ES
Geen avatar
|
Ik wil juist misschien nog even eerder, dan is er waarschijnlijk nog helemaal geen kip! Was net nog even fiske regenbui, nu weer droog en het zonnetje schijnt weer! Lol lijkt wel of die middelste dude ook staat te jumpen hehe
|
|
|
|
|
njitram
|
Wat weer een klote dag gisteren..
|
|
|
|
njitram
|
Nee, anders was het ongetwijfeld wel een top dag geweest
|
|
|
AirtimeEddy
|
hahahahahahaha we hadden het rijk alleen gister op/boven workum wat vetjes weer!!! enuh gaan er nog mensen naar delfzijl zo direct kan tot een uur of 1300 gevaren worden ziet er goed uit !!!!
|
|
|
KappuhH
|
Vandaag was iets minder op Workum, om half12 lekker gepowered met de 7 en om 3uur sinussen met de 11
|
|
|
njitram
|
Vandaag was iets minder op Workum, om half12 lekker gepowered met de 7 en om 3uur sinussen met de 11 xD Dat waren de voorspellingen ook maar wel lekker gekite.. zeg moar..
|
|
|
Rofl
|
gaan er morgen nog mensen naar het zuidlaarermeer? 20 knopen zw zegt windguru
|
|
|
Geronimo79
|
dan denk ik dat ik wel ff ga koekeloeren..
|
|
|
Rofl
|
dan denk ik dat ik wel ff ga koekeloeren..
oke koel:) moet je maar even laten weten hoelaat je wilt. er staat geloof ik vanav 10 uur mooie wind.
|
|
|
|
Lude
|
Ik ben al aan het aftellen
|
|
|
Rofl
|
gaan er nog meer mensen naar zuidlaardermeer trouwens?
|
|
|
zjunnusun
|
mischien in de middag ff paar uurtjes
|
|
|
Jimmy
|
Gaan er maandag of dinsdag nog mensen?
|
|
|
Walt0r
|
Ik wil ook nog wel ff naar zlm, hopelijk is er om 17.00 nog wat wind want het zou dan wel inkakken
|
|
|
Geronimo79
|
Ik wacht nog ff af. zijn behoorlijke vlagen die er gemeten worden. meteo24 geeft aan 17 knopen met vlagen van 31. en finder geeft ongeveer hetzelfde aan iets milder. maar wel duidelijke vlagen.
Dus ik wacht nog een paar uurtjes. en kijk of devlagen dan nog steeds zo pittig zijn.
|
|
|
|
Krizze
|
Bipspoeste
|
|
|
Krizze
|