|
Krizze

|
Was zeker weer tof (kitehigh_kitesmiley Toffe pics Waltor  Morgenavond en woensdag dikke wind zag ik........ dus ik wil dan wel weer  En anders weer achter de bus  Ghehehehehe. Alleen jammer dat er steeds zo'n mannetje zat te zeuren, zie topic asociale kiters, terwijl we gewoon lekker bezig waren dikke fun hadden en geen mens in de weg zaten. Goed dat die topic is gesloten 
|
|
|
piede

|
HAhahaha, krizze, dat doe je toch niet??? Met een bus over dat mooie veldje?? Heb geen gras gezien trouwens I love Peter, Peter Lynn!
|
|
|
Krizze

|
Het sarcasme druipt ervan af Piede  hahahaha. Waar was jij dan? Was beregezellig 
|
|
|
Walt0r

|
hahahaha dat was ik achter de auto  was best wel leuk trouwens Maar wist niet dat die gasten dat erg vonden, ze hebben me er niet op aangesproken anders had ik dat niet gedaan uit respect voor het veldje..... naja, ik snap wel dat ze ons asociaal vinden, ik vind jullie ook allemaal van die dikke aso's ... bier drinken, joints roken... tuig! Lat0r!
|
|
|
Gj

|
HAHAH! wat een grappige gasten! Onze vrienden! Maar toffe fotos walter!
|
|
|
zulux1403
Geen avatar
|
goed om te horen hoe jullie er om denken , moge jullie een mooie hoge vlucht krijgen door een onverwachte wind vlaag en hopen op een iets te harde landing
|
|
|
Gj

|
goed om te horen hoe jullie er om denken , moge jullie een mooie hoge vlucht krijgen door een onverwachte wind vlaag en hopen op een iets te harde landing
kerel wordt volwassen en stel je niet zo aan als een klein kind.
|
|
|
Idefixe

|
Kom op heren uit het noorden! Het moge nu dus duidelijk zijn dat de actie met auto op het veld niet echt gewaardeerd werd. Ik kan mij daar ook wel wat bij voorstellen. Het schijnt dat de communicatie over en weer niet helemaal goed is verlopen. Laten we het daar dus ff bij houden............
|
|
|
Geronimo79

|
Waar is dat topic  ff lezen... beetje sneu verwacht ik... die gasten vonden et alleen wel errug nodig om hopeloos in de weg te zitten.. en vooral ook ff niet de kite aan de kant doen ofzo als je achterlangs probeerde te komen. was wel errug gezellig.. als ze dr nou gewoon ff bij waren gekomen. HAHAHAHA net gelezen.. wat een zieltje.. ken niet et hele verhaal want ik kwam pas smiddags... maar goed dan nog.. Wie lagen dr nou midden op het veld... volgens mij lagen wij allemaal in de hoek. als we et over regels gaan hebben. Prima.. KITE NAAR BENEDEN als iemand achter je langs probeert te komen. en je vliegertje niet door een kite heen proberen te sturen werkt ook. kwestie van inzicht. Verder ging et volgens mij allemaal prima, heb geen gezeik gezien met die gasten. dat ze dat met die auto erg vonden... et zal.. niet opgemerkt. zie eerlijk gezegd ook niet waarom het zo erg zou zijn. zo hard als de ondergrond is mol je toch niks.
|
|
|
skyhigh as a

|
tja.... als het hele verhaal al begint als we nog maar net bezig zijn en nog nie eens aan de bus werd gedacht. kerel begon te zeiken dat we nie op plekken mogen waar een beetje gras bovenuit stak. gaan ze zelf op de beste sneeuwplek beetje zitten en alle kindervliegers beetje uitstallen(van kijk nou es wat ik heb) moet zeggen dat er overal genoeg sneeuw was en is!! en dan zeuren terwijl ik notabene als 1e en enige, jaren geleden op het veld stond te rakken met mn landboard en dit heb besproken met de gozer van het veld plus nog wat vliegenisten(die ik ken) het veld was toen net verhuisd van veendam naar wildervank. en dit is het ware verhaal van een zeer actieve sociale kiter  wel een beetje sneu trouwens dat jet nie op de man af zegt, maar da komt nog wel toch?? zug die nog wel 
|
|
|
Rofl

|
Die gasten moeten gewoon niet zo janken.. die kabel voor de vliegtuigen trekken ze ook gewoon met een auto naar de andere kant van het veld. of je moet al zo'n mongool zijn die elke keer 2km wil lopen:P
en kom er wel vaker en ze rijden zelf ook gewoon over het veld hoor:)
|
|
|
piede

|
Wanneer weer kiten?
|
|
|
skyhigh as a

|
morgen middag kaitn ben 12u vrij en hoop op beedie poeste 
|
|
|
Gj

|
morgen ben ik er ook weer bij en anders soweiso woensdag!
|
|
|
KappuhH

|
Morgen wordt een beetje krap qua wind denk ik. Woensdag en donderdag zien er in ieder geval wel heul goed uut! En dan hebben we het nog niet over vrijdag met dikke poeste wind. Alleen wel weer dooi 
|
|
|
Krizze

|
Ik ben er morgen ook, is het niet overdag dan wel 's avonds, ligt aan de wind!! Woensdag ook van de partij Dooi=droogpakkie!!! hahaha
|
|
|
Jelke

|
@ KappuH en Piede zijn jullie nog op pad geweest vandaag ?
ben hier nog wel even in een weiland geweest maar je moest heb wel hebben van de vlagen.
|
|
|
KappuhH

|
Kirzze, savonds gewoon autos met lampen er op zetten?
Nee vandaag niet geweest, te weinig wind.
|
|
|
Gj

|
Wind is WEEEEER afgenomen 
|
|
|
Walt0r

|
morgen ben ik er bij hopelijk
lat0r
|
|
|
KappuhH

|
Morgen vliegveld Veendam? Met wie kan ik meerijden?
|
|
|
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
|
wat een windje vandaag zeg hier in de polder bij de stichtse brug. toch een paar rakkies gemaakt op het dooiende sneeuw met de 12
|
|
|
Gj

|
sneeuw gaat hier in veendam hard weg!
|
|
|