Gertjan
|
Tja morgen waait het dus moeten we weer werken.
Je kan aan het forum wel zien dat het niet waait, we zijn al weer 2 pagina`s verder.
|
|
|
Taco.
|
Tja ook weer werken. Kan ik eventueel met iemand meerijden voor een avondsessie? Anita heeft de auto morgen mee.
|
|
|
piede
|
En...... weg is de wind voor woensdag...
Balen, want ik kon wel. Misschien vanavond weer andere berichten. Gister was trouwens een raar dagje. De hele dag grijs en toch geen wind, wat je wel zou verwachten met die wolken.
|
|
|
Taco.
|
sjit vandaag wordt m niet want mijn kites liggen nog in de auto... en die is net weggereden
|
|
|
jetzu
|
Hebben jullie de wind voor vrijdag en zaterdag op lauwersoog al gezien?? Ik hoop voor jullie dat er nog iets gaat veranderen. Voor mij maakt het niet uit ik moet werken dus kan niet eerder dan zondag. mzzll
|
|
|
Gertjan
|
Ik denk dat ik maar niet ga kijken op windfinder, lijkt me het beste.
Taco laat jij je kiterommel allemaal achter in de auto liggen. Zal lekker gaan stinken met die brandende zon er op. En lijkt me niet goed voor het doek.
|
|
|
Taco.
|
HAHA nee hoor heb de airco permanent draaien, kost wat maar dan heb je wel je eigen kite-cooler (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Gertjan
|
En wie maakt er even pagina 150 van? Ben al druk bezig. Nu dat tuig uit Leiden / Den Haag maar voor blijven.
|
|
|
Jimmy
|
Beetje jammer de voorspelling voor vrijdag. Nou ik net vrijdag vrij ben:(
|
|
|
jaapd
|
dinsdag 5 juni, 13:55 hoog, 18 knopen NNO
|
|
|
piede
|
dinsdag 5 juni, 13:55 hoog, 18 knopen NNO
Als dat waar is, schrap ik ALLES uit mijn agenda en ben ik present auf der wadden...
|
|
|
peter.
|
ik ook ik ben dinsdag vrij eindelijk weer beulen op mijn lievelings spot !!!!! word al weer helemaal vrolijk!
|
|
|
big_ben_lair
|
vrijdag maar niet BBQen op HvdB, de rook waait niet weg
|
|
|
Jimmy
|
haha prima idee
|
|
|
jetzu
|
He Peter je had toch al gekite op de wadden?? Was je toen niet vrolijk????
|
|
|
Jacobus
|
Daar werd ie juist erg verdrietig van! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Gertjan
|
Dat gevoel ken ik.
|
|
|
big_ben_lair
|
hahaha (sorry, leed vermaak is het beste vorm van vermaak)
|
|
|
Taco.
|
Lauwersoog waait vast wel wat harder als voorspeld! Het wordt oostenwind, wie wil vrijdag s'avonds even kijken en eventueel het seizoen inluiden? Peter? jij bent toch al vrij!
|
|
|
peter.
|
nee heb geen vrij gekregen:( heb morgen vrij, maar geen wind:(
|
|
|
Taco.
|
Oei dat is jammer. Het begint al te waaien op vrijdagavond NO dus moet te doen zijn op het meer. Je mag toch wel het meer op? of moeten we daar nog mee wachten tot het officiele bericht?
|
|
|
peter.
|
ik zou het niet weten .......
|
|
|
piede
|
ik denk dat als dit zo blijft ik nog wel naar lauwersoog vlieg morgenavond. http://www.weeronline.nl/nlnlaaz.htmHet is 12 uur hoog, dus dan kan ik om half 9 wel op het water staan... En dan zo lang mogelijk door!
|
|
|
peter.
|
heel mischein ben ik om half 9 al vrij dus dan kom ik ook nog wel
|
|
|