jaapd
|
oh oke dan! hoe laat ben je er jaap?
wij rond kwart voor 11
Dan ben ik er ook. is het daar altijd 's middags hoog?
|
|
|
Gertjan
|
Nee rond 12 uur hoog. Toevallig he.
|
|
|
piede
|
Op de dijk is het blijvend hoog.
|
|
|
jetzu
|
Ik heb nog wel een 5 lijns bar te leen. (tong_kitesmiley)
|
|
|
Jurrien
|
kmoet 4 lijns hebben :S toch bedankt!
|
|
|
Jacobus
|
Eindelijk! De raafjes zijn binnen! Ik wou dit heugelijke feit even met jullie delen. Kom maar op met die wind!!!! Heb ze in de volgende kleuren: De 14 in blauw/groen en de 9 in zwart/oranje
|
|
|
peter.
|
cool vete kleuren
|
|
|
Jurrien
|
jah man echt gaaf! ben benieuwd hoe ze varen!
kom je ook naar termuntenzijl zaterdag?
peter en jacobus?
|
|
|
zarda
|
zo vette kite vooral de kleuren van de 14 zijn mooi
|
|
|
piede
|
Hee gaven kites zeg! Die 9 lijkt me echt een ragbeest, supermaat en dan de nieuwste raven... Dat kan haast niet fout gaan. Waarom raven gekocht en geen torch?
|
|
|
jetzu
|
Ga je je nieuwe kites zaterdag testen in termunten?? Ik ga morgen even naar den haag de nieuwe bladder ophalen anders word het niet kiten dit weekend als ie nog moet worden opgestuurd enzo....
|
|
|
Taco.
|
jeetje wordt het superdruk zaterdag? ik ga een parkeermeter en een snackbar neerzetten!
|
|
|
Gertjan
|
jeetje wordt het superdruk zaterdag? ik ga een parkeermeter en een snackbar neerzetten!
Dan neem ik een compressor met muntjesautomaat mee. Lijkt me betere handel dan die parkeerautomaat. helemaal als die Groningers met 4 man in 1 auto komen. Ha ha En die snackbar zit er volgens mij al.
|
|
|
jetzu
|
Nou ik lust wel een broodje mexicano met mayo.
|
|
|
big_ben_lair
|
we hebben ons eigen brood en drinken mee, dat zijn toch echte groningers
|
|
|
Gertjan
|
Ga je je nieuwe kites zaterdag testen in termunten?? Ik ga morgen even naar den haag de nieuwe bladder ophalen anders word het niet kiten dit weekend als ie nog moet worden opgestuurd enzo....
Welke gek gaat er nou voor 1 bladder helemaal naar Den Haag rijden. De brandstofkosten zijn een keer zo hoog als de bladder. En bij Huize Wiersema ligt nog een V4 10 en Waroo 9 klaar, maargoed zelf weten. Die jeugd van tegenwoordig, zijn al zo verwent met een Vegas. Toen wij begonnen wisten ze nog niet eens wat depower was.
|
|
|
Gertjan
|
Zaterdag die hoogwaardige 6 euro barbeqeu van de Hornybag mee Luko?
|
|
|
jetzu
|
JAJA maar ik heb morgen vrij en dus toch niets beters te doen. En anders moet ik de verzendkosten ook betalen dus zoveel kost dat nou ook weer niet extra. En dan kan ik wel weer heerlijk varen
|
|
|
jaapd
|
"bladders are best used for storing pee" Dat zei ik vroeger toen ik nog een foil had...
Het moet niet te hard gaan waaien want mijn yarga pro 9 is er nog steeds niet (huilen_kitesmiley)
|
|
|
Gj
|
nou afgelopen zaterdag waaide het ook flink en stond je ook nog met je 14..
|
|
|
Steven
|
"bladders are best used for storing pee" Dat zei ik vroeger toen ik nog een foil had...
Het moet niet te hard gaan waaien want mijn yarga pro 9 is er nog steeds niet (huilen_kitesmiley)
Daarom heb je ook een hele mooie cam gekocht!
|
|
|
Luko
|
misschien neem ik de camper wel mee gert, hebben we in ieder geval een gastel. en als iedereen gaat houden jullie dan wel een plekje voor mij vrij opt water? en heeft er iemand nog een boardje te koop in de buurt van 130/135 x 40/42 zo wel neem ff mee. - xxxxxxxx - jes
|
|
|
Jurrien
|
je mag mijn boardje wel kopen
|
|
|
peter.
|
hoe laat gaan jullie morgen kiten"????want mischien kan ik morgen vroeg