keessie

|
Ik wil ook wel mee GJ, mits het waaien gaat natuurlijk! Heb zelf even geen auto morgen.
gr Kees
|
|
|
Gj

|
Oh, prima, dan kunnen we wel mt zijn 3-en is het misschien handig om op het station ofzo af te spreken? zodat we in 1 x door kunnen rijden? Btw morgen 3-5 op ijselmeer 5 knmi.nl
|
|
|
|
Gj

|
Morgen niet aanwezig dinsdag ook niet de rest van de week wel!
|
|
|
wittie

|
Tussen actule wind en wind voorspellingen zit wel verschil ja. Tel altijd wat bij de voorspellingen op. Maar actueel is nu wel ok, maar de voorspellingen zeggen wel dat ie na 13.00 weer inkakt. Waar halen jullie die voorspellingen vandaan, die aangeven dat het meer wordt?
SJAPPIE'S
|
|
|
LamiKaze

Logs: 0 | 11 uur
|
Vanmiddag Workum, of Suudloarderlake moet nog even bekijken hoe het met de tijd zit.
|
|
|
Rofl

|
Ik (en volgens mij Arjen, Wittie en Krizze ) ga naar suudloaderlake toe.  geen zin om naar workum te gaan. moet nog even kijken waar de reis morgen heen gaat. dikke poest dan volgens mij 
|
|
|
patricks

|
Jelke Luit en ik gaan naar workum!!
|
|
|
LamiKaze

|
I see ya @ Suudloarderlake  te laat om naar Workum te gaan, kan pas rond 14:00 Tjouw Gringo's. Watch out 4 crashes, Lamikaze
|
|
|
Geronimo79

|
Godverdegodver de god voor de dommen...
sta ik klaar.... bedenk ik me bij de deur dicht trekken dat mn kitespullen in de auto van mn vriendin liggen.... Aaaaaaaahhhhhrrgggg
EN ET WAAAAIT!!
|
|
|
skyhigh as a

|
tja... verschil moet er zijn, ik mag weer es 10 uur non stop aant werk  gelukkig al op dag 3 van de 7, dus bijna halverwege  veel plezier rukkers!! jullie heb ook wat in te halen stelletje prutsers geheheh  ps en krizze (het broertje van Roland) is een dikke aap die nie ken kaitn
|
|
|
Krizze

|
Rico, de man met de wereld op z'n rug, oftewel ATLAS  Dikke sjap!! Wees blij, 't was weer dikke POEP, dus niks gemist 
|
|
|
kitepower07

|
Dikke POEP??? gasten, waar zijn jullie geweest dan? Op Mirns van 10 tot 16:00 met de 9 lopen rammen 
|
|
|
peter.

|
ik heb vandaag ook erg dikke sessie gehad met mijn 9 op workum erg lekker!!!
|
|
|
Rofl

|
Krizze je was gweoon te laat jonge!!! ik heb nog dik lopen beulen met me 13, kon hem amper houden af en toe!
morgen ook nog dikke wind. ff kijken waarheen
|
|
|
patricks

|
Dikke sessie @ workum!!! met de 8m. Maar wat zijn sommige gasten daar irritant zeg 
|
|
|
|
Rofl

|
Gewoon de volgende keer een vette spray in hun snuffert  En dat telkens weer herhalen  Ik doe wel mee  hmmm,, waar herken ik zulke praktijken toch van? 
|
|
|
kitehanso

|
ga morgen naar Mirns vanuit scheemda.. Heb m'n loatste les..... hoop ik.. dan tijd om zelf wat aan te schaffen... Sug joe doar wel ??? Kest ook met rien...as wuste...
tzuus Hans
|
|
|
patricks

|
Ronald jelke en ik morgen vanaf uurtje of 10 aanwezig op workum!!! 
|
|
|
kitehanso

|
hahaha... mooi op tijd.. ik ben er om 9:00 Tot dan.. heb ff avatar erbie zet.. haha
|
|
|
njitram

|
eeee Ik ben nu op vakantie in de Noorduinen (in katwijk aan zee) En ik meot je zeggen dat ik maar 1 gozer zag die een beetje kon springen van de 30 kiters.. +/-us. Maar strak water daar, echt vette dikke wind, nu nog het is nu bijna 11 uur en het is nog steeds vaarbaar zelfs het licht van de maan werkt najs. Toch wel een vette spot. De camping waar ik nu op zit is ideaal ik zou zo op de camping me kite kunnen oppompen en zo naar het viene zand lopen en starten maar  alleen ff lijnen uitrollen (zelfs dat kan op de camping  ) je krijgt ook een mooie sleutel mee die je kunt bedienen om vanaf de camping het strand van 4.5km breed op te gaan  (om te voorkomen dat er tjappies de camping opgaan.) maar op dit moment valt er niet te kiten want ik ben gewoon op vakatie met mijn vriendin  Ik wens jullie allen deze week vette kite plezier !! ik mis het nu al  Maar gelukkig zijn er meer dingen te bleven  Tot zaterdag (als er wind staat) Greetz
|
|
|
keessie

|
eeee Ik ben nu op vakantie in de Noorduinen (in katwijk aan zee) En ik meot je zeggen dat ik maar 1 gozer zag die een beetje kon springen van de 30 kiters.. +/-us. Maar strak water daar, echt vette dikke wind, nu nog het is nu bijna 11 uur en het is nog steeds vaarbaar zelfs het licht van de maan werkt najs. Toch wel een vette spot. De camping waar ik nu op zit is ideaal ik zou zo op de camping me kite kunnen oppompen en zo naar het viene zand lopen en starten maar  alleen ff lijnen uitrollen (zelfs dat kan op de camping  ) je krijgt ook een mooie sleutel mee die je kunt bedienen om vanaf de camping het strand van 4.5km breed op te gaan  (om te voorkomen dat er tjappies de camping opgaan.) maar op dit moment valt er niet te kiten want ik ben gewoon op vakatie met mijn vriendin  Ik wens jullie allen deze week vette kite plezier !! ik mis het nu al  Maar gelukkig zijn er meer dingen te bleven  Tot zaterdag (als er wind staat) Greetz Veel wind, maar ook veel onweer. Dat is ook wel bikkelen voor jou op de camping zeker:-)
|
|
|
LamiKaze

|
Tied om te knalluuuh'n @ Suudloarder lake @ 13:30 ofzo, regenjasse erbie aan whahahaha... Krisko boy you were to late ash hole, du dikke poep chinees whahahaha... Most direct goan kituuuh'n noit eerst bikkuuuh'n denn mist de sessie yeah. See ya l8ter 
|
|
|