keessie
|
WOW,
Kees heeft een week vrij, en het dieseltje staat op het garagepad. Dat wordt dus even een goede week hopelijk wat wind betreft!!
gr Kees
|
|
|
Geronimo79
|
Nouw Kees.. lijkt me duidelijk.. ik ben ook vrij..
|
|
|
skyhigh as a
|
nou?? nou?? wat wordt et
waar kiten morgen???
|
|
|
Benjooh
|
*** waarom net deze week druk? Es kijken of dr nog een daggie kiten in zit deze week!
|
|
|
jetzu
|
waar gaan we vanavond?
|
|
|
keessie
|
Delfzijl kijken vanmiddag en anders BLauwe stad. vanaf 1uur
|
|
|
AirtimeEddy
|
nou ik rij nu zo via de supermarkt naar blauwe stad ben er rond 13.00 uur!!!! dus als er nog iemand zin heeft ?????? dr bij!!!!!pomphuuu
|
|
|
|
AirtimeEddy
|
wat word het? vind delfzijl ook altijd mooi 13.30 hoog wotter delf blauwe delf blauwe delf blauwe??????
|
|
|
wittie
|
Hang jij nou maar een delfs blauwe aan je muur!
|
|
|
Steven
|
Fuck man! What a day! Dik veel wind plus de hele dag zon! BBQtje erbij, puur genieten Ow ja.. schoentjes kunnen ook weer eliminee! Lekker hoor!
|
|
|
Gertjan
|
Zo net nog even heerlijk 3 uurtjes gekite op blauwe stad. Stond nog een mooie windkracht 5. Waar ben jij geweest Steven? Jordi kun je de foto`s die je krijgt even naar mij doorsturen? En waar blijven de foto`s van Schier jongens, of hebben jullie het te druk met kiten allemaal.
|
|
|
Jordi_1990
|
was HEEERLIJK op blauwe stad ik mail de foto's wel door/upload ze wel
|
|
|
peter.
|
teering dit was de mooiste sessie van 2008 tot nu toe!! in NL wat gruwelijk!! ben nu kapot lattttttttttttttter moest dit effe kwijt ojah we waren op mirns ricardo was zo gek en ging nog zonder pak kiten !!!!
|
|
|
Steven
|
teering dit was de mooiste sessie van 2008 tot nu toe!! in NL wat gruwelijk!! ben nu kapot lattttttttttttttter moest dit effe kwijt ojah we waren op mirns ricardo was zo gek en ging nog zonder pak kiten !!!! :D
|
|
|
skyhigh as a
|
topdag!!
ben kapoo...
morgen weer, op termunten rond 11.00 beuluh loopuh los!!!!!!
|
|
|
|
Benjooh
|
Zit morgen in Pieterburen tussen de zeehondjes... dus geen kiten voor mij Zet binnenkort wel ff de foto's online die ik gemaakt heb, zijn niet erg bijzonder maarja beter dan nix zou ik maar zeggen
|
|
|
Geronimo79
|
Strax weer naar Delfzijl.. gisteren top dag gehad.. zon en wind.. Mn eerste backrolls gesticked!!
|
|
|
wittie
|
dag lieve mensen, die vol overtuiging schrijven dat ze weer gaan kiten/los gaan! even een vraagje! WAAR IS DE WIND?
|
|
|
wittie
|
WHOO! Kwam net een windvlaag!
|
|
|
wittie
|
Ach nee, het was een straaljager
|
|
|
wittie
|
Ok, mijn tuin is dus geen goede graadmeter. Stond wel degelijk wind, was nog wel even leuk vandaag
|
|
|
Geronimo79
|
grrrr..... naar delfzijl... WIND... blijk ik mn trapeze vergeten te zijn..... DAMN.. weer terug... uur later... zie ik 2 kites in de lucht en raggen... ik heb mn kite opgepompt... WIND WEG.... GVD GVD GVD
|
|
|