Gertjan
|
Ja 2007 is wit, mooier als 2006 en veiliger.
|
|
|
jetzu
|
Hoezo veiliger???? Volgens mij zijn de shift barren op de kleur na precies hetzelfde.
|
|
|
CeesV
|
Hoezo veiliger???? Volgens mij zijn de shift barren op de kleur na precies hetzelfde.
de 2007 heeft ook een richeltje zodat je chickenloop gelijk rechtdraait bij het uithaken... dat had de 2005 iig nog niet... maar verder zien ze er redelijk hetzelfde uit...
|
|
|
Gertjan
|
Inderdaad 2006 en 2007 heeft zelfde chickenloop, Jetzu heeft gelijk.
|
|
|
Krizze
|
Da was weer schier op de Groove Lekker over die rietkraagn heen jumpn
|
|
|
keessie
|
MMM morgen bij de blauwe stad niet een té harde poeier?
|
|
|
Geronimo79
|
Jah kneiter hard... echt.. denk niet eens dat ze zulke kites bij zich hebben dat we kunnen varen.. windrichting is ook zooooooo Top.. toch heen voor de gezelli
|
|
|
skyhigh as a
|
ben erbij!! eeum kiekn wats geburt en wie weet komt er een overwachte orkaan uit het zuidoosten dan ist nog wel eeum te doen denk ik zo!! ben er in ieder geval bij
|
|
|
zarda
|
Nog iemand naar lauwersoog vanavond als de wind doorzet? Groeten, Sjoerd
|
|
|
keessie
|
Als de wind doorzet sjoerd.... dan wil kees wel!!
|
|
|
Geronimo79
|
Kees is terug van weggeweest
|
|
|
CeesV
|
Vrijdag ziet er goed uit!!!!!!
|
|
|
Jimmy
|
Hopen dat het nu wel zo blijft, want dat hadden ze voor afgelopen vrijdag ook voorspelt en toen kakte de wind ook in.
|
|
|
Gj
|
Vrijdag was een topdag jimmy!
|
|
|
Jimmy
|
Ja, maar het was minder dan voorspeld was;)
|
|
|
Dustin
Geen avatar
|
Vrijdag kan ik helaas pas vanaf 16:00 uur vanuit Groningen vertrekken, de vooruitzichten zien er erg goed uit voor dan, is er iemand die dan ook die kant op gaat
Ik zou anders zaterdag ook graag gaan kiten, vanuit Groningen. Is er misschien iemand die zaterdag ook van plan is te gaan kiten? Met wie ik mee zou kunnen rijden.. Zou echt top zijn.
|
|
|
Gj
|
ik ga beide dagen, Vrijdag zaterdag en misschien donderdag ook. Vrijdag zit ik al vol met MArtijn en Jimmy en zaterdag rijdt Martijn met mee, maar weet niet of jimmy dan ook mee rijdt.
|
|
|
Jimmy
|
Zekers ben ik zaterdag van de partij!
|
|
|
Jelke
|
Als het waait ben ik er ook, heb nog nieuwe gear wat ik moet testen !
|
|
|
Gertjan
|
Vr, za en zo lauwersoog zie ik ook wel weer zitten. Waar wil/gaat de rest heen?
|
|
|
jetzu
|
Aan het werk.
|
|
|
Lude
|
vr lauwersoog Verder even zien, getij is een beetje laat dit weekend... alhoewel zaterdag nog wel een fraaie avondsessie kan worden...
|
|
|
Benjooh
|
Vrijdag ook Lauwersoog! Zaterdag ook maar weer ff kiten als de wind zo blijft Alleen nog ff kijken waar.
|
|
|
Dustin
Geen avatar
|
ik ga beide dagen, Vrijdag zaterdag en misschien donderdag ook. Vrijdag zit ik al vol met MArtijn en Jimmy en zaterdag rijdt Martijn met mee, maar weet niet of jimmy dan ook mee rijdt.
Helaas, zou op zich vrijdag nog steeds graag gaan kiten. Wie gaat er na 4 uur nog die kant op vanuit Groningen?
|
|
|