|
CeesV
|
Zometeen weer naar workum
|
|
|
|
Lude
|
Nog geen wetsuit? Of werk? wil ook surfen
|
|
|
Gj
|
niemand naar Delfzijl? /
|
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Yeah wat een top dag gisteren Rudolfie wat een paar vette jumps man.
Zo maar es eehm kijken waar nog wat te doen is, misschien muntje of toch weer naar Workie toe, wind is wel wat afgezwakt nu...
@marti nog veel fun daar in viva la france en verder nog sterkte...
|
|
|
Rofl
|
Was echt gruwelijk, jammer dat jullie naar huis gingen GJ! Ik moet vandaag helaas overslaan, had net tentamen en heb nu nog les:(
maar have fun!
|
|
|
Krizze
|
Ey jongens! Een kitemaat van ons, Ap, is op 2e pinksterdag zijn boardje vergeten op het strandje van het Zuidlaardermeer! Het is een Brunotti Pro King 1.33 bij 40, 2009. Rood met een gouden kroon erop. 1 witte mystic strap + mysticpad en de andere is een orginele strap + pad! Als iemand iets weet...................
|
|
|
Gj
|
Morgen iemand op delfzijl?
|
|
|
Geronimo79
|
Zit dr wel over te denken. en mn vriendin gaf me een groen licht.. dus denk et wel wordt et dan wat?
|
|
|
Gj
|
hmm.. bij nader inzien vandaag maar men scriptie doen, morgen naar loog? NO en dikke zon. ik ben VOOR, heb dan ook nog een plek vrij in de auto!
|
|
|
Bram Wilbrink
|
ben er ook bij denk ik... moet er wel meer wind komen.. 10 /13 knopen kom ik niet voor.
|
|
|
Gj
|
de wind is NO volle zon, en guru pro geeft al 16 af. wordt altijd meer!
ahahahahahahhaah die Chris wat een dikke sjap!
Martijn ik en Chris reden laatst naar workum, Rolf en Jeroen zouden ook komen, Chris belde Rolf om te kijken of zij al waren vertrokken. Rolf nam niet op waarop Chris zei: hij zal wel niet opnemen omdat hij bang is voor politie!
Vandaag belde ik chris om te vragen of hij al op het werk was. Ineens kapt hij het gesprek af, POLITIE POLITIE. klik, weg was chris ik denk noujaa kweet niet. Roel haalde mij op en ik reed over de rotonde, zie ik daar een Moteragent staan die een blauwe Audi A4 staande houdt HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Chris erin met een sip gezichtje....
HAHAHAHAHAHAHH
|
|
|
Jimmy
|
Haha wat een verhaal ook weer!
|
|
|
Bram Wilbrink
|
kost je dan 166 euro's.. ken dat wel.. sneu geld kerel. heb er nog 2 liggen heeel heel niks.
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Leed vermaak daar moeten we het weer van hebben Morgen Loogje is er wind denn??? Heb op Guru PRO 11 om 12 knoopjes heur!!! Windfinder Superforecast nog minder 9 om 10 en deze is betrouwbaarder als Guru PRO!!! Still waiting for the next experience
|
|
|
Gj
|
morgen komt er sowieso wind, mark my words, zon + warm + NO = Thermiek op loog + compressed air between SChier and Eeemshoam.
|
|
|
|
Gj
|
valt nog mee, eigenlijk moet iedereen chris eem belln lachen man!
|
|
|
Wjs
|
Hoe strak moet een wetsuit eigenlijk zitten
|
|
|
Krizze
|
Hmmm, ken nie wachten tot ik je weer es zie GJ-tje
|
|
|
Rofl
|
Hmmm, ken nie wachten tot ik je weer es zie GJ-tje hahahahahhaha chrizzzuh! me telefoon was toen leeg volgens mij, mja boontje komt om ze loontje he
|
|
|
keessie
|
Hoe strak moet een wetsuit eigenlijk zitten
Een pak moet aansluiten bij de borst, heup en benen. Er moet geen punt zijn waar die echt heel gespannen staat. Het is geen latex;-) Als het vanmiddag toch nog wel gaat waaien ga ik ook naar loog
|
|
|