kitewouter

|
jij begon er over;) Jaime TOPboard!
|
|
|
Geronimo79

|
Heb zelf een zelfbouw versie met de shape van een jaime pro (zegd de bouwer) beviel me errug goed. Maar dat boardje wat jij in je klauwen hebt op je foto is geen jaime pro, maar wel een Errug fijn boardje. Heb hem ook even mogen testen. (waarschijnlijk: wie niet op dit topic)
|
|
|
kitewouter

|
haha nee dat klopt.. Was ook mede om te testen! Maar dat is dus niet mijn eigen.. De Jaime ligt hier in de hoek.. vies en onder schevenings zand.. te wachten tot ie weer gebruikt gaat worden! WHOAHH morgen eindgesprek op school.. dan wordt alles stuk chiller! en meeeer kiten.. hoop dus komende 2 weken op top wind..! dan lekker spierpijn krijgen.. Voorjaarsvakantie sowieso f paar dagen scheveningen pakken!
|
|
|
Geronimo79

|
 ben dr zoooow blij mee.
|
|
|
Gertjan

|
Ja mooi boardje, heb alleen die pads en straps nog nooit eerder gezien.
|
|
|
Jordi_1990

|
woooooooooooooooowha das wel erg moooooooi!
|
|
|
Geronimo79

|
iz ook cardboards, zijn bijna hetzelfde als die dingen van liqiud force heb ik me laten vertellen
|
|
|
Gj

|
leipe shit!
|
|
|
|
shannon18
Gast
|
wreed mooi!
|
|
|
patricks

|
Echt mooi boardtje jeroen!! Ben benieuwd hoe die bindingen zitten
|
|
|
piede

|
Aaaah, er is weer groen in zicht auf der nationale windfinder.... Wat een verademing. Had vandaag een frieze gast die in Finland werkt voor een energie bedrijf als gastspreker in een gast college. Hij had het over windmolens en shit. En dat als het een week windstil is ze geen energie kunnen leveren, zoals in het weekend voor kerst en de afgelopen week. Leuk om te horen dat zij er ook zo onder lijden
|
|
|
kitewouter

|
haha piede, gelukkig hebben we hier nog stroom:P noujaaa de groene kleurtjes vind ik helaas weinig.. hopen op volgende week.. wordt tijd dat het klimaat weer veranderd.. als we nu allemaal ff flink in de auto gaan rijden.. mss hebben we dan over 5 jaar meer water.. warmer.. en thermisch wind!
|
|
|
Jacobus

|
He Piet Hein, ben je altijd zo goed met koelkasten? Goeie tip! Ga het meteen proberen, hoef ik de grasmaaier ook niet meer te gebruiken voor mijn koelkast.
Nog 7 dagen en dan.................................... .. YOEHOEEEEE!!!!!!!!!
|
|
|
piede

|
Hehe, net een andere koelkast gekocht en dan vind je nog wel es wat tips op internet van wijze huismoedertjes....
Iedereen die er binnenkort ranzig lekker tussenuitgaat; veel plezier!
|
|
|
Jacobus

|
Dat gaat wel lukken! Ik hoorde dat Jaap ook rond 22 feb naar Daklhla gaat? Wie weet hoe es wat?
Nog 6 dagen en dan.............. JIEEEHAAAAA!!!
|
|
|
jaapd

|
Inderdaad: AT 851 22 FEB Amsterdam – Casablanca V.1315 uur A.1550 uur
Leuke reden voor wat nieuwe spulletjes zo'n vakantie: answer2 9, north combibag, LF pads, brilletje enz
En het begint er voorzichtig iets meer te waaien...
|
|
|
Gertjan

|
Jacob
Droomde jij niet over een Ozone instinct sport 7m, er staat nu een mooie orange op marktplaats te koop compleet voor 650,00 uit 2007
|
|
|
Jacobus

|
Jaap, dat klopt! We hebben dezelfde vlucht  . Het enige wat ik er nog bji gekocht heb is een 14m raven3 en een mystic battlejacket, schijnt dat het wel koud kan zijn als je in je natte pak aan de kant staat. Wat bedoel je met het begint er voorzichtig te waaien? Kijk je op guru of windfinder? Is voornamelijk termische wind die ze toch niet kunnen voorspellen. Gertjan, bedankt voor de tip! Super, echter we hebben besloten om er geen 7m bij te kopen. Als mijn vriendin de 9 niet meer kan houden dan waait het te hard voor haar. Zelff kan ik de 9 wel houden tot een 40 knopen en dat vind ik wel voldoende. Bij hogere windsnelheden sta ik ook liever aan de kant, lees storm. Nog 5 dagen.......... JAAAAAAAAAAAAAAA!
|
|
|
piede

|
Thuisblijvers, komend weekend is er 1 om naar uit te kijken. Maar het is nog maar maandag, wie weet hoe het nu weer zal veranderen. Vaak kun je van de temperaturen wel op de voorspellingen vertrouwen, en dat ziet er iig goed uit!
|
|
|
Gj

|
wij gaan morgen
|
|
|
Geronimo79

|
misschien dit weekend weer beginnen... kan ik m'n nieuwe boardje testen.
@ shannon, ik heb een kiteschool gevonden, 3 uurtjes les voor 45 euro en je lest met gaastra jeckylls.
|
|
|
Jelke

|
les voor €45,- 3 uur lang zeker met 6 personen ofzo ? Anders kan het tocht niet uit, als je nadenkt dat een instructeur er ook nog een boterham aan over wil houden. Ohw ja Vrijdag t/m Maandag @ Schiermonnikoog 
|
|
|
Geronimo79

|
prive les was dit.
vind et wel best.... is tenminste nog eens te doen als les.
|
|
|