|
kitewouter
|
ik moet het nog zien morgen.. watersportweer geeft max 23 knopen.. waarschuwing 22/25 knopen... windguru (niet pro) 23 knopen.. piets bericht windkracht 7 mss 8.. we'll see! ik kom wel zeker langs! de wind doet hier in groningen al gek vanavond:P
23 knopen zal perfect zijn;)
|
|
|
Jordi_1990
|
ik zie het wel, in ieder geval is mn leven me meer waard dan 1 dag kiten haha. voorzichtigheid is morgen belangrijk volgens mij... 23 knopen mag wel maar met 16 ben ik al lang blij hihi
|
|
|
piede
|
wat is het koud he, buiten... Druk aan het leren!
|
|
|
Gertjan
|
wat is het koud he, buiten... Druk aan het leren!
weer een berichtje om het topic maar niet van de eerste pagina te krijgen.
|
|
|
jetzu
|
Dit topic mag dan misschien niet meer boven aan staan. Het is nog steeds het meest gelezen topic. Dus ik zeg goed bezig.
|
|
|
peter.
|
jah toch !!!
zijn jullie nog bezig met vakantie???
|
|
|
Jordi_1990
|
heerlijk koud zondag... shorty, handschoenen en cap bestellen en dan gaan we nog even door. winterstop is zo erg...!
|
|
|
piede
|
Even de meningen peilen:
Als ik een 2007 boardje wil kopen, kan ik dan beter (qua prijs) 1 in deze winter kopen of wachten totdat het lente wordt?
Verschillende dingen die meespelen: In de winter zijn de spullen goedkoper, er is veel aanbod en weinig vraag. In de lente ben je verder in de tijd en wil men 2008 materiaal gaan kopen, dus komt er 2007 materiaal op de 2ehands markt. In de winter vaar ik toch niet zo veel, ik kan dus wachten met kopen tot de lente.
Ps. Heb een aanbod gehad van een spleene rip 07 128*38,5 Nieuw, 1 jaar garantie, E419,- Vink toch nog iets te veel geld...
|
|
|
Jordi_1990
|
volgens mij is er nu een topic over de instortende tweedehandsmarkt als gevolg van de winter....
|
|
|
jetzu
|
Ik zou even wachten, dat doe ik zelf ook. De prijzen van beginnerskites e.d. zakken wel erg. Maar voor de kites en boards die jij zoekt is er volgens mij niet zoveel verschil in prijs of je ze nu koopt of later. Als je wacht tot de 2008 rip echt uit is kun je de 2007 misschien goed overjarig kopen. Kijk anders even op de duitse ebay wat de boardjes daar doen. Hoewel de duitse ebay tegenwoordig ook niet echt goedkoop meer is.
Ik heb even gekeken maar ik denk niet dat je hem veel goedkoper nieuw kan krijgen dusssss.....
|
|
|
|
Jacobus
|
Even de meningen peilen:
Als ik een 2007 boardje wil kopen, kan ik dan beter (qua prijs) 1 in deze winter kopen of wachten totdat het lente wordt?
Verschillende dingen die meespelen: In de winter zijn de spullen goedkoper, er is veel aanbod en weinig vraag. In de lente ben je verder in de tijd en wil men 2008 materiaal gaan kopen, dus komt er 2007 materiaal op de 2ehands markt. In de winter vaar ik toch niet zo veel, ik kan dus wachten met kopen tot de lente.
Ps. Heb een aanbod gehad van een spleene rip 07 128*38,5 Nieuw, 1 jaar garantie, E419,- Vink toch nog iets te veel geld...
Heb je het board al getest? Hoor er niet zo veel goeie dingen over. Moeilijk hoogte lopen onder andere....
|
|
|
jetzu
|
Waar hoor jij er niet zulke gede dingen over dan? Hier op het forum lees ik er wel veel goede dingen over. `en het hoogte lopen is even wennen. Verder een goed allround bord.
|
|
|
piede
|
Ik heb andere dingen gelezen. Maar koop hem ook niet tenzij een hele scherpe prijs.
Trouwens, testen is op zich wel goed voor een eerste indruk, maar ik vond mijn vegas 07 eerst ook een lekkere kite en later niet meer. Ik heb de nobiles ook gevaren, maar vond ze niet zo lekker als mijn eigen boardje, allround gezien. Je leert je materiaal pas echt goed kennen als je er een maand of 2 mee gevaren hebt. Daarom wil ik scherp geprijsde pullen, bevalt het niet, heb ik geen centje pijn.
|
|
|
Gertjan
|
Peter de vakantieplannen zijn er nog wel maar liggen even op een laag pitje. Piede Demon of sk8 2007 is ook nog een optie dacht ik. Prijs is volgens mij afhankelijk van aanbod en minder van het seizoen. Ik heb geen tijd meer om ebay bij te houden, dus ik weet het ook niet precies. Maar 420 euro voor een boardje is nu te duur vind ik, zit meer aan 350 euro te denken voor overjarig of 2de hands. Als er nu maar 1 board van een bepaald type te koop staat dan blijft de prijs ook hoog. De beste verkooptijden zijn de eerste 2 weekenden volgend jaar met zon, wind en 15-18 graden (uit ervaring). Dit is het moment dat het bij iedereen weer begint te kriebelen. wat een verkooppraatjes weer he (zoek op dit moment een waroo 7m 2007 pro of gewoon met bar)
|
|
|
big_ben_lair
|
Even de meningen peilen:
kom je ook nog ff bij mij langs? ik heb vast wel iets dat bij je in de smaak valt!
|
|
|
piede
|
@ GertJan De Demon valt sowieso af, is goed freestyle board, maar met minder wind looptie nauwelijks hoogte. Dan zou ik eerder voor de Trax gaan. Ik wacht mijn moment nog ff af met het kopen van een board. Ebay is op het moment k*t met peren...
@ Ben Dat zal wel, maar ik wil het ook graag weer voor genoeg geld kwijt kunnen als het zo ver is. Ik wil ook niet de eerste zijn die 1 van je boardjes breekt. Het spijt me voor je, maar je hebt gewoon nog geen naam opgebouwd. Ik kan me gewoon geen miskoop(lees: gebroken board) veroorloven in mijn situatie.
|
|
|
big_ben_lair
|
@ Ben Dat zal wel, maar ik wil het ook graag weer voor genoeg geld kwijt kunnen als het zo ver is. Ik wil ook niet de eerste zijn die 1 van je boardjes breekt. Het spijt me voor je, maar je hebt gewoon nog geen naam opgebouwd. Ik kan me gewoon geen miskoop(lees: gebroken board) veroorloven in mijn situatie.
lijkt me toch wel een hele eer, de eerste die een bordje van mij breekt! maar kom gewoon een keertje testen, laat je verrassen!
|
|
|
Jimmy
|
Ben als je zondag gaat wil ik wel ff het Carbon Skull boardje van Choc testen? Zondag is trouwens dikke wind voorspeld Kan ik ff lekker aan mijn 7M hangen . Gaan er zondag nog mensen?
|
|
|
jetzu
|
wie o wie gaat er zaterdag nog??
|
|
|
big_ben_lair
|
zondag moet lukken Jimmy moet je alleen ff door rijden naar brouwersdam
|
|
|
jetzu
|
Nou ik hoop voor je dat die ouwe roestbak dat haalt Anders stop je toch gewoon in workum..
|
|
|
Jordi_1990
|
morgen de 12 uitlaten op het zuidlaardermeer, moet nodig gebeuren!
volle zuiderwind, 16 knopen sterk
greetz
|
|
|