|
Gertjan
|
Hoihoi, hebben jullie net zo'n zin als ik in een lekkere sessie, juni/juli/augustus, zaterdag, 25 graden, shorty, 5bft, oostenwind, een horde mensen op de dijk, wachten op vloed en pas weer weggaan als het water te laag wordt... vervolgens 3 dagen van de spierpijn nagenieten...
Maar eerst lente! Ik was vandaag aan het hardlopen door het park in Vinkytown en de vogels floten mij toe, de knoppen in de bomen stonden op barsten, echt iets om vrolijk van te worden! Nu nog lekkere wind icm een vrije dag! Het wordt weer blote voeten weer!
Was dat maar waarheid. Het gaat nu echt kriebelen en we moeten nog zo lang wachten voor hvdb.
|
|
|
piede
|
Ok, daar komtie weer: Wie zaterdag kiten? Met deze voorspellingen durf ik het er nog wel op te wagen...
za: 10u: 15kn, 13u: 15kn, 16u: 17kn
Wordt vást nog meer!
|
|
|
peter.
|
ik helaas niet (cry_kitesmiley) , maar jullie zijn toch volgende week vrij ??? kijk de wind ma,di,woensdag (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jurrien
|
jaah vette wind! ik ben er bij... kan ik met jou mee rijden peter
|
|
|