Gj
|
Mirns misschien een optie?
|
|
|
piede
|
moet verdamt wel weer gebeuld worden, wil mn 7 weer uitlaten hij moet echt nodig loope en poepe de wind is al veel te lang oost noord enzo en lauwie is nog geeneens open dikke frustraat hiero achter de comp flutwindjes van de laatste tijd! pussy shit shizzle frizzle bizzle op die snizzle !!!!!!! SAME HERE!!
|
|
|
Jelke
|
hey jelke leeft nog Jaja ik leef nog was druk met het buggy'n in 3 weken (Dennemarken,Frankrijk, Brouwersdam) Voor Hvb heb ik ook nog een bus oranje markerings verf geregeld.
|
|
|
jetzu
|
Zaterdag naar schier. 9.30 boot heen 18.30 boot terug? En wie gaat waar zondag heen???
|
|
|
Geronimo79
|
ben op delfzijl lekker hard windje uit OOST
|
|
|
|
Gj
|
morgne warschijnlijk weer precies hetzelfde wordt dus weer top !
|
|
|
skyhigh as a
|
morgen terror op termunten staat windkracht 12 aan termische warme windjes (i like brown beans )
|
|
|
Taco.
|
Zondag schier? voorspellingen zijn vrij goed.
|
|
|
big_ben_lair
|
gaan er nog mensen naar Ijmuiden zondag? daar is een wedstrijd en testcenter in het kader van week van de zee aanwezig zijn o.a. Choc, New, Bang en Starkites (+ enkelle andere merken) www.sticked.nl
|
|
|
Geronimo79
|
heheheh... met wat andere (onbeduidende merken)
|
|
|
Steven
|
gaan er nog mensen naar Ijmuiden zondag? daar is een wedstrijd en testcenter in het kader van week van de zee aanwezig zijn o.a. Choc, New, Bang en Starkites (+ enkelle andere merken) www.sticked.nl + oosten wind..
|
|
|
Gj
|
Is het lauwersmeer open?
en wordt er vandaag nog gevaren door mensen? ergens ?
|
|
|
Gj
|
morgen ochtend ben ik op blauwe of op delfzijl ochtend sessie wie nog meer?
|
|
|
|
Gj
|
njaa veel mensen zullen er dus niet zijn..
|
|
|
Geronimo79
|
we gaan vroeger jordi! hoor net dat de wind top is!
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
Waar in delfzijl moet ik zijn...Wij rijden om 1300 uur uit emmen weg en wilden eerst naar zuidlaren gaan maar daar lijkt de wind toch nét iets te weinig..
|
|
|
jetzu
|
Morgen gaat het los op schier eindelijk
|
|
|
Gertjan
|
Waar in delfzijl moet ik zijn...Wij rijden om 1300 uur uit emmen weg en wilden eerst naar zuidlaren gaan maar daar lijkt de wind toch nét iets te weinig..
strandje van Delfzijl bij het eemshotel. (kan niet missen) Geronimo we hebben je gister nog zien kiten vanuit het vliegtuig, je was samen met een rode Waroo. Heb nog wel een paar foto`s.
|
|
|
Geronimo79
|
gertjan.... ok vind het ontzettend gaaf dat je dr aan denkt.. maar.. ik was et niet.. Heb gisteren mn kite niet aangeraakt. grrr nog een groene waroo.. denk je ook origineel te zijn.. Wel tof Gertjan! jammer dat ik et niet ben.
@ dopperd.. gezien Emmen.. en eigenlijk naar zuidlaardermeer (gok secret spot) zou ik zeggen bazaki... maar gezien het feit dat je vraagt waar in delfzijl... Op het strandje van delfzijl (naast eemshotel)(ah gertjan al geantwoord.
|
|
|
|
Gj
|
nou dikkedulle wat een vertyfde nikszooi.. stond ik op blauwe om half 12, helemaaal niemand dike 20 knopen.. geen pomp en helemaal niemand te bekkennnen.
|
|
|
skyhigh as a
|
wie avondsessie blauwe ben er tegen 18.30 als nog waait
|
|
|