Lude
|
Zo, ik ben weer terug van een windloze vakantie in zwitserland.... Gaan er vandaag nog mensen kiten?
|
|
|
Jimmy
|
Gaan er vandaag nog mensen kiten?
|
|
|
|
Jimmy
|
ja 14 knopen op workum
|
|
|
Gertjan
|
vanmiddag als de wind goed is even naar lauwersoog, wie nog meer?
|
|
|
Lude
|
Ik denk dat ik ook even naar loog ga als ik een auto mee krijg...
|
|
|
Jimmy
|
Ja, ik ga ook wel ff als er genoeg wind is. Hoelaat ben je er Gertjan?
|
|
|
Gertjan
|
Ja, ik ga ook wel ff als er genoeg wind is. Hoelaat ben je er Gertjan?
Als meteo24.nl genoeg wind aangeeft, 14 knopen of meer natuurlijk. En ik Jetzu uit bed kan bellen.
|
|
|
Jimmy
|
Haha ok. Ik ga ook als er minimaal 14 knopen staan.
|
|
|
Lude
|
Gaat de goede kant op... nu nog wat westelijker
|
|
|
Jimmy
|
Ik ga niet meer. Het is alweer ingezakt naar 8 knopen met vlagen van 16. Ik ga ff formule 1 kijken. Veel plezier vandaag op Loog. Ik ga dinsdag ff naar Loog.
|
|
|
Steven
|
Als het nog komt ben ik er ook wel bij, Bert wou miss ook nog wel even die kant op. Hoog is toch pas laat.
|
|
|
Lude
|
Nou, dit wordt m niet meer.. ik ga nog even lekker aan een van mn motoren sleutelen
|
|
|
Gertjan
|
Oke vandaag was dus een rustdag, geen wind. Maar maandagavond woeit het weer kracht 5 en de rest op Lauwersoog uit NO. Hoog water om 17.00 op het wad. Wie nog meer als het niet regent?
Herkansing voor de mensen die vrijdag wat gemist hebben!
|
|
|
Gj
|
hahaha. klotenzooi heb net voor morgenavond een afspraak gemaakt met een gast die mijn kite wil kopen, dinsdag wel van de partij wil toch echt ff wat goed maken na het lessen afgelopen weekend!
|
|
|
big_ben_lair
|
zijn er mensen die dinsdag middag ook gaan kiten op Loog? 25 knopen ingeveer.......
mischien kan ik de middag vrij krijgen....
|
|
|
Jimmy
|
Ik ga dinsdag ook kiten. Ben de hele dag vrij. Hoelaat ga jij Ben?
|
|
|
jetzu
|
Het gaat morgen ook hard waaien volgens weeronline. Zou wel de hele dag willen maar workum is niet echt relaxed met noord erin??? Maar eerst vanavond maar ff op lauwersoog kijken.
|
|
|
Lude
|
Ik ga ook wel even kijken aan het eind van de middag
|
|
|
DaPiedro
|
Dinsdag begin van de avond nog mensen?? 17.50 hoog
|
|
|
jetzu
|
ik ga nu richting lauwersoog. mzzl.
|
|
|
jetzu
|
Gaan er morgen nog meer mensen naar workum??
|
|
|
Taco.
|
Druk met de verbouwing, natuurlijk net als er allemaal van die topdagen bij zitten. Gelukkig vandaag een hoopvolle reactie van de welstand gekregen.... dus blij ben ik wel.
Inmiddels wel een 6m-tje erbij, maar ik ga m niet direct met 35 knopen voor het eerst oplaten. Helemaal omdat ie flinke reparatie in het doek heeft.
Jurrien, had jij nou de spectrum II uit 2005? Volgens de gast die m verkocht was het wel een kite met veel power, die niet echt veel fouten tolereert en.... hij waarschuwde voor het loopen... daar weet jij natuurlijk alles van (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Gertjan
|
Taco laten we nou niet over welstand en andere tijdrekkende instanties hebben op deze ontspanningsite en dan ook nog in de vakantietijd. Ik kan namelijk ook wel een boek vol schijven over de gemeente Groningen afdeling ruimtelijke ordening en welstand. :
|
|
|