Melanie
|
morgen aanwezig:D
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
huh ik was er ook wat voor kite had jij dan?
zwart/rode 7m2 bandit dos...had het rode droogpakkie aan...lekker warm.
|
|
|
Geronimo79
|
Zo lekker naar worky ^^
Hopelijk kan ik direct mn nieuwe kites testen.
|
|
|
skyhigh as a
|
is nu alweer eergisteren, had de blauwe north vegas lekker jeroen!! da wordt wel wat
|
|
|
Gj
|
zwart/rode 7m2 bandit dos...had het rode droogpakkie aan...lekker warm. had je mij ook gezien een Naish torch geel zwart wit/
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
zwart/rode 7m2 bandit dos...had het rode droogpakkie aan...lekker warm. had je mij ook gezien een Naish torch geel zwart wit/ Kan het me niet herrinneren te druk met de harde wind haha. Heb nog wel met iemand gesproken uit Almelo maar die had een Cabrinha 7m2.
|
|
|
|
skyhigh as a
|
helaas gj, bist nait zain, maar ik wil morgen wel eeum noar die kiekn hoor waar wordt er gekite gastuhh!!!!!!!!!!!! ik ga ook maar weet nog nie waar, zat eerst aan zuidje te denken maar na gisteren...
|
|
|
Wimpie
Gast
|
@Skyhigh: droogpak wat je me aanraadde bleek 100 euro duurder
|
|
|
skyhigh as a
|
ow dat scheelt toch wel eeum 100 euro wist ik nie maar wel tof pak morgen anders maar eeum naar mirnsie met arjen zag net lekkere bak wind daaro
|
|
|
skyhigh as a
|
hmmm..... arjen heeft geen zin in een hele dag kiten op mirns!! onvoorstelbaar!! rij ook nie in mien uppie heen
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
zit nog te twijfelen morgen.. workum of mirns...
|
|
|
Gj
|
Ikben morgen in Scheveningen,
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Workum, Mirns, Schevingen: toe maar. Ik ga lekker naar het Zlm, vroeg in de morgen al. Denk dat dat wel genoeg is voor mijn kite-kunst.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
hmmm..... arjen heeft geen zin in een hele dag kiten op mirns!! onvoorstelbaar!! rij ook nie in mien uppie heen ik moet tot nu toe ook in mu uppie rijden morgen... samen rijden dan maar??
|
|
|
Geronimo79
|
jeej.. vandaag kitetjes getest jeej.
met de 10m heb ik dus gewoon een lowend van 14 knopen dat ik gewoon hoogte kan houden....
en de nieuwe 11m renegade.. heeeeeeerlijk dat ding. 10x beter als vorig jaar.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ikben morgen in Scheveningen,
Hey Geert-jan zet hem op pas op voor die dikke bakken van 5m hoog
|
|
|
Melanie
|
Jeeejjj heerlijk mooie dag @ workum:D!! De 9 Epic Renegade getest, heerlijk fijne kite!
Eindelijk heerlijk gevaren!
|
|
|
skyhigh as a
|
arjen gaat toch nog op last call mee, sorry lowietje wordt em dus nie
rockuhh!
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
ok dan, have fun!
ik ga sowieso met half uurtje weg, dus als nog iemand mee wil rijden.. snel zijn
|
|
|
Melanie
|
zijn er nog mensen vanuit groningen (of inde buurt) naar het NK morgen gaan kijken? zo ja,, kan ik eventueel meerijde/reizen?
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Pffff, dat was lekker op Zlm. Toen ik wegging was het zo'n 17 knoopjes en het ging nog steeds al maar harder! Balen dat ik mijn nieuwe sport(zonne)bril kwijt ben geraakt.....................
|
|
|
|
skyhigh as a
|
wat een dikke sessie op zuidje!! toch maar nie naar mirns, want eenmaal op zuidje met vol zuid, tja dan hoef je nie ver meer te rije echt dikke toffe shit met de 12m! watn power erin kerel!! mn high end aardig getest supervlak achtert eilandje en dan maar bigairss knalle morgen weer eeum ergens kiekn
|
|
|