LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Auto gepakt en zo naar Loogje ziet er al strak uit 18 om 21 knoopjes. Wordt sjorren vandaag met m'n 13m2 yeeeahaaaaaa....
|
|
|
martimor
|
pfffff.... succes vandaag, had er graag bij willen zijn.
|
|
|
|
Benjooh
|
Dat was eeum weer schier op Loogie Ik weet nu echt wel zeker wat Lamikaze z'n favoriete band is........................De DIJK!!!!!!! WHAHAHAHAHAHA Laat me raden... kite kapot
|
|
|
Lude
|
Pfft dikke shit, uitlaat was onder mn auto weg gedonderd.. hele dag bezig geweest om dat ding er weer fatsoenlijk onder te lassen. Mooi dagje lauwersoog gemist door deze onzin
|
|
|
Jelke
|
was weer even lekker na 2 maand niet kiten Helaas zijn de beelden niet zo lekker water druppel op de lens :S
|
|
|
|
Krizze
|
Huh!? Hoezo, heb geen kite van n chickie gelift ja?
|
|
|
wittie
|
Nee he, niet weer toch lammert??
Kan niet iemand met GROTE letters op de dijk schrijven:
OMGEVINGSVERBOD VOOR LAMMERT'S
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Sorry ik ken jullie niet allemaal maar hij is altijd bij Gj hij starte een kite van een vrouwtje Forum naam Loewietje en dat ging niet helemaal goed Huh!? Hoezo, heb geen kite van n chickie gelift ja?
|
|
|
wittie
|
schrok al,dacht dat lammi hem weer op de dijk had geparkeerd.
Maar schrijf het voor zijn (en onze) veiligheid toch maar op de dijk!!
|
|
|
skyhigh as a
|
heb weern mooi daggie gemist, zuidje was niks helaas lammert is zn kiteje aant pimpen met extra doek. wacht maar tottie af is, dan komt lamikaze nooit meer naar benee!! parapentHangtime
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Hé stelletje Paparazzi, ikke zegguuuuh'n jullie niet zoveul moeten vertelluuuuh'n...
|
|
|
|
martimor
|
hey lammi, heb nog wel een kite voor je, krijg je niet zo snel stuk als die bandits..
|
|
|
epickites
Geen avatar
|
Lami, toevallig gesprongen vlak voor de dijk wat niet goed ging??? Heb verder weinig mee gekregen.
|
|
|
Jimmy
|
Wie gaat morgen mee naar Schier?
|
|
|
Benjooh
|
Zit morgen hele dag in Delft, wiskundetoets Woensdag ziet dr nu wel lekker uit en kan ik de hele dag!
|
|
|
KappuhH
|
Wie knalt um morgen naar Workum of Loog?
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Sorry ik ken jullie niet allemaal maar hij is altijd bij Gj hij starte een kite van een vrouwtje Forum naam Loewietje en dat ging niet helemaal goed Huh!? Hoezo, heb geen kite van n chickie gelift ja? tja, dat was mijn kite inderdaad. Bob heette de jongeman geloof ik. ging idd mis. de jongeman liet mijn kite los zonder dat ik een ok sein had gegeven en tegelijkertijd schoot mijn chickenloop los. Dus fout van beide: ik beter gear controleren alvorens te starten, hij wachten tot ik ok geef voor het oplaten. Maar ging gelukkig goed, heb bar losgelaten, kite viel uit de lucht en op de dijk alwaar ie heel netjes werd opgevangen door kiters die in de buurt stonden. later nog heerlijk gevaren.
|
|
|
|
Gj
|
BÖB B:OB BÖB B[b\OB
|
|
|
njitram
|
BOBOBOBOBOBOBOB BOBJE TOCH1!!1!!
|
|
|
martimor
|
tja, dat was mijn kite inderdaad. Bob heette de jongeman geloof ik. ging idd mis. de jongeman liet mijn kite los zonder dat ik een ok sein had gegeven en tegelijkertijd schoot mijn chickenloop los. Dus fout van beide: ik beter gear controleren alvorens te starten, hij wachten tot ik ok geef voor het oplaten. Maar ging gelukkig goed, heb bar losgelaten, kite viel uit de lucht en op de dijk alwaar ie heel netjes werd opgevangen door kiters die in de buurt stonden. later nog heerlijk gevaren.
of had je je donkey dick weer thuis laten liggen;)
|
|
|