Mark04
|
Lauwersoog kan ook mooi morgenmiddag. 15:00 hoog water dus van 13:00 tot 17:00 lekker varen, tevens wordt voor de middag de meeste wind voorspelt en waait het op Lauwersoog harder dan op Workum.
|
|
|
dekkerz
|
Goeie shit morgen, ik ben er ook bij! Eindelijk weer fatsoenlijke wind!
|
|
|
sanne
|
hmmm laten we dan maar eens weer gaan genieten van bruin water met echte hollandse wind :-) na een maand gaat dat blauwe zoute water op Kos echt vervelen!
|
|
|
Jelke
|
En de locatie voor morgen? Workum,Mirns of Lauwersoog ? Camera gaat weer mee, dus wie wil filmen moet het maar even vragen !
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Ik hoor dat het niet meer vrij kitesurfen is op Workum: dat je je eerst moet melden bij een kiteschool.
Wat moet ik me daarbij voorstellen? -Rij ik daar 1,5 uur heen, en kan ik dan te horen krijgen dat het niet kann (ondanks mooie wind)? -Moet je je vaarbewijs meenemen? -Betalen? (ik betaal nu ook al parkeergeld daar) etc etc?
Of moet ik me daar niets van aantrekken? De hele tijd staat er al een bord waarop staat dat je je moet aanmelden. Toen ik vroeg waar dan, werd me verzekerd dat dat niet nodig was.
|
|
|
Gj
|
Dikke larie
|
|
|
|
Benjooh
|
Ben morgen ook van plan naar Workum te gaan. Heb net begrepen dat het er opneer komt dat je dr gewoon kan kiten zoals anders, als je enorm aan het prusten bent wordt je dr alleen weggestuurd.
|
|
|
Jordi_1990
|
als we naar workum gaan ga ik er gewoon kiten, krijg nou wat.... voer vorig jaar ook op workum zonder dat papiertje.... lekker interessant! gewoon UIT DE NATUUR EN ZWEMZONE BLIJVEN
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Hey Benjooh,
Van wie heb je dat net begrepen?
Wimpie
|
|
|
Benjooh
|
Hey Benjooh,
Van wie heb je dat net begrepen?
Wimpie Een van de medewerkers van Kitemobile
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Toppie, dan ga ik er morgen ook heen! En geen gepruts met papiertjes?
|
|
|
Jordi_1990
|
wimpie ik vaarde er in de tijd de parpiertjes ook verplicht zijn, nooit een papier gezien of ernaar gevraagd... en sterker nog ik hem geen enkel papiertje wat uberhaupt bewijst dat ik kan kiten....
|
|
|
Benjooh
|
Toppie, dan ga ik er morgen ook heen! En geen gepruts met papiertjes? Naar wat ik begrepen heb niet nee
|
|
|
jetzu
|
wimpie ik vaarde er in de tijd de parpiertjes ook verplicht zijn, nooit een papier gezien of ernaar gevraagd... en sterker nog ik hem geen enkel papiertje wat uberhaupt bewijst dat ik kan kiten....
Kan jij kiten dan???
|
|
|
Jordi_1990
|
nee.... maar dat geeft neit heb op marktplaats een 2002 18m gevonden moet lukken toch... :+
|
|
|
Wimpie
Gast
|
@ Jordi: Denk dat je dan wel een paar uurtjes aan 1 stuk kunt handlepassen, zonder te landen.
|
|
|
Gertjan
|
genoeg gekwakt, morgen middag lauwersoog, Bedum met aanhang is er ook.
|
|
|
Gj
|
Kites verkochtt jongens! 2010 komt er aan!
|
|
|
jetzu
|
kwakkert er moet ook gewerkt worden. Vrijdag middag llijkt me wel wat
|
|
|
Jordi_1990
|
GEFELICITEERD GJ! wat vaar je morgen dan?
|
|
|
Lude
|
Morgen loog lijkt me leuk, heb nog plekje over in auto
|
|
|
Krizze
|
Is toch mooi, 'n beetje dom kwak'n Morgen gewoon met Rico eem lekker in de buurt rondvlieg'n kwak kwak
|
|
|
Steven
|
Zonder papiertje kan er ook gewoon gekite worden op Workum. Het papiertje is alleen maar om sterker te staan wanneer er discussie is over het sluiten van Workum. Dus kies zelf maar, wanneer je Workum open wil houden of sluiten. Verder is het voor beide scholen geen comercieel belang. Alleen de scholen zitten er het hele seizoen en kunnen daardoor gemakkelijk als aanspreekpunt/uitkijktoren fungeren.
Bedenk wel dat zonder het werk van Stef (NKV) Workum allang gesloten was.
|
|
|