jetzu
|
Wat nou medelijden? Ik kan morgen niet en door de weeks ook niet pas volgende week zaterdag weer.
|
|
|
piede
|
bel anders even... 06 3818 1659
JIJ wil mee, dus dan moet JIJ bellen. Sjongejonge, wat een brutaliteit die jeugd van tegenwoordig... BAH ik kan morgen niet kiten. Maandag pas weer! Wie maandag nog meer? Volgens mij ben ik ziek aankomende maandag, dus de mogelijkheid bestaat dat ik dan er wel ff bij ben. Ik heb wel medelijden met je Pietje, wij morgen dik aan het knallen in een dikke 5B en jij... ja, wat ben jij eigenlijk aan het doen?! Ik ben gezellig aan het doen met mn familie en vriendin... met in mn hoofd aldoor het idee dat ik een vette dag mis. En oohw ja, s'ochtends ff mn campertje ophalen.....
|
|
|
Gertjan
|
We zitten met 4 man in de t4 en Steven mischien nog meer past er niet in. Kan je niet samen met Steven in de Swift?
tel 0652102609.
|
|
|
Steven
|
Tot straks!
|
|
|
peter.
|
ra ra het duurt nog 2 maand en 13 dagen en dan .................? de winaar krijgt een waanzinige kite spot!!!!!
|
|
|
Taco.
|
hoe gaan we het seizoen inluiden? "king of the wad"? bbq op de dijk?
|
|
|
Steven
|
hoe gaan we het seizoen inluiden? "king of the wad"? bbq op de dijk?
Ja, zoiets. Het wordt wel even gevierd. Maar wat was die lekker vandaag zeg, owww..! Ik denk, lekkerste sessie van het jaar?! tot nu dan. Jammer dat je zo snel weg moest Taco, oeioei. Just enjoy! Leeter! Ps. Taco, je vaart toch Fone?!
|
|
|
Taco.
|
Ja, zoiets. Het wordt wel even gevierd.
Maar wat was die lekker vandaag zeg, owww..! Ik denk, lekkerste sessie van het jaar?! tot nu dan. Jammer dat je zo snel weg moest Taco, oeioei. Just enjoy!
Leeter!
Ps. Taco, je vaart toch Fone?!
Ja hoezo? (grinnik_kitesmiley) inderdaad een lekkere sessie, kort maar krachtig. Nog lang gebleven s'middags? Lijkt me trouwens wel een geinig idee om de "opening" van het wadseizoen wat op te leuken met muziek, wat te eten etc. Nodigen we de pers ook uit, gelijk wat positieve publiciteit.... ... En dan dus dus niet gelijk gaan boardsliden over de dijk.
|
|
|
Steven
|
Ja, zoiets. Het wordt wel even gevierd.
Maar wat was die lekker vandaag zeg, owww..! Ik denk, lekkerste sessie van het jaar?! tot nu dan. Jammer dat je zo snel weg moest Taco, oeioei. Just enjoy!
Leeter!
Ps. Taco, je vaart toch Fone?!
Ja hoezo? (grinnik_kitesmiley) inderdaad een lekkere sessie, kort maar krachtig. Nog lang gebleven s'middags? Lijkt me trouwens wel een geinig idee om de "opening" van het wadseizoen wat op te leuken met muziek, wat te eten etc. Nodigen we de pers ook uit, gelijk wat positieve publiciteit.... ... En dan dus dus niet gelijk gaan boardsliden over de dijk. Ik ben om 15.30 van het water afgegaan, was echt toppie. Maar het is idd een goed idee, wat positieve publiciteit is idd wel welkom!
|
|
|
cees-
Gast
|
het was wel mooi idd... maar nieuwjaarsdag was net ietsje mooier
toen was de wind het zeflde ... maar waren we maar met 5 man (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacobus
|
Ben ook nog even 2 uurtjes wezen varen vandaag (gisteren), was een super dag! Heb een beetje met mijn nieuwe board kunnen spelen en kan wel zeggen dat ik er heel erg blij mee ben, THA SHIT!!!
|
|
|
peter.
|
gaat er morgen vroeg nog iemand kiten??
ik wil wel effe beulen met mijn 6m maar dan om uurtje of 10 op het water staan
lattttttter
|
|
|
Jacobus
|
Helaas, ben ik nog aan het uitrusten van mijn nachtdienst. Dinsdag ben ik weer van de partij! Volgens mij is er ook veel regen morgen... Anders veel plezier!
|
|
|
Gj
|
vandaag wel f16 gedaan. hihi. zwaar overpowerd met mijn 9 tjonge jonge, tijd vooreen wat kleinermaatje.
|
|
|
Jurrien
|
... En dan dus dus niet gelijk gaan boardsliden over de dijk.
hehe
|
|
|
Gertjan
|
... En dan dus dus niet gelijk gaan boardsliden over de dijk.
hehe voelt iemand zich hier aangesproken? Morrow dit plaatje is een stuk beter!
|
|
|
Gertjan
|
bel anders even... 06 3818 1659
JIJ wil mee, dus dan moet JIJ bellen. Sjongejonge, wat een brutaliteit die jeugd van tegenwoordig... BAH ik kan morgen niet kiten. Maandag pas weer! Wie maandag nog meer? Volgens mij ben ik ziek aankomende maandag, dus de mogelijkheid bestaat dat ik dan er wel ff bij ben. Ik heb wel medelijden met je Pietje, wij morgen dik aan het knallen in een dikke 5B en jij... ja, wat ben jij eigenlijk aan het doen?! Ik ben gezellig aan het doen met mn familie en vriendin... met in mn hoofd aldoor het idee dat ik een vette dag mis. En oohw ja, s'ochtends ff mn campertje ophalen..... Wat voor camper PH? Kunnen we er knakworst en hamburgers in klaar maken?
|
|
|
Steven
|
gaat er morgen vroeg nog iemand kiten??
ik wil wel effe beulen met mijn 6m maar dan om uurtje of 10 op het water staan
lattttttter
Hoe wil je gaan beulen met 6 meter? Er staat nauwlijks wind man, waar is alles gebleven?! Het weekje zag er zo mooi uit! Anders ben ik er wel bij.
|
|
|
peter.
|
ik kan nu het water niet eens op staat nu 41 knopen hier !!!
|
|
|
Jurrien
|
pffffffffff waar is hier?
|
|
|
peter.
|
bij mij thuis
|
|
|
Idefixe
|
Lelystad, zojuist aan het waterkant gemeten: gemiddeld 35 / min 27 / max 51
|
|
|
peter.
|
dan kun jij ook niet meer het water op met je stom kiteje
|
|
|
Jacobus
|
ik kan nu het water niet eens op staat nu 41 knopen hier !!!
Lelystad, zojuist aan het waterkant gemeten: gemiddeld 35 / min 27 / max 51
ZOOOO wat een getallen man! Heb dus gelukkig niets gemist (of wel), het is wel erg mooi weer op dit moment met zonnetje!
|
|
|