|
Walt0r
|
dik aan de dunne na zlm sessie...
wordt daar riool op geloosd ofzo?
|
|
|
Krizze
|
Muhahaaaaaa!! en nou maar je eige 7m koopm Krizze topdaggie, eindelijk weer es geknald eerst weer een flinke tijd op teren, maar dat lukt wel na die loops van vanmiddag
|
|
|
jaapd
|
dinsdagmiddag Mirns, even mijn nieuwe zelfbouwdirectional uitproberen!
|
|
|
Benjooh
|
GJ en ik morgen ook Mirns
|
|
|
Benjooh
|
Hey Jaap hoelaat ga jij weg? GJ kan helaas niet dus misschien een idee om met zn 3en te gaan rijden? (Yvette, jij en ik) Tis ook nog niet helemaal zeker of Yvette gaat dus als ik in dat geval met jou mee zou mogen rijden...
|
|
|
Steven
|
Het idee bij Sanne en mij was om dit weekend naar Romo te gaan. Voor als nog staat er voor zaterdag en zondag mooie wind voorspeld. Richting zw, dus perfect voor de golven!
Hebben er mensen zin om mee te gaan? En/of een idee wat slapen betreft?
Groet'n!
|
|
|
|
Steven
|
Dat is voor min. 3 dagen. Wij hebben maar één nacht nodig.
|
|
|
Gj
|
Auto?
|
|
|
Steven
|
Met de auto heen ja, alleen daar kunnen we dan niet in slapen. Maar ik zie ook dat de wind weer wat minder is geworden. Dus even afwachten tot vrijdag.
|
|
|
KappuhH
|
Volgende week woensdag wordt weer een dagje voor Mirns zo te zien. Wie rijdt er dan vanuit Groningen die kant op?
|
|
|
jetzu
|
Goed van je dat je nu al weet of het volgende week waait.
|
|
|
KappuhH
|
Ik vertrouw altijd blindelings op WindGuru
|
|
|
peter.
|
morgen kiten? ik ga naar workum zo als het nu lijkt! mzzzzzzzls
|
|
|
Benjooh
|
Hm schijnt best redelijk te worden morgen... maar heb eigenlijks les Naja mocht dr vanuit Grunn nog iemand gaan... heel misschien wil k ook wel
|
|
|
Gj
|
morgen nog mensen?
|
|
|
|
Gj
|
ik wil wel mee !?
|
|
|
zjunnusun
|
Dat kan, ben nog alleen , woon in groningen stad, waarheen, twijfel tussen workum,mirns of zelfs zuidlaardermeer. Heb jij vervoer? ik heb wel.
|
|
|
Gj
|
ik heb geen vervoer.. ik woon in Veendam ik wil ergens waar het waait :m
|
|
|
zjunnusun
|
northern air, veendam,.. heb ik niet eens een naish bar van je gekocht? Ik wil iig naar ijselmeer. Wil om een uurtje of 9, half 10 vertrekken en moet om 5/6 uur terug zijn. Veendam is wel erg om, als je naar het CS ofzo kan komen kan je mee. Ik hoor het wel.
|
|
|
Gj
|
een naish bar? hmm opzich kan dat wel , ik kan het me niet meer herrineren maar om 12 uur houdt de wind er al mee op ..
|
|
|
zjunnusun
|
Zal een 1,5 jaar geleden zijn, kreeg nog stickers van je Tja, toch, het blijven voorspellingen, waar kijk jij voor wind? Iig mooi weer, meer als beetje cruisen zowieso niet denk ik. Zie net een postje over zuidlaardermeer, mischien is dat wel zo makkelijk, ik zie maar 2 knopen verschil bij windfinder. Als jij niet meegaat ga ik daar morgen heen. ...edit... Ik ga dan toch maar in groningen blijven, teveel gedoe voor idd waarschijnlijk een tegenvaller. ga uitslapen en aanklooien in zuidlaren. volgende x beter, als ik plek heb.
|
|
|