Lude
|
Ik wacht t weer ff af en kijk morgen waar ik heen ga..
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Tssss, Berendbotje'smeer is lekker dicht bij. En genoeg wind...
|
|
|
nielsen
Geen avatar
|
zuidlaardermeer morgenmiddag (5 september)???? laat het ff weten!!!
gr Niels
|
|
|
CeesV
|
Morgen ook naar lauwersoog, niet schier...
|
|
|
Krizze
|
ghehehe sjappies
|
|
|
Benjooh
|
9 uur @ Workum
|
|
|
Mark04
|
Ik spring nu in de auto. Tot zo bij de boot!
|
|
|
jaapd
|
Dan ben je mooi op tijd!
Maar kijkend naar buienradar wordt het voor Bert en mij toch maar IJsselmeer vandaag.
|
|
|
CeesV
|
9 uur @ Workum Tering Benjamin... Hoezo ben jij om 6 uur 's ochtends al wakker? :S
|
|
|
brutus
|
Ik wacht t weer ff af en kijk morgen waar ik heen ga..
Dat was vooruitziende blik van je. Wordt erg nat dagje op Schier volgens mij..
|
|
|
Mark04
|
Zijn er dan nog mensen die wel naar Schier gaan? Anders gooi ik het stuur richting Workum.
|
|
|
Gertjan
|
Wij gaan ook niet naar schier met de 9.30 boot we wachten de 11.30 boot af of gaan ergens anders heen. Gaat dus niemand naar schier vanmorgen.
|
|
|
Jelke
|
Is er nog iemand die via Groningen naar Workum gaat ? of iemand die van uit Groningen die kant op wil ? Benjo en Patrick waren van plan om rond half 8 uit Marum te vetrekken, dat was me iets te vroeg
|
|
|
Blaze 520
|
Workum it wil be.
Groet Mark
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Lauwersoog.. hij is west west west toch
|
|
|
Gertjan
|
Ja als het droog is naar loog Bram.
|
|
|
Gertjan
|
Wie o wie heeft Rick zijn pomp GEJAT?????
Signalement: Het betreft hier een pomp van het merk BEST met de kleurstelling ZWART! De vermoedelijke dader is gevlucht in een zwarte sKoda van het type octavia. FABIA Wil degene die deze pomp onrechtmatig verkregen heeft deze vandaag nog retour brengen, zodat er morgen weer gekite kan worden!!!!
|
|
|
Bram Wilbrink
|
fuck man.. water veulste vroeg hoog..
|
|
|
CeesV
|
Signalement: Het betreft hier een pomp van het merk BEST met de kleurstelling ZWART! De vermoedelijke dader is gevlucht in een zwarte scoda van het type octavia.
Wil degene die deze pomp onrechtmatig verkregen heeft deze vandaag nog retour brengen, zodat er morgen weer gekite kan worden!!!!
Nou, daar komt Ben ff mooi mee weg... Die heeft namelijk een Fabia!
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Ben Ben Ben.... dit kan toch niet... had ik niet achter jou gezocht .
|
|
|
jetzu
|
Signalement: Het betreft hier een pomp van het merk BEST met de kleurstelling ZWART! De vermoedelijke dader is gevlucht in een zwarte scoda van het type fabia.
Wil degene die deze pomp onrechtmatig verkregen heeft deze vandaag nog retour brengen, zodat er morgen weer gekite kan worden!!!!
P.S. het betreft locatie lauwersoog. Uit de diverse verklaringen van getuigen is niet naar voren gekomen of de dader de bestuurder was.
|
|
|
njitram
|
Hey,
ik had de pomp mee genomen. Ik dacht dat hij van de vorige kiter was.. witte best.) Vandaar
We nemen hem wel weer mee als het waait
Greetz
|
|
|
keessie
|
Hopelijk gaat het morgen nog een beetje waaien op lauwersoog... Want dan kan ik eindelijk!! 13;00 hoog ofzo dus 's ochtends kijken wat de wind doet..
|
|
|
Benjooh
|
Tering Benjamin... Hoezo ben jij om 6 uur 's ochtends al wakker? :S ... en dat was na m'n krantenwijkje, wekker stond op kwart over 4 Maargoed we waren zo'n beetje de eersten, dikke wind vandaag en behoorlijk vlagerig en choppie maar toch lekker gevaren!
|
|
|