Taco.
|
Nou jongens hoe was ie vandaag? paar keer op meteo24 gekeken en die gaf 17-19 knopen, dus volgens mij hebben jullie lekker gevaren of niet?
|
|
|
Steven
|
Jij zou toch ook nog gaan Taco? Wat zei je nu, ''van 3 tot 6 knallen op het wad en dan uit eten''?!
|
|
|
Taco.
|
Dan had je het niet goed begrepen, dat was een tip voor jou om je vriendinnetje mee te krijgen.... Ik heb een pizza in het park laten bezorgen, Jip vond het erg lekker (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacobus
|
Heb je de bloemetjes buiten gezet in het park?
|
|
|
Jimmy
|
Wie gaat er woensdag kiten?Ik ga woensdag wel ff, maar weet nog niet waar.
|
|
|
Gertjan
|
loopen En vooral die landing er na. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Gertjan
|
Woensdagavond windkracht 5 en om 20.25 hoog water. Wie nog meer om ongeveer 17.30 naar Lauwersoog als de voorspellingen zo blijven?
|
|
|
Jurrien
|
ik ben er misschien ook wel bij!
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Dag mensen,
Woensdag idd lekkere wind.. ben benieuwd.. wil dr wel bijzijn. Zijn er overdag mensen daar te kiten?
|
|
|
Taco.
|
woensdagavond ben ik er waarschijnlijk bij!
|
|
|
big_ben_lair
|
ga het ook ff proberen om langs te komen
heb andere verplichtingen (angry_kitesmiley)
|
|
|
Steven
|
Morgen Workum!
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
het waait hier nog niet echt spectaculair...maar ga straks toch maar even richting lauwersoog.
|
|
|
Jurrien
|
wij (taco en ik) fone en liquid force zijn er zo ook!
|
|
|
Taco.
|
beter laat dan nooit (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Gertjan
|
Zaterdag Workum of Mirns als de windvoorspellingen zo blijven. Wie nog meer?
Was het water gisteravond laat een beetje lekker op Lauwersoog Taco en Jurrien?
|
|
|
Jurrien
|
jah ging lekker... water was prima te doen! stond ook neit veel dan;) de wind trok op een duur wel aan toen er een dikke bui aan kwam... toen zijn we maar gestopt... 23 uur waren we thuis ong! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Taco.
|
Ja, het water is de laatste tijd lekker hoog, en blijft ook lang staan. Zal wel door de westenwind komen. Trouwens... heerlijk constant windje gisteren.
|
|
|
|
Bram Wilbrink
|
jooo mensen, ik was er gisteren ook even.. heerlijke vette wind.. vandaag eigenlijk ook wel zin maar denk dat wind in de avond weinig meer is.. mochten mensen er anders over denken, en vinden dat het de moeite waard is om vanuit groningen te komen LAAT HET HIER MAAR WETEN DAN !
|
|
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
ik ben er 18.00 uur......(als het rond die tijd tenminste nog waait, maar ga er wel vanuit)
|
|
|
Bram Wilbrink
|
ik ga nu heen als ik niet binnen 5 minuten door mensen tegengehouden wordt.. boompjes bewegen
|
|
|