Wimpie
Gast
|
Is er morgen ergens te varen dan?
|
|
|
|
|
Mutantbasse
|
Morgen alweer uitslapen denk dat ik zo alvast naar bed ga Lijkt wel of de tijd achteruit gaat zonder wind Maandag en dinsdag weer lekker naar de echte chop Dit keer gewaxt in de panne en 10 kilo zwaarder Valt niet mee stopen met roken muhahaha
|
|
|
|
martimor
|
Ja, ben ook wel even van de party. Kom denk ik tegen 13.00.
|
|
|
|
martimor
|
het wordt wel frisjes.
|
|
|
Albert
Geen avatar
|
Dat valt wel mee toch tussen de 14 en 18 graden zie ik staan
|
|
|
tari-carnesir
Geen avatar
|
misschien kom ik morgen ook wel ff kijken. Jullie zijn er rond een uur of 13:00?
|
|
|
|
Albert
Geen avatar
|
Haha vast... Moet ik u even ophalen?? Ja klopt rond een uur of 1 zijn we er wel.,.
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Ze zouden verlichting op het water moeten uitvinden. Na het werk is er nu niet meer te kiten.
|
|
|
Mutantbasse
|
Haha vast... Moet ik u even ophalen?? Ja klopt rond een uur of 1 zijn we er wel.,.
WTF hij zij U tegen mij muhahaha denk dat ik met Martimor mee rij doe even nog geen uitspraak maar misschien gezellig om beiden mee te rijden lekker knus en warm
|
|
|
Mutantbasse
|
Ze zouden verlichting op het water moeten uitvinden. Na het werk is er nu niet meer te kiten. kiten op de ijsbaan lekker vlak water muhahaha Heb liever dat de aardbol even een beetje meer draait naar de evenaar zodat het een aangenaam temperatuurtje wordt
|
|
|
martimor
|
ik rij zelf heen, en kreeg net sms van basse dat ie met mij mee rijdt. zien we je/jullie daar om 13.00. ff gezellig kampvuurtje maken maar ik neem mn ploptent wel mee dit keer, lekker warm Ze zouden verlichting op het water moeten uitvinden. Na het werk is er nu niet meer te kiten. maar idd, veels te vroeg donker.
|
|
|
|
martimor
|
je lijkt bigbrother ruud wel, met je ff lekker knuffelen. ik ga wel kiten om warm te blijven. maar ik reken eigenlijk nergens op, want de voorspellingen de laatste tijd, jeweettoch...
|
|
|
Mutantbasse
|
je lijkt bigbrother ruud wel, met je ff lekker knuffelen. ik ga wel kiten om warm te blijven. maar ik reken eigenlijk nergens op, want de voorspellingen de laatste tijd, jeweettoch...
mUHAHAH "lekker knuffelen" en "Laat je niet gek maken" lekker trippen met een chocolade reep muhahahaha je weet toch
|
|
|
|
|
|
|
|