Gj
|
ditweekend als jij een x antwoord op fokking msn aap@
|
|
|
peter.
|
(cry_kitesmiley) grote kans krijg ik 1 juni niet vrij (cry_kitesmiley)
13juni wel dan gaan we de koninging laten zien wat kitesurfen is!
|
|
|
wittie
|
Gaat er dinsdag nog iemand kiten, zo ja waar?
En ehh, Gert Jan, wittie is dit gast uut stad met die cautions answers!
|
|
|
kitewouter
|
zaterdag tm maandag benk in workum.. we zullen zien wat de wind doet.. lesjes gaan wel door lijkt me..
|
|
|
skyhigh as a
|
je weet wel rwittie is die dikke (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Gj
|
ricardo, hoe zit dat nu met je kites?
|
|
|
Taco.
|
Hee volgens knmi zou er vrijdagavond een zeewind opsteken. Zouden we nog een kans hebben op een avondsessie bij delfzijl of is dat wel erg optimistisch?
|
|
|
big_ben_lair
|
ik hou het nog steeds op zaterdag avond en termunten
|
|
|
jaapd
|
Weerbericht voor de dollart in 2 verschillende modellen: regionaalmodelen gfsDe 1e houd beter rekening met thermiek. Conclusie: niet al te veel wind helaas.
|
|
|
Taco.
|
De wind lijkt idd weer volledig weg
|
|
|
|
jaapd
|
Maar www.watersportweer.nl laat nog wel wind zien... Ik heb net mijn Yarga verkocht, wie nog een leuke 9 te koop heeft mag mij pm-en!
|
|
|
piede
|
1 keer raden waar het lekker gaat waaien morgen... Ja, de wadden ja. Pffffffffffffffffffffff
|
|
|
|
Gertjan
|
zullen we naar vlieland varen?
Nee dan moeten we wel een beetje origineel doen. We gaan naar schier varen. Wie heeft er neopreenlijm zwart liggen in de omgeving Groningen. heb 2 drupjes nodig en Robs Carr. heeft het niet.
|
|
|
kitewouter
|
neopreen lijm heeft robs niet? fuck.. daar wou ik net heen.. 2 mini scheurtjes van een crash in mn pak.. in ondiep water!
|
|
|
CeesV
|
Nee dan moeten we wel een beetje origineel doen. We gaan naar schier varen. Wie heeft er neopreenlijm zwart liggen in de omgeving Groningen. heb 2 drupjes nodig en Robs Carr. heeft het niet. ben, had jij dat spul niet gekocht in denemarken?
|
|
|
Steven
|
Nee dan moeten we wel een beetje origineel doen. We gaan naar schier varen. Wie heeft er neopreenlijm zwart liggen in de omgeving Groningen. heb 2 drupjes nodig en Robs Carr. heeft het niet. MOrgen ben ik in Sneek, wij hebben het wel liggen. Wordt er morgen avond nu dan nog ergens gevaren?! En wat doet iedereen zondag en maandag? Dagje Schier is mss dan wel wat...
|
|
|
Jurrien
|
Nee dan moeten we wel een beetje origineel doen. We gaan naar schier varen. Wie heeft er neopreenlijm zwart liggen in de omgeving Groningen. heb 2 drupjes nodig en Robs Carr. heeft het niet. ik heb het ook wel liggen en anders caerboardsports ook nog wel
|
|
|
Jimmy
|
Wie gaan er maandag nog kiten?
|
|
|
Passie
|
Jullie komen zaterdag toch zeker wel ffies chille in workum. Dik event. vette bbq En alle prijzen zitten in de tombola ( ligt er dus nie taan of je 1ste bent ofzo. maar wordt verloot per nummer dat jemeedoet)
|
|
|
Jimmy
|
Ik moet helaas werken. Dat wordt em niet:(
|
|
|
peter.
|
ik moet ook werken:(