Gj
|
BOBBBBOBBBBBB
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zit ik eindelijk eens in regio Groningen, heb ik mijn spullen niet meegenomen vanwege de teleurstellende voorspellingen. En kijk nu.... Misschien dat ik morgen ff kom kijken!
|
|
|
Jimmy
|
Ik ga morgen naar Lauwersoog en heb een plekje over in de auto
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
hmmm nee donkeydick zit bij deze kite gewoon aan de chickeloop vast, kun je m ook neit vergeten
|
|
|
|
peter.
|
hey ik ga morgen ook naar lauwersoog maar helaas s avonds dus word eerst dik stuk door de bluber lopen ben ik bang....
mischien zie ik jullie nog wel
lattterszzzzz
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
ik wil ook wel s avonds die kant op misschien tot morgen!
|
|
|
martimor
|
als ik op tijd vrij kan krijgen knal ik om 11.15 naar l`oog, maar weet niet zeker of dat kan... anders nog even bij blauwestad aanwezig
|
|
|
|
martimor
|
hey lammi, je hebt pb
|
|
|
skyhigh as a
|
wil eigelijks ook nog wel eeum, maar ben nog onder de pannen tot een uur of 7 wie dan nog effe gaat ergens, moet maar effe belle 0630280568
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
Wie gaat waar heen? Ik ga rond 1800 vanuit de stad richting het water! wad of schildmeer oid laat maar weten of iemand mee wil
|
|
|
martimor
|
ben net nog even op de blauwestad aan het varen geweest. erg vlagerig, maar lekker even kunnen spelen...
en lammi, alles goed gegaan vandaag
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Héé volgens mij heb ik daar 2 kites in de lucht gezien bij de Rode Rups.
Toen ging ik net naar de kaak chirurg, was geen fijne ervaring maar ben blij dat ik heen ben gegaan, vannacht stond ik rechtop in bed. Dat was dus deze nacht nog erger geworden ontsteking bij de wortel uiteinde...
|
|
|
njitram
|
ai, nu heb je helemaal geen stem meer?
|
|
|
|
njitram
|
ahahaha, Morgen nog ff avondsessie rocken! lekker op de Waddenzee waar we gaan is nog een geheim, misschien gaat BOB wel mee.
|
|
|
LamiKaze
|
Eeeeeeh morgen avond lukt misschien nog wel, morgenvroeg eehm ochtendsessie @ secret spot whahahaha
|
|
|
njitram
|
Wij doen dikke avondsessie
|
|
|
martimor
|
Héé volgens mij heb ik daar 2 kites in de lucht gezien bij de Rode Rups.
yep, dat waren wij...
|
|
|
jaapd
|
Filmpje: Loog met helmet cam:
http://vimeo.com/11847535
Als ik morgen een beetje op tijd bij mijn werk weg kan ga ik ook nog even.
|
|
|
LamiKaze
|
Hee Jaap, Vette Filmpje man dat was dus die super zaterdag ziet er top uit ik zat al op dit filmpje te wachten tof man... Edit: Na de klap was camera stuk ??? filmpje loopt door maar nopes beeld
|
|
|
-MAARTEN-
|
Zijn er vandaag nog mensen naar Lauwersoog vanmiddag?? Eem rakken en knallen!
|
|
|
|