kitewouter
|
ik heb weer niks gemist blijkt wel;)
|
|
|
Jets
|
hoezo was het een klote dag?! Robert en ik hebben nog vet staan knallen!! Alleen die hagelbui was minder... voor de rest super!
|
|
|
Gertjan
|
hoezo was het een klote dag?! Robert en ik hebben nog vet staan knallen!! Alleen die hagelbui was minder... voor de rest super! Was wel koud he zonder schoentjes op workum. Pas om 16.00 ging het constant waaien maar toen was de energie wel een beetje op.
|
|
|
Gj
|
toen waren wij alweer in groningen. had het wel gehad met de aan uit aan uit schakelaar.. kooppijn van een kloten loop die ik vol met men bek op het water landen omdat de wind weg was.
|
|
|
jetzu
|
De wind was idd niet ideaal. Maar er komen var nog welwat lekkere dagen aan!
|
|
|
peter.
|
vandaag was grof!! rond de 30 knopen konstand, super kiteloop sessie
|
|
|
Gj
|
waar wasje dan peter?
|
|
|
skyhigh as a
|
hij was in workum was idd een super sessie, 1 uut boekie whahaaaaaaaaaa loopuuuuuhhhhhhhh big air!!!!!
|
|
|
Walt0r
|
heeuh hallo noorderlingen,
Ik ga volgende week ergens vlak bij schildwolde wonen, wat zijn fijne spots om te kiten? Ik ben een beginner. Is blauwe stad wat? of schildmeer (5 min fietsen van mijn nieuw adres) maar daar heb ik van gehoord dat dat niet echt voor beginners is.
Groeten Walter
|
|
|
peter.
|
hey skyhigh as a
voeg me anders effe toe op msn aangezien we vaak de zelfde dagen kiten:)
p_ wegeling @ hotmail. com
|
|
|
|
Gertjan
|
Ik ga volgende week ergens vlak bij schildwolde wonen, wat zijn fijne spots om te kiten? Ik ben een beginner. Is blauwe stad wat? of schildmeer (5 min fietsen van mijn nieuw adres) maar daar heb ik van gehoord dat dat niet echt voor beginners is.
Groeten Walter
Deze vraag is al eerder gesteld. En de antwoorden zullen nu niet anders zijn.
|
|
|
big_ben_lair
|
Groeten Walter
mijn bescheiden mening is dat je alleen op het wad en het ijselmeer goed kan lessen, blauwe is redenlijk te doen op een paar plekken, zuidlaren bijna niet en schildwolde kan je lessen en friet tegelijk bestellen
|
|
|
Gertjan
|
De desbetreffende kiter destijds op het schildmeer zal die friettent niet snel vergeten. Zeker niet als wij hem af en toe er even aan herinderen.
|
|
|
big_ben_lair
|
De desbetreffende kiter destijds op het schildmeer zal die friettent niet snel vergeten. Zeker niet als wij hem af en toe er even aan herinderen. zullen we het weer een maandje vergeten dan? p.s. zondag hopenlijk de auto echt helemaal vol met bordjes!
|
|
|
Geronimo79
|
mmm die desbetreffende kiter, is naar wat ik hoorde nog steeds niet goed.. toch echt iets heel erg mis met z'n ruggewervels. dus vergeten zal die et niet doen ben ik vang voor...
pffff hoop mee te kunnen
|
|
|
peter.
|
heb een nieuwe avatar wat vinden julie er van:)
|
|
|
Jimmy
|
Ziet er netjes uit Peter;)
|
|
|
Jelke
|
heb een nieuwe avatar wat vinden julie er van:)
Wat een beelden ook
|
|
|
zarda
|
Vette avatar Peter, kun je zoiets ook als msn plaatje gebruiken? Hoe gaat het eigenlijk met je rug?
|
|
|
peter.
|
kan helaas niet als msn plaatje:( maar wel als smily bij msn:) met mijn rug gaat het redelijk goed kan weer lekker beulen!
|
|
|
zarda
|
jammer dat het niet op msn kan, maar zondag ook kiten?
|
|
|
peter.
|
ik helaas niet moet werken:(
|
|
|
Jacobus
|
Coole avator Peter! Als de wind zo blijft ben ik er eindelijk weer eens bij. Heb 11 dagen achterelkaar gewerkt a 10 uur per dag, ben behoorlijk gaar. Zondag even afkoelen.
Wordt waarschijnlijk Mirns dan, hoe laat is iedereen er?
|
|
|