Krizze
|
Net terug uit de sneeuw Maar tis hier ook nix veranderd he, blatende schapen die weer es een boel onzin uitpoepen Hahahaha En Edo............ sjonge sjonge sjonge Wel zwaar klote, dat dan weer wel En knalluh is belluh!!
|
|
|
Krizze
|
Zondag Delfzijl?! hoog om 10.30 uur
|
|
|
skyhigh as a
|
o nee he!!!
er is een enorm dik stuk vlees heelhuids van zn wintersport gekomen!!!
ik moet werken tot 12u en dan rijk heen. nog eeum kiekn hoet verder loopt met de wind
|
|
|
skyhigh as a
|
komt later op de dag meer wind, schildje niet een idee??? hele dag water
|
|
|
jaapd
|
Zijn er straks meer bij het schildmeer?
Dan kom ik ook even.
|
|
|
skyhigh as a
|
kontwind!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Steven
|
Yo luitjes, Men Lunacy is gejat, zit een blauwe sticker op van kiteschool KiteMobile. Maat 132. Als je hem ziet, geef een seintje. Cheers!
|
|
|
patricks
|
Yo luitjes, Men Lunacy is gejat, zit een blauwe sticker op van kiteschool KiteMobile. Maat 132. Als je hem ziet, geef een seintje. Cheers! Voor € 500 breng ik de lunacy terug
|
|
|
Steven
|
Ik heb hem al terug, een paar graffitispuiters hadden hem gejat en onderhanden genomen.. en ook wat vervormd.. en hij heeft ook opeens veel meer flex.. en er kan een grab-handle op!
|
|
|
Gertjan
|
Je het hem zeker terug gevonden bij die heler daar voor in de stad bij het park. Die heeft altijd van die vette shit.
|
|
|
piede
|
Steven! Niet aan giftige rommel komen!! En al helemaal niet van die Noorder plantsoen kerel, dies niet te vertrouwen....
Heeft je kleine zusje op dat boardje zitten kleuren?
|
|
|
Steven
|
Hij ligt ook nog een paar weekjes in quarantaine, dan komt hij straks beter uit de verf.
|
|
|
Geronimo79
|
Vind et een grappig boardje. Ene kant is ie zo lelijk dat ie weer mooi word.. andere kant is ie gewoon ontzettend mooi gemaakt.. en eigenlijk is et ook afzichtig. Zal wel leuk dobberen.
zucht... dr is een fijn windje... alleen is dat water me nog te koud... en om nu alleen op et strand bezig te zijn... vink ook nie zo verstandig.
|
|
|
piede
|
Maar je hebt hem dus voor een mooi prijsje bij www.kitepro.nl gekocht? Tja, die gasten zijn altijd erg relaxed daar.
|
|
|
shannon89
Gast
|
ik ben verliefd... op dat board WAT ISSIE MOOI!
|
|
|
Gj
|
wordt er donderdag + vrijdag nog gekite?
|
|
|
Jordi_1990
|
gaaaaaaaafffff board steven, nou dan mogen ze mijne ook stelen hoor als je dat terug krijgt:P
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Okaiiii.. winterslaaapje gehad.. tijd om weer te knallen mensen !! Ben erbij als ik vrij ben vanaf een heel dikke 4bft.... We zullen zien hoe waar wanneer met wie enz... Ik wil nu wel looooooooopen...
|
|
|
Krizze
|
Wasda Bramme Eindelijk wakker kerel Twerd ook weer es hoog tijd ja ghehehe!! Tot opt wotter
|
|
|
Gj
|
heuj krizze donderdag kiten
|
|
|
skyhigh as a
|
bwahahaa bramme!!!! kituhhh!!!!!!!! ZATERDAG EN ZONDAG KNALLUHHH!!!!!!!! ( alst wind geeft ) Hanze kokke en Krizze Pinze gon zowiezo mit, en jij dan GJ?? Bramme jij ook?? weer KNALN MET ZN ALN jeweettoch! die puzzylooping shizzle
|
|
|
Krizze
|
Zekersss GJ Donderdag ben ik om 12.30u bij je en dan richting muntje Wittie gaat ook zowiezo mee, das dan wel weer jammer Whahaahaaa
|
|
|
Gj
|
tuuk dat wordt rammen met de 7! lekker dan1
|
|
|
|