Jets
|
Gaan er deze week nog mensen naar workum?! Heb nu vakantie, en eigenlijk wel weer zin om de kite uit het stof te halen!
|
|
|
cees-
Gast
|
hey jets, bij jouw leeftijd op je profiel staat een hele grote taart.. ben je vandaag jarig?
|
|
|
Gj
|
wie gaat er langs veendam of kan ik met iemand mee rijden?
|
|
|
Gertjan
|
WIE GAAT MORGEN MIRNS EN KOMT LANG VEENDDAM? of kan ik met iemand mee rijden?
He GJ dan moet je toch echt op een duits forum gaan aanmelden want hier is niemand die nog verder als Veendam woont. Maar altijd het proberen waard natuurlijk.
|
|
|
ceees-
Gast
|
WIE GAAT MORGEN MIRNS EN KOMT LANG VEENDDAM? of kan ik met iemand mee rijden?
He GJ dan moet je toch echt op een duits forum gaan aanmelden want hier is niemand die nog verder als Veendam woont. Maar altijd het proberen waard natuurlijk.
|
|
|
Gj
|
ahah. zal me daar ff aanmelden kijken of ik met men vrienden mee kan rijden. !
|
|
|
|
jetzu
|
Hey, Ik ben vandaag ff op h v/d b geweest. En onze boei hangt nog aan het laatste paaltje, die heeft de storm van laatst dus overleeft. En er waren ook nog een stuk of 5 die aan het kiten waren..... mzzll
|
|
|
Gertjan
|
boefjes, maar wij zijn vroeger ook van die boefjes geweest. is wel een dure kitespot 170 euro in het voor en na seizoen per keer dat je betrapt wordt.
|
|
|
big_ben_lair
|
Hey, Ik ben vandaag ff op h v/d b geweest. En onze boei hangt nog aan het laatste paaltje, die heeft de storm van laatst dus overleeft. En er waren ook nog een stuk of 5 die aan het kiten waren..... mzzll
je hebt ze toch wel verteld dat het niet mocht? en daarna zijn ze direct het water af gegaan toch? ja, precies dat bedoel ik!!!
|
|
|
jetzu
|
Ze waren net aan het opruimen. En hen ze idd verteld dat het niet mocht. Of ze er wat mee doen weet ik niet. mzzll
|
|
|
peter.
|
cool dat had ik ook niet helemaal naar worky hoefen rijden dus:p
nee ik ga daar niet kiten straks sluiten ze de spot helemaal
|
|
|
Jurrien
|
Ze waren net aan het opruimen. En hen ze idd verteld dat het niet mocht. Of ze er wat mee doen weet ik niet. mzzll
weet je ook wie het ware?
|
|
|
Jacobus
|
En er waren ook nog een stuk of 5 die aan het kiten waren..... mzzll
Mafkezen.....
|
|
|
Gj
|
nog steeds geen duitse vrienden gemaatk. wie deze week nog aanwezig ergnes om te kiten?
|
|
|
|
CeesV
|
morgen word het idd mooi!!! (grinnik_kitesmiley) en hopelijk donderdag ook
|
|
|
Jets
|
ik was zondag idd jarig! maare, iemand ervaring met de North Rino 2006?!!! ik heb alleen met de Vegas gevaren, en met de oudere Rino's. maar schijnt wel een goeie kite te zijn, zit er over te denken om hem te kopen.... dus iemand advies?!
|
|
|
peter.
|
ik heb er 2 de 10m 14m, ze bevallen mij top
|
|
|
big_ben_lair
|
ik heb er 2 de 10m 14m, ze bevallen mij top
nog een maandje wachten dan koop ik ze ook of Vegas zit nog steeds te twijvelen....
|
|
|
peter.
|
cool ga je ook norht varen!!!! moet je de norht bar niet kopen
|
|
|
ceess-
Gast
|
bennie heeftéén keer met m'n vegas gevaren en kwam toen met een bobbbel in z'n broek van het water, dat snap ik best!!! maar north is best goed.... behalve de bar daarin is naish net ietjseeee beter...
|
|
|
Sandernorth
Gast
|
Ik heb wel Vegas 06 te koop 9m en 14m en 1x een bar weinig gebruikt geen gesponsorde shit wat 7 dagen per week word gebruikt en naar het buitenland gaat maar alleen in de weekenden als het waaide t/m eind oktober Zacht prijsje
|
|
|
peter.
|
wat voor prijs zat je aan te denken dan?
|
|
|