LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Muntje was weer een drama wat een waardeloze voorspellingen de laatste tijd.
BlueHell nu 14,5 om 17,6 knopen klopt geen barst van.
|
|
|
martimor
|
wat nou drama maar jammer, had ook wel wat knopies meer verwacht.
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
Hey gasten
Hoe zit dat met de wind in delfzijl? Elke keer als ik op windfinder kijk staat er geen klap, maar in Lauwers oog staat er een beste poest wind. Ik ben ook weleens heen gereden en dan waaide ik in delfzijl van de dijk af terwijl de voorspelling wel stevig was maar niet heel heftig. Moet ik er een paar knopen bij op tellen of zo? Staat die wint metert onder het hotel oid?
Welke local heeft tips!
|
|
|
skyhigh as a
|
mooie ruige dag voor 4 man op de catamaran dikke bruine zatte kop nu liekt wel zomer de laatste dagen!!
|
|
|
|
piede
|
Misschien morgen toch schier checken, wordt N4-5 voorspelt, en heb zin om te varen.
|
|
|
KappuhH
|
Hele weekend wordt nopes, misschien morgen nog even loog.
En Workum? Lijkt haast meer voorspelt dan Loog...
|
|
|
Benjooh
|
Het ziet dr voor zaterdag niet eens zo slecht uit voor Lauwersoog en Schier hoor, 15-18 knopen
|
|
|
LamiKaze
|
Hele voorspellingen zijn in één klap veranderd wordt nergens niets.
Zie hier voorspelling van Workum
|
|
|
LamiKaze
|
@ P.H. voorspelling veur schier... ikke wil ook kiten maakt niet uit waar.
Maar mot wel wind zijn grrrrrrrr....
|
|
|
-MAARTEN-
|
Misschien morgen toch schier checken, wordt N4-5 voorspelt, en heb zin om te varen.
Heb ook zin om te varen ...dus mocht Schier een optie zijn dan wil ik ook zeker die kant op morgen Mocht er zaterdag wind zijn dan misschien Harlingen, Workum, Lauwersoog, Schier...(maakt dus geen klap uit als er maar wind is)
|
|
|
martimor
|
Hey gasten
Hoe zit dat met de wind in delfzijl? Elke keer als ik op windfinder kijk staat er geen klap, maar in Lauwers oog staat er een beste poest wind. Ik ben ook weleens heen gereden en dan waaide ik in delfzijl van de dijk af terwijl de voorspelling wel stevig was maar niet heel heftig. Moet ik er een paar knopen bij op tellen of zo? Staat die wint metert onder het hotel oid?
Welke local heeft tips!
jo, in lauwersoog waait het bijna altijd meer dan in delfzijl, en tja, de voorspellingen de laatste tijd geen touw aan vast te knopen
|
|
|
piede
|
Ach ja windguru... Kijk liever naar nederlandse weersites! Wordt nog steeds wk 4-5 voorspelt.
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
Jo zaterdag middag iemand naar lauwers? als de wind zo blijft pak ik van 13:00 tot 16:00 Moois even in de zon chillen
|
|
|
martimor
|
leek mij ook wel wat, zaterdag lauwersoog, maar wind is helemaal in gekakt, en denk dat er net teveel zuid in zit.(zat ) hopen dat de wind nog aantrekt.
|
|
|
zjunnusun
|
Morgen iemand plannen voor lauwersoog? Laat je niet gek maken door die voorspellingen, woensdag was ook niks voorspelt maar een heerlijk windje 16-19 knoop en zon.
|
|
|
martimor
|
Ik probeer rond 13.00/14.00 in termunten te zijn. eerst even kijken of ik oppas kan regelen.
|
|
|
LamiKaze
|
Ziet er ineens weer rooskleurig uit nou nou, k'wil wel naar termunten maar geen auto Zaterdag misschien loutje of workum lijkt ook weer goed te komen.
|
|
|
Benjooh
|
En dan waait het ineens wel, 16 om 21 op L'oog!
|
|
|
keessie
|
Ja Inderdaad. De hamvraag is; wie gaat er vandaag nog even langs lauwersoog?
Ik heb best wel zin!!
|
|
|
Benjooh
|
Nu 'n beetje laat om nog die kant op te gaan. Ik ga morgen maar, hopende dat het dan ook ergens waait. Heb eigenlijk toch nog genoeg te doen nu
|
|
|
lodewiekus
|
ja ik wil! even kiekn of de auto tot mn beschikking is,meerieden kees?misch yvette ook mee,
|
|
|
keessie
|
Ik heb de peugeot werkeloos staan hierro, dus die kunnen we ook gebruiken, anders komt er roet in het uitlaatspruitstuk en das slecht!!
Waar spreken we af lodewijk, bel eem!!
|
|
|
|