Krizze
|
Stelletje leipo's
|
|
|
|
AirtimeEddy
|
mmmmmm kan ik ook wel weer eens doen kiten!!!
|
|
|
skyhigh as a
|
sjesoes EDO!!! leef jij ook nog man!!! wordt idd hard tijd dat er weer gekite wordt edo, je loopt dik achter met de tricks en moves of laat je neuwe tricks maar eeum zien heel snel
|
|
|
|
KappuhH
|
Wow walter! Welke move wilde je maken?
|
|
|
Walt0r
|
Ha ene backside rodeo 360, 10 jaar geleden lukte me dat nog wel....
|
|
|
skyhigh as a
|
das een mooie move ziet er idd goed pijnlijk uit gheheh gauw maar weer kaitn!!
|
|
|
Gj
|
Dit weekend mensen aan de bak!
|
|
|
Krizze
|
Lekker Walter Jaartjes gaan toch tellen he Ghehehehe!! Zag er wel vet uit man . Trouwens k heb nog een spiksplinternieuwe Naish Torch 7m 2009 te koop, nog belangstellenden?!
|
|
|
Jimmy
|
Krizze,
Wat is de prijs van de Torch?
|
|
|
|
Gj
|
Kris ik kom m morgen wel ff ophalen is dat goed?
|
|
|
KappuhH
|
Nog mensen die volgende week een paar dagen naar workum rijden? If yes, ik wel wel meerijden als dat kan
|
|
|
Krizze
|
Is goed Gj!! Bang dak m echt ga verkopen zeker ghehehee
|
|
|
Rofl
|
als er mensen dinsdag,woensdag en/of vrijdag gaan laat eem weten ik heb wel belangstelling om mee te gaan! kan eventueel ook wel keer rijden!
|
|
|
njitram
|
Lekker Walter Jaartjes gaan toch tellen he Ghehehehe!! Zag er wel vet uit man . Trouwens k heb nog een spiksplinternieuwe Naish Torch 7m 2009 te koop, nog belangstellenden?! 1 euro voldoende? met die scheur is ie weinig waard
|
|
|
KappuhH
|
als er mensen dinsdag,woensdag en/of vrijdag gaan laat eem weten ik heb wel belangstelling om mee te gaan! kan eventueel ook wel keer rijden!
Dinsdag, maar heb zelf geen auto...
|
|
|
njitram
|
Kris? GJ? Rico? Ghans? KITN?
|
|
|
Jelke
|
Weet iemand of Ben ook 2009 choc's binnen krijgt? heb hem proberen te bereiken maar volgens mij is het lastig om hem te pakken te krijgen..... want de 2009 choc's zien er wel vet uit ik zoek een leuk nieuw boardje, voor een leuke prijs..
|
|
|
Krizze
|
Ken nie eerder dan maandag Misschien zondagmiddag nog eem
|
|
|
njitram
|
Ken nie eerder dan maandag Misschien zondagmiddag nog eem oke... maandag wou ik ook graag en GJ kan dan vanaf 12 uur En zondag gaan wij Delfzijl met een 2persoonsauto (vroeg) Weet iemand of Ben ook 2009 choc's binnen krijgt? heb hem proberen te bereiken maar volgens mij is het lastig om hem te pakken te krijgen.....
want de 2009 choc's zien er wel vet uit
ik zoek een leuk nieuw boardje, voor een leuke prijs..
Ben is al 3 dagen niet te bereiken.
|
|
|
To
|
dat skim boardje lijkt verdacht veel op die van nobile, alleen ik vind deze 10 keer mooier, is er een prijs bekend van dat boardje?
|
|
|
Jelke
|
Choc pig 7900 Czech Koruna = 296.68 Euros Choc WAKEPRO 10900 Czech Koruna = 409.34 Euros dit zijn volgens mij verkoopadvies prijzen, KSNA.nl prijzen zijn volgens mij altijd veel scherper. Nobile skimboard 2009 = €349
|
|
|