Gj
|
hehe cool, ga je op de fiets?
|
|
|
Gj
|
ik hoor dat je met mij wilt mee rijdennaar workum morgen? ^^
|
|
|
Mutantbasse
|
Wordt morgen opgehaald moet ook nog even naar Surfcenter even naar handschoenen kijken en koffie drinken heb op moment even geen doekoes meer. heb al voor morgen afgesproken en kom afspraken (altijd) na. volgende keer weer thanks voor het aanbod GJ
|
|
|
Albert
Geen avatar
|
Dus schildmeer ook nix maar met west is het daar toch beter???morgen zal het west worden geloof ik anders kunnen we beter workum overwegen..,,..
|
|
|
Albert
Geen avatar
|
Wil niet weer de zelfde shit als vandaag bij de blauwe
|
|
|
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Yeah, The Kite & Wndsurfing Guide Europe binnen. Machtig mooi boek (alleen al om de plaatjes; ik heb geen aandelen in het boek ). Nu lekker vakantiebestemming zomer 2011 uitzoeken.........
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Ik zei het op 30 juni al: "Drenthe / Groningen wordt binnenkort door kabinet geruisloos opgezadeld met CO2-opslag". Geen draagvlak bij burgers voor CO2-opslag in Barendrecht. Dus gaat het daar niet door. Barendrecht blij........ Het Noorden is nu de pineut. Wat doen we om dit hier in het Noorden tegen te houden????
|
|
|
|
martimor
|
schildmeer met west is goed te doen, vanmiddag was ie iets zuid, en dan wordt het enorm vlagerig. morgen is het vol west, dus wel lekker daar, afgezien van de klotsbak.
|
|
|
|
Mutantbasse
|
ik denk dat de koffie bij de prijs inbegrepen is welke prijs? of kom je morgen ook even kijken of er wat te testen valt tot straks Ik zei het op 30 juni al: "Drenthe / Groningen wordt binnenkort door kabinet geruisloos opgezadeld met CO2-opslag". Geen draagvlak bij burgers voor CO2-opslag in Barendrecht. Dus gaat het daar niet door. Barendrecht blij........ Het Noorden is nu de pineut. Wat doen we om dit hier in het Noorden tegen te houden????
cool straks hebben we hier ook geisers net als in ijsland Vindt dat verhaal van de kunstmatige mosselbanken op de wadden ook grappig om meer haaien en roggen te trekken tt104 tv noord. waar zijn we mee bezig
|
|
|
-MAARTEN-
|
Morgen met de camper naar Workum! Gemiddeld 20knp nog meer mensen die kant op?
|
|
|
piede
|
Veel plezier op Workum, bereid je voor op gemiddeld 15kn. Gister heerlijke dag aan de 6m met 25-35kn. Zouden er ook 30+-40+zijn. Goede loop sessie gehad.
@Gj, 2e helft met Klaas was nog top! Tot het donker gevaren...
|
|
|
Jimmy
|
Ik ben vandaag vrij.heb opzich wel zin om te kiten!
|
|
|
skyhigh as a
|
de wind heeft mij weer voort lapje gehouden, stond er maar de wind was er nie
straks maarweer aant werk en hopen datet in de pauze wel eeum waait voor zuidje
|
|
|
tari-carnesir
Geen avatar
|
ik zou wel graag willen, maar ik moet zo werken ik denk dat de koffie bij de prijs inbegrepen is welke prijs? of kom je morgen ook even kijken of er wat te testen valt tot straks Ik zei het op 30 juni al: "Drenthe / Groningen wordt binnenkort door kabinet geruisloos opgezadeld met CO2-opslag". Geen draagvlak bij burgers voor CO2-opslag in Barendrecht. Dus gaat het daar niet door. Barendrecht blij........ Het Noorden is nu de pineut. Wat doen we om dit hier in het Noorden tegen te houden????
cool straks hebben we hier ook geisers net als in ijsland Vindt dat verhaal van de kunstmatige mosselbanken op de wadden ook grappig om meer haaien en roggen te trekken tt104 tv noord. waar zijn we mee bezig
|
|
|
martimor
|
morgen ochtend nog mensen naar muntje? ben denk ik rond 10.00 aanwezig.
|
|
|
|
Steven
|
Lauwersoog
|
|
|
martimor
|
draai me nog een keer lekker om.
|
|
|
Mutantbasse
|
Pffff stoppen met roken valt niet mee Ik zou me ook nog wel even willen omdraaien maar dat typt zo moeilijk Als ik de prijs had geclaimd dan lag ik nu nog in bed 3x niks vandaag
|
|
|