njitram
|
Het word weer tijd om te rocken!Ik ben al bezig met de wind es ff kijken of het lukt..
|
|
|
piede
|
Wie nog meer zaterdag kijken @ sticked? Ff nieuwe spulletjes checken, biertje doen met mooi weer. Als het gaat zoals vorig jaar zijn alle stands er zaterdag nog...
|
|
|
skyhigh as a
|
present in the blockhut gRoland diKrizze Ganz en Ikke ga ook van Edo Walter en Bramme uit wie nog meer Pardie Hardie
|
|
|
-MAARTEN-
|
Ga op zaterdag zeker ff naar Sticked...met de sleurhut!(had van Walter begrepen dat ie ook kwam) Jammer van de wind :'( (echt poep), maar het bier zal er niet minder om smaken
|
|
|
piede
|
Ben op zoek naar een grote stevige alluminium keukentrap, zo'n 5 treden, om over te nemen. Die krengen kosten in de winkel al snel 50 euro! Heeft iemand nog zon ding voor een habbekrats liggen? Laat het me weten!
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
hahaaaaaaaaaaaa geen wind he. vandaag anders nog een sessie op Delfzijl gedaan... niet superwindje, maar iig vaarbaar
|
|
|
Gertjan
|
Ben op zoek naar een grote stevige alluminium keukentrap, zo'n 5 treden, om over te nemen. Die krengen kosten in de winkel al snel 50 euro! Heeft iemand nog zon ding voor een habbekrats liggen? Laat het me weten!
Kom je anders niet bij het dak van je auto tijdens het wassen?
|
|
|
skyhigh as a
|
tzou vanmiddag aannemen! wie nog effe kiten op blauwe, termunten delfzijl
bellen, want zit met dit mooie weer nait achter dat beeldscherm
0630280568
|
|
|
piede
|
Kom je anders niet bij het dak van je auto tijdens het wassen? Haha, idd, die goten moeten goed schoon blijven, die willen nog wel es roesten. Tevens lekt een dakraampje, moet ik ff mee bezig. Begin mei wil ik hem op een mooie zaterdag uit de stalling gaan halen. Het weer word er ook al beter voor! Maar je hebt niet nog een leuk trappie staan? Zie het niet zo zitten om daarvoor telkens naar mn ouders te rijden of één te lenen...
|
|
|
|
|
|
njitram
|
Heey patty ! Ik ben van die sgool af he.. eind stage, dan HBO Zterdag WIND!!! heb alleen verjaardag :S
|
|
|
Lude
|
damn.. echt balen dat ik dit weekend moet leren.. volgensmij wordt het morgen echt een heerlijk dagje sticked voor jullie!!
|
|
|
|
Krizze
|
Vond sticked echt dikke poep Blij dat we in Workie zaten in de blokhut, daar was tenminste wel vet feest
|
|
|
piede
|
Morgen nog ff een lekkere afternoon sessie rond 4/half vijf? Wie weet nog een geschikte plek in het noorden van grunn met ZW??
|
|
|
Geronimo79
|
Misschien ga ik ff naar zuidlaardermeer morgen.. lijkt me wel ff lekker. moet et weer niet al te beroerd zijn
|
|
|
Steven
|
Morgen Workum!
|
|
|
skyhigh as a
|
idd morgen workie mit ganz en krizze en mister bbq
|
|
|
|
KappuhH
|
Gasten kom toch met die bbq naar Mirns
|
|
|
Gj
|
Chris kan de eerste 4 week niet kaaitn! was weer lekker op Zuidlaardermeer sky-high!
|
|
|
Geronimo79
|
Jep wind was HARD.. af en toe echt grondig overpowered gevaren met mn 13 (goh)
Alleen mn harnas is nu gescheurd.. mot ik een nieuwe..... OF is dr iemand die weet of die dingen een beetje te repareren zijn? tis alleen een strap die geknapt is.. morgen even schoenenmaker proberen.
|
|
|