cees--
Gast
|
Ik denk dat vrijdag gaat tegenvallen, maar zondag ben ik wel van de partij! Hopelijk heb ik dan m'n nieuwe raafje binnen! hey jacob... zou ik dan misschien zondag vanuit leeuwarden met jou mee kunnen rijden? ben tours is op vakantie en jeroen gaat niet bij die harde wind kiten ivm verkeerde maat kite
|
|
|
big_ben_lair
|
36 knopen dat doet pijn aan mijn ogen (angry_kitesmiley) waarom nu op wintersport perfect windje voor de 8
|
|
|
Jacobus
|
Ik denk dat vrijdag gaat tegenvallen, maar zondag ben ik wel van de partij! Hopelijk heb ik dan m'n nieuwe raafje binnen! hey jacob... zou ik dan misschien zondag vanuit leeuwarden met jou mee kunnen rijden? ben tours is op vakantie en jeroen gaat niet bij die harde wind kiten ivm verkeerde maat kite Geen probleem, maar als het idd 36 knopen wordt (wat ik niet denk) dan heb ik ook een probleem of mijn raaf moet deze week binnen komen. Denk dat we pas zaterdag zeker weten wat de wind gaat doen. Hebben dan nog wel even contact via forum of MSN...
|
|
|
Gj
|
nou met 36 knopen cees kan jij ook niet.
|
|
|
cees-
Gast
|
nou met 36 knopen cees kan jij ook niet.
tuurlijk wel! ben wij hebben toch een keer in 41 knopen gestaan? niet dat we dat trokken... maar 36 knopen is maar een briesje joh
|
|
|
cees-
Gast
|
trouwens... windfinder zegt toch maar 27?
|
|
|
Gj
|
zlef wetne.
|
|
|
peter.
|
gaat er dinsdag ook iemand??
|
|
|
cees-
Gast
|
hmm... nou zegt windfinder ook al 35 knopen voor zondag... en bakken regen. dus dan wil ik toch liever zaterdag gaan... gaat er dan ook iemand?
|
|
|
piede
|
Jaaaahhh!! Watersportweer geeft 15 knopen om 12 uur morgen en daarna alleen nog maar meer!
|
|
|
peter.
|
ik ben vanmiddag effen naar hvdb geweest wat een mooi windje stond er om met de 14 zwaar te knalllen maar jah het mag nog niet (cry_kitesmiley) hoop dat het snel 1juni is dan gaan we het vieren
|
|
|
jetzu
|
Ja ik kom nu elke middag langs HvdB en dan krijg je echt wel zin om te kite als het zo mooi weer is en zo waait.
|
|
|
cees-
Gast
|
ja, hvdb mag idd wel weer opengaan... is zo lekker makkelijk te bereiken met het OV
|
|
|
Gertjan
|
ja, hvdb mag idd wel weer opengaan... is zo lekker makkelijk te bereiken met het OV Het OV wat is dat? Zijn dat die gele en groen/witte dingen die je geduld op de proef stellen? ZATERDAG om 9.00 uur naar Workum!!
|
|
|
cees-
Gast
|
ja, hvdb mag idd wel weer opengaan... is zo lekker makkelijk te bereiken met het OV Het OV wat is dat? Zijn dat die gele en groen/witte dingen die je geduld op de proef stellen? ZATERDAG om 9.00 uur naar Workum!! ja... m'n geduld op de proef stellen zijn ze heel goed in idd
|
|
|
jetzu
|
ZATERDAG werken!
|
|
|
Steven
|
ja, hvdb mag idd wel weer opengaan... is zo lekker makkelijk te bereiken met het OV Het OV wat is dat? Zijn dat die gele en groen/witte dingen die je geduld op de proef stellen? ZATERDAG om 9.00 uur naar Workum!! Oke, ik ben er bij! Doe joe pik mie up?!
|
|
|
Gertjan
|
Bel vanavond wel even over hoe en wat Steven.
|
|
|
Gertjan
|
ZATERDAG werken! Hoe krijg je het voor elkaar?
|
|
|
Jurrien
|
kunnen jullie niet een uurtje later gaan dan kan ik ook mee! :S
|
|
|
Jurrien
|
bel anders even... 06 3818 1659
|
|
|
piede
|
JIJ wil mee, dus dan moet JIJ bellen. Sjongejonge, wat een brutaliteit die jeugd van tegenwoordig... BAH ik kan morgen niet kiten. Maandag pas weer! Wie maandag nog meer?
|
|
|
Een beetje Steven
Gast
|
JIJ wil mee, dus dan moet JIJ bellen. Sjongejonge, wat een brutaliteit die jeugd van tegenwoordig... BAH ik kan morgen niet kiten. Maandag pas weer! Wie maandag nog meer? Volgens mij ben ik ziek aankomende maandag, dus de mogelijkheid bestaat dat ik dan er wel ff bij ben. Ik heb wel medelijden met je Pietje, wij morgen dik aan het knallen in een dikke 5B en jij... ja, wat ben jij eigenlijk aan het doen?!
|
|
|
en een beetje van mezelf
Gast
|
.
|
|
|