jetzu
|
Net goed, ik ben alweer 3 week aan het werk dus heb totaal geen medelijden!
|
|
|
|
Lude
|
shannon: wat laat elke keer, dan hou je toch geen dag meer over? Beter iets in de buurt opzoeken!!
Heb t wel gehad met de windloosheid sinds ik terug in nederland ben
|
|
|
shannon18
Gast
|
hey Lude, mjah, ik moet naar school! haha, en ik heb nog geen wetsuit, dus moet er eentje huren bij workum! Maar ga morgen denk ik even naar intersneek (schrok wel een beetje van de prijzen van die pakken trouwens:O) dan kan ik het ook gewoon dichterbij opzoeken! Dinsdag ben ik overigens de hele dag vrij, maarja, t weer ziet er belabberd uit...
|
|
|
Gertjan
|
Wil je het echt warm hebben, ga dan voor een Mystic 6-5-3 pak, zeker nu de winter er aan komt. Liggen wel bij surfcenter.nl Kost ongeveer 180 euro maar die 60 euro meer als het instapmodel is het zeker waard. Je doet er ook veel langer mee als een kite.
Deze pakken blijven van binnen behoorlijk droog en daarom veel warmer als die lekke pakken die vol water zitten.
Het is maar een tip.
|
|
|
|
Gertjan
|
Heb zelf de Mystic Venom 6-5-3 Single Line is wel een beetje een kwetsbaar pak maar in combi met een boardshort gaat het prima. Pak heeft geen stof als toplaag, dit is minder sterk maar wel veel warmer omdat het water er niet in trekt. Opvolger van de Venom is nu de Razor S/L 6-3 dacht ik.
kijk even op mystickiteboarding.com op het web staan namelijk niet alle pakken.
|
|
|
Lude
|
ah school, is dat al weer begonnen dan? Snel pak kopen dus!!
|
|
|
CeesV
|
Heb zelf de Mystic Venom 6-5-3 Single Line is wel een beetje een kwetsbaar pak maar in combi met een boardshort gaat het prima. Pak heeft geen stof als toplaag, dit is minder sterk maar wel veel warmer omdat het water er niet in trekt. Opvolger van de Venom is nu de Razor S/L 6-3 dacht ik.
kijk even op mystickiteboarding.com op het web staan namelijk niet alle pakken.
ik weet niet zeker of ik voor mystic zou gaan... mystic is mooi en comfortabel... maar kwalitatief......... ik trok mijne een paar week geleden zomaar kapot... en ik heb ze bij meer mensen snel kapot zien gaan...
|
|
|
Lude
|
gaan er nog mensen naar loog?
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Daarnaast is de service niet altijd je van Het bij Surfcenter, mischiein weet Rico daar meer over te vertellen Hoewel die niet helemaal opjectief meer is tegenwoordig
|
|
|
Bram Wilbrink
|
loog hmmmm moet wat dingetjes doen en vertrouw nietzo op de wind, vertrek jij vanuit groningen? bram 0648355846
|
|
|
Lude
|
groningen ja, maar dan moet de wind wel aantrekken (14knp). Had gedacht dat het nu wel wat harder zou gaan.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
dag heren en dames. Ik wil dolgraag kiten, kan ook wel rijden. maar mn kite ligt nog ter reparatie bij de shop. is er iemand op loog van wie ik een kite kan lenen evt? bel anders ff. 0619418019
|
|
|
Lude
|
Bram en Jordi zijn nu die kant op, belden mij net op dat het daar lekker waait.
|
|
|
|
shannon18
Gast
|
das raar, typ een berichtje, verschijnt ie niet :S
anywayz, ik heb een pak!
|
|
|
Gj
|
goeie shit. nu dus ook verplicht de hele winter door buffelen. zaterdag backmobe geland op loog
|
|
|
shannon18
Gast
|
haha, dat zei benjamin ook al,lachen met jullie! dan vallen je vingers er toch af! haha hij is wel SUPERwarm! trouwens, benjamin? kwam jij vanavond gewapend met een schroevendraaier nog langs?
|
|
|
Jordi_1990
|
vandaag was relaxed op hoek van de band, mooi windje, in t begin wat choppy en toen het eb was was de wind ook op. was lekker! woensdag nog wat meer knoopjes wind, nog iemand kiten dan?
greetz
|
|
|
Benjooh
|
Harlingen toch?
|
|
|
Jordi_1990
|
ja is goeeeeeedddddddddddddd lijkt me wel een vette spot!
|
|
|
shannon18
Gast
|
kan ik woensdag misschien nog met iemand mee?
|
|
|
Jelke
|
Morgen is wel weer minimaal kwa wind verwachtingen. Ik kijk het nog ff aan.
|
|
|