lowietje

Logs: 0 | 4 uur
|
hmm geloof niet dat dr vandaag nog iemand naar workum trekt. ik uiteindelijk ook niet, want eigenlijk ook nog hoop te regelen en is toch wel weer voor paar uurtjes op en neer crossen. maar eehm benjo donderdag kan je wel met mij mee. maken we dr lekker daggie van ... en denken ff aan niks anders daaaaaan ... kiten!!!!!
|
|
|
Benjooh

|
Haha naja ik ga er vanuit dat ik donderdag kan maar staat nog niet helemaal vast. Ik kom waarschijnlijk s'nachts terug maar misschien ook wel eind van de ochtend/begin van de middag maargoed ik sms je dan wel ff over hoe en wat! 
|
|
|
lowietje

|
jah is wel goed. bel me maar. hoef niet perse 9 uur te vertrekken he  kan ook wel 11.00 uur. let me know. als er nog anderen mee willwn rijden kan ook. Haha naja ik ga er vanuit dat ik donderdag kan maar staat nog niet helemaal vast. Ik kom waarschijnlijk s'nachts terug maar misschien ook wel eind van de ochtend/begin van de middag maargoed ik sms je dan wel ff over hoe en wat! 
|
|
|
CeesV

|
morgen vroeg nog mensen richting workum?
|
|
|
|
Gj

|
`Ja ideaal voor de 7, morgen nog mensen van plan om te varen eigenlijks?
|
|
|
Kevin

|
Ja workum of zo  jij ook van de partij GJ ?? Effe loop sessie neer knalluh 
|
|
|
Gj

|
JA dikkedulle ik wil wel nikszooi, alleen ik weet nog niet hoe ik daar naar toe moet komen want eigenlijk moet ik nog naar school ook..
|
|
|
Gj

|
En ik heb geen auto! grafbende! Kev, Contact me even @ MSN!
|
|
|
Jimmy

|
Ik wil wel naar Workum vandaag. Kan vanaf ongeveer 12 uur vertrekken vanuit Groningen. Nog mensen die mee willen rijden naar Workum?
|
|
|
lowietje

|
ik rij morgen naar workum (en hoop dat t niet te hard waait voor mn 9), dus als iemand mee wil rijden laat maar even weten.
|
|
|
Jimmy

|
Ik ga morgen naar Scheef! FF lekker in de golven spelen 
|
|
|
Morres

|
harlingen is vandaag bemant.
|
|
|
wittie

|
Ben ook om 12 uur vrij!!
Waar moet ik heen?
roland
|
|
|
Gj

|
Morgen heb ik een auto mensen die mee willen rijden ga ongeveer om 1 uur weg..
|
|
|
skyhigh as a

|
ey Wittie! ik heb je verteld waar je heen moest!! gheheh  zondag hoop ik op wind want dan mot et weezn  eeum daggie vrij  kom maar op met die 40+knopies 
|
|
|
piede

|
vanmiddag wil ik op zich ook nog wel ff... Wie nog meer? Gj, kun je mij oppikken in Vinkhuizen? Half 2 ongeveer?
|
|
|
Steven

|
Mensen, hoe zit het met de temp van het water? Nog wel te doen zonder schoenen toch?!
|
|
|
Idefixe

|
Mensen, hoe zit het met de temp van het water? Nog wel te doen zonder schoenen toch?!
linkje
|
|
|
Gj

|
Zo mirns.
|
|
|
Benjooh

|
Sjonge.. was wel koud vandaag zeg  Was ook zo'n beetje de enige zonder(hand)schoenen of capje  De helft van de Duitsers (en dat was ook gelijk de helft van alles kiters vandaag op Workum  ) voer al in complete winterkledij!  (Ps: Het waterpeil is wel weer een stuk hoger! Vandaar ook dat het een stuk minder vlak was dan gewoonlijk lijkt mij  )
|
|
|
Gj

|
Mirns ging weer HARD en HOOG !
|
|
|
Krizze

|
Zuidje was weer toppie, raggen met de 7!!!! 
|
|
|
Gj

|
Dinsdag nog mensen naar Mirns zuidoost kep r zin in Ben vrij en fix wel auto wie nog meer?
|
|
|