skyhigh as a
|
gewoon alle sites bijlangs en welke de meeste wind aangeeft, moet je vanuit gaan! zelfs nu er geen wind voorspeld is, blijf ik de sites checken. want wie weet kist nog beedie knaln!
|
|
|
Geronimo79
|
Het lijkt erop dat er dinsdag en woensdag op loog wat mogelijkheden zijn te kaitn.
Kan nie wachten!!!!!!
|
|
|
KiteFEEL
|
Gewoon naar Noord-Holland komen joh... Veel meer wind dan in die Groningse halfbakke wind provincie !
|
|
|
Benjooh
|
Gewoon naar Noord-Holland komen joh... Veel meer wind dan in die Groningse halfbakke wind provincie Vast en zeker... met noordoostenwind waait het in het noorden het hardst van heel NL Dinsdagochtend is de wind nog niet echt top en het getij vroeg. S'avonds zou evt. wel kunnen tot het donker wordt Zie meer perspectief in woensdagochtend
|
|
|
Gj
|
ik zit weer op workum! de hele week.
|
|
|
|
KappuhH
|
Ricardo aan North? Sinds wanneer?
|
|
|
Bram Wilbrink
|
hey zie ik nu een kortere versie van crizzzzze hangen aan een kite??
|
|
|
|
Lude
|
Heel vet boardje die acid!
|
|
|
wittie
|
Blijven raden Bramme! Ik was het niet!!!
En wat een mooi kleurtje water ja, lijkt Fehmarn wel!!
|
|
|
wittie
|
Of had iemand zijn pak weer eens vol en uitgespoeld int water?
|
|
|
|
Geronimo79
|
Straks nog ff naar loog.
|
|
|
Krizze
|
Keep on cruising Bramme ghehehehe
|
|
|
Jimmy
|
Morgenvroeg naar Loog. N6 verwacht met stoten van 60km/h. Wie gaat nog meer morgenvroeg?
|
|
|
Benjooh
|
Morgenochtend waarschijnlijk Delfzijl, definitieve beslissing valt morgenvroeg
|
|
|
njitram
|
nou morgen vroeg word hem niet.. al dat geshouw met me gear erna op school sux ass..
|
|
|
Benjooh
|
Denk dat ik vandaag maar pas, echt hondeweer buiten Hopen dat het zaterdag wat wordt.. Edit: Eind v/d ochtend schijnt het droog te worden, misschien dat ik dan nog een poging waag
|
|
|
Jimmy
|
Hmm ik denk dat het vandaag geen kiten word. Wat een kloten weer zeg!
|
|
|
martimor
|
als het om 12.00/13.00 redelijk lijkt ga ik nog even naar termunten voor een korte sessie.
|
|
|
-MAARTEN-
|
Vanaf hoelaat tot hoelaat kan je vandaag varen @ Termunten?
Zijn er nog mensen die a.s. weekend naar Stavoren / Friends of Friestyle gaan?
|
|
|
Geronimo79
|
Gisteravond een heerlijke sessie gehad op lauwersoog. Bijna geen golven goed gepowerd met mn 12m. The Great Rodolfo af en toe zwaar overpowered met de 14m.
Gewoon de ondergaande zon tegemoet kaitn..... hoe tof is dat!
Vandaag wou ik ook, maar word al depresief als ik naar buiten kijk. Misschien zo nog even....
|
|
|
skyhigh as a
|
snap nie dat jullie je druk maken of het niksweer is of nie je wordt hoe dan ook toch nat en koud!! heb weer de hele dag dikke wind gekeken vanaf een steiger, maar gelukkig toch nog eeum kunne kaitn op zuidje meer.
|
|
|