Steven
|
Klopt, er is een boekenbraderie op Lauwesoog. Ik was ook al van plan om even heen te gaan om te snuffelen, jij dus ook Sanne! Leuk!
|
|
|
skyhigh as a
|
gister met wittie en ganze in mn zeilboot naar mn secret homespot supervlak en dikke poeier voor de 13, wel leuk om de mast es van de bovenkant te zien met 2 van die derks in mn boot alst vanaaf rond 18.00 nog waait weer!!! doe ook GJ???
|
|
|
Lude
|
Morgen avond direct na werk hopelijk naar loog, rond 18:00 daar (beetje laat dat wel). Morgen nog meer mensen daar?
|
|
|
jetzu
|
Wie gaan er morgen ochtend naar workum?
|
|
|
Geronimo79
|
nouw.. ik wil wel jetzu... heb alleen nog niet gezien wat de verwachting is. laat maar even weten!
|
|
|
Gj
|
Ik ga morgen naar Loog, ! rij om 2 uur uit gieten, mesen die mee gaan Sjoerd + Constatijn, en Cees.. je moet ff bellen! wordt wel met zijn 4-en inde auto dan.. is wel krap, maar wel gezellig!
|
|
|
Gertjan
|
Wie gaan er morgen ochtend naar workum?
Is het nou zo erg om s`morgens te wachten omdat het water pas om 14.00 op lauwersoog is. 17.00 hoog water trouwens JETZU. jij met je 14.00 hoog.
|
|
|
piede
|
Misschien bedoeltie 14.00 het water op? Ik ben morgen @ workie, en zaterdag ook waarsch. Vandaag 1st een uurtje aan de kabel gehangen en toen een top sessie @ HvdB. Mooi dagje dus!
|
|
|
HoepSToer
|
hey, skyhigh as a M.. kan je op die secret spot van je ook varen vanaf het strandje aan de noordkant ?
zie je daar wel weer eens vliegen!
|
|
|
Geronimo79
|
Markie!! morgen ergens heen?
|
|
|
CeesV
|
Ik ga morgen naar Loog, ! rij om 2 uur uit gieten, mesen die mee gaan Sjoerd + Constatijn, en Cees.. je moet ff bellen! wordt wel met zijn 4-en inde auto dan.. is wel krap, maar wel gezellig!
is goud jongen.. ik bel je morgen wel ff... zuidlaren ligt trouwens wel lekker op de route vanuit Gieten! en nou welterusten!
|
|
|
patricks
|
waar gaat er vandaag gekite worden??
|
|
|
skyhigh as a
|
ey Mark, zou nie aan de strand kant gaan, is bijna niet te doen. met zuid / zuid oost / zuid west ist doed te doen op de place to be, komt ie mooi van open
|
|
|
CeesV
|
dikke PORRRR jongens, wij gaan zo naar lauersoog
|
|
|
Jimmy
|
Ik ga zondag maar weer ens ff los op galion. 19/20 knopen voorspeld en 28 graden
|
|
|
|
CeesV
|
lauwersoog 12m2 knallen ben benieuwd ga je met ben? ik zal die meid zo ff bellen
|
|
|
HoepSToer
|
ey Mark, zou nie aan de strand kant gaan, is bijna niet te doen. met zuid / zuid oost / zuid west ist doed te doen op de place to be, komt ie mooi van open Heb je gelijk in, ik was vanmiddag nog ff wezen kijken om daar te varen maar dat wou niet egt.. (ik mis die ervaring nog) toen aan land maar een beetje wezen springen, het was toch al te laat om ergens anders heen te gaan.. Ging erg lekker met me 13 in vlagen van 26 knopen Hoe zit het op het schildmeer eigenlijk wbt diepte ? Kunnen lopen is soms nog wel handig voor een beginnend surfer als ik Leek me hier in de buurt toch een mooie spot voor een westers windje, steeds naar workum of mirns is ook een dure grap al is het wel de moeite waard om dat af en toe te doen misschien zie ik je zondag of woensdag nog wel ff @ je "secret homespot"
|
|
|
Bram Wilbrink
|
hard en diep das het beste joh... ricoooooo wanneeer neem je ontslag man.. kiten is beter
|
|
|
skyhigh as a
|
whahaaha effe jumpe met je 13 in vlagen van 26 knopies opt land ghehe schild is overal diep, west en noordwest is daar toppie te doen. bijt strandje opstappe. wel fijn als je al wat hoogte kan lopen, dus denk eerst nog wat dure ritjes naar Workie of Mirns haha ben dinsdag en woensdag vrij, dus als et poeiert benk erbij!!!!! alst morgen (zaterdag) goed waait ook beule, ben vanaf 12u vrij. of nait brambix laatste tijd op de rukdagen vrij Wittie heeft zn "NO WIND koorts " overgegeven PAS dus maar op jongens want ik geef em binnekort weer door ghehehehe
|
|
|
Geronimo79
|
Yo ricardo.. dinsdag woensdag i'm available!!
|
|
|
Benjooh
|
Yeah! Half jaar vrij! Dat wordt elke dag kiten Zo naar Workum!
|
|
|
sanne
|
vanmiddag nog mensen naar lauwersoog????
|
|
|
skyhigh as a
|
ga over een half uurtje heen!! hope dat de wind zo blijft, anders wordt lauw pussy miauw
|
|
|