Jimmy
|
vliegerweer.nl geeft 18 tot 21 knopen aan
|
|
|
|
Benjooh
|
En nu 16 om 19
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
hmm op de bank in slaap vallen helpt niet als je nog wilt gaan kiten. ander keertje dus! jullie nog geweest?
|
|
|
|
|
Lude
|
niet eerlijk
|
|
|
KappuhH
|
Zijn er nog mensen die dinsdag een dagje naar Workum/Mirns gaan? Ideale windrichting. Zou graag mee willen rijden.
Vanuit Groningen stad, wijk vinkhuizen.
|
|
|
|
Gj
|
ik wil dinsdag staat 28 knopen voorspelt, ik rij vanuit Veendam richting Workum dan Als je op het station staat kan ik je meenemen nog meer mensen die mee zouden willen rijden? Wel kosten splitten ofcourse
|
|
|
KappuhH
|
Heb het dinsdag waarschijnlijk toch iets te druk
|
|
|
Benjooh
|
Heb dinsdag tot 10 uur a half 11 college en moet rond een uur of 4 weer thuis zijn, dat wordt hm dus denk ik niet tenzij dr iemand naar L'oog wil, 12 uur vloed en laatste officiele dag dat het mag! Donderdag later op de ochtend en vrijdag tot aan begin van de avond kan ik wel gelukkig!
|
|
|
Jimmy
|
Ik wil woensdag wel! Moet nog even overleggen of het mogelijk is.
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
Morgen laatste dag lauwersoog voorspelling: 20 knp getij: 10.00 uur - 15.30 uur Ik ben aanwezig, wie meer???
|
|
|
lowietje
|
Helaas, morgen kan ik niet., maar woensdag wel! gaan er dan nog mensen? ik heb de hele dag tijd
|
|
|
Bram Wilbrink
|
woensdag met een 9m2.... zoek maar een andere shaufeur
|
|
|
Gj
|
Morgen lekker windje Nog mensen die mee willen rijden?
|
|
|
zarda
|
Wij zijn om 5 uur bij lauwersoog om een sessie op het meer mee te pakken, zijn er dan nog meer mensen aanwezig?
|
|
|
kitepower07
|
morgen eind v/d middag Workoemmmmm! hoop ik
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
Wij zijn om 5 uur bij lauwersoog om een sessie op het meer mee te pakken, zijn er dan nog meer mensen aanwezig?
De windrichting morgen is: west (aflandelijk voor het meer)....dus het meer lijkt mij dan niet erg verstandig. Voordeel is wel dat het super vlak zal zijn
|
|
|
Jimmy
|
Gaan er morgen nog mensen? Vandaag kan ik helaas niet. Heb nog een paar afspraken staan.
|
|
|
lowietje
|
hmm ziet er idd beetje gevaarlijk uit woensdag... donderdag dan maar heb vervoer, dus er kunnen mensen met mij mee rijden. let me know. woensdag met een 9m2.... zoek maar een andere shaufeur
|
|
|
lowietje
|
hoi Jurgen. hoe laat heb je in de planning te vertrekken? en kan er nog iemand mee evt? ik kan vanaf ongeveer 3 uur uit groningen vertrekken. anders bel me maar. groetjes Yvette morgen eind v/d middag Workoemmmmm! hoop ik
|
|
|
Benjooh
|
Hey Yvette, ik kan donderdag misschien wel! Moet nog ff zien hoelaat want kom die ochtend of nacht uit Rotterdam terug maar heb wel zin in een dagje Workum! So let me know (Ps: Het is Jur jen )
|
|
|