KappuhH
|
Jimmy en ik gaan nu die kant op. Waait nu 12 om 16 knoopjes, neemt vast nog wel toe als er water is...
|
|
|
|
Krizze
|
sjonge sjonge sjonge! wat'n sjappies
|
|
|
piede
|
Epic sessie gehad? Hooguit 14 om 17kn geweest volgens weer.nl. Klopt het een beetje?
|
|
|
KappuhH
|
Was niet veel inderdaad. Kon gewoon prima varen en hoogte houden. Was wel lekker in mn shorty maar eigenlijk niet de moeite om er heen te rijden.
|
|
|
njitram
|
@eldocie Hij mag zijn bek wel eens poetsen
|
|
|
njitram
|
Hmmm, ken nie wachten tot ik je weer es zie GJ-tje homoooooo
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
sjonge sjonge sjonge! wat'n sjappies Yeaaah, moar goin bekeuring whahaha... In NL denn oet Deutschland mot ik nog eins ontvangen grrrrrrr.... Wat een sjap wind veur de komende tiet...
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
@eldocie Hij mag zijn bek wel eens poetsen
Hee judo meister est nog geliek ook! PS. Wie is Krisse nou eigenlijk de bovenste of onderste foto whahahaha...
|
|
|
Gj
|
Krizze is een sjap die een Bekeuring heeft voor bellen achter het stuur ! je had beter zoiets als deze negert kunnen doen
|
|
|
|
njitram
|
waarom niet zondag
|
|
|
Wjs
|
Zondag noar de kerk
|
|
|
|
Jimmy
|
Voorspelling van vandaag: WIND: OOST VAN DE TROG ZUIDOOSTELIJK 3-7 KN, WEST VAN DE TROG WESTELIJK 6-10 KT. BIJ BUIEN VERANDERLIJKE WINDRICHTING EN UITSCHIETERS ROND 30 KN, TOENEMEND TOT 35-40 KN, LATER MOGELIJK 40-50 KT. Bron: KNMI weerbulletin kleine luchtvaart.
|
|
|
Gj
|
yea right.
|
|
|
Jimmy
|
Hendrik en ik hadden het idee geopperd om een keer met volle maan te gaan kiten op Lauwersoog. Onderstaande data's zijn van wanneer het volle maan is + getij. Wie heeft animo voor dit idee? Prik een van de onderstaande data's... zaterdag 26 juni hoog water: 23:41 uur maandag 26 juli hoog water: 00:15 uur(Dinsdag 27 juli) dinsdag 24 augustus hoog water: 23:56 uur donderdag 23 september hoog water: 23:56 uur Hopelijk gaat het waaien op een van de bovenstaande data.
|
|
|
Benjooh
|
Lijkt mij wel een unieke ervaring Moet het wel (zo goed als) onbewolkt zijn natuurlijk.
|
|
|
Jimmy
|
Morgen nog mensen ergens kiten?
|
|
|
Walt0r
|
yeah volle maan sessie, lijkt me tof
|
|
|
martimor
|
idd, count me in. lijkt me erg vet data moet ik even kijken of het past (ploegen) lees hier wel wanneer het gaat gebeuren.
|
|
|
Mark04
|
Morgen nog mensen Lauwersoog? 1845 hoog
|
|
|
Sebas1987
|
Na 1 uur kakt het weer in volgens WF anders was ik wel op Lauwersoog te vinden.. Morgenochtend nog mensen naar Workum anders?
|
|
|
zarda
|
Als een van de nachtsessie's doorgaat zijn wij ook van de partij!
|
|
|