Mutantbasse
|
Muhahaha kom niet eens in de buurt van scholen behalve als er lip lees les wordt gegeven Muhahaha laat maar pfffff muhahaha the X-man op het schoolplein aan het kiten Zet die windmolen maar aan morgen PS: ik heb een relatie vanaf zaterdag anders moet ik haar weer opnieuw inkleuren ben echt stoked met men kleurplaat
|
|
|
Geronimo79
|
Dat heet straatverbod van 300m voor iedere basisschool en middelbare school Bassie..
Jah board moet toch op EEN manier mooi worden heh
|
|
|
wittie
|
ziet er niet veelbelovend uit, maar wil morgen ook wel even kijken op Blauwe.
|
|
|
skyhigh as a
|
mooie boel... iemand 38graden koorts en blijft direct thuis (puzzy!) nu mag ik lekker opdraven op mn vrije dag van 8.30 tot 17.00 verdammoowww!!!
hoopm dak nog eeum kan regelen van hal8 tot 15.00
|
|
|
Mutantbasse
|
Ben alweer vanaf 6 uur aan het stuiteren neem voor de zekerheid maar men flyboard mee want veel wind is er niet terwijl ik dit typ zie ik de laatste blaadjes steeds harder bewegen gelukkig gaan ze richting de buren muhahahaha blow wind blow dikke F@*%
|
|
|
|
Mutantbasse
|
De aanhouder wint dikke F@*% ik wil en ga het gewoon proberen Ik wil kiten en wind F@*% zegt ook dat het getij op 1 meter het laagste punt is dus ze sporen niet. staat nu een dikke 25knopen in men knopen potje
|
|
|
martimor
|
nog ff half uurtje gevaren. net aan hoogte kunnen lopen, daarna wast echt poep
was net niks...maar de kou viel gelukkig reuze mee. alleen koude teentjes
|
|
|
Mutantbasse
|
spiegelglad. Maar de eerste rakjes staan op de teller met 10 a 12 knoopjes Aan uit verhaal Linkje
|
|
|
Melanie
|
Pff eindelijk herstellende van mijn ingescheurde kniebandjes, hopelijk kan ik nog 1x los voordat ik naar Afrika vertrek:D
|
|
|
martimor
|
pfff, en nu moeten we medelijden hebben nee, geintje natuurlijk. hoe lang nog voordat je weer het water op kan/mag?
|
|
|
Melanie
|
EUhm mag er nu wel weer op:) dus hoop dat het nog kan! Maar me buitenbandjes zijn ingescheurd, waardoor ik na afrika geopereerd ga worden:( te kort dag;) nog 60 daagjes tegaan!
|
|
|
|
|
Melanie
|
hm mgoede tip! ben en blijf eigenwijs:P! Ik vertrek over 60 dagen voor 5.5 maand;) houdt in 175 dagen wind:D
|
|
|
Jelke
|
Wat doen jullie onder het pak aan? De bijgeleverde underfleece? Dikke winterjas? Gewone (sport)kleren? Zwembroek? Of toch een wetsuit/shorty? Gaarne advies....
als het echt koud is de bijgeleverde underfleece, en anders thermo ondergoed volgens mij morgen in de aanbieding bij de Lidl ;-)
|
|
|
Mutantbasse
|
gefeliciteerd met je droogpak Ikzelf heb geen droogpak maar heb het ook nog niet koud met men geitenwole onderbroek shorty 3/2 wetsuit5/3 en men xl wetsuit3/2 vergeet natuurlijk niet de c3 hand en schoenen. Was vandaag meer nat van het zweet dan het water alleen 1 nadeel van de geitenwole onderbroek als het een beetje nat is gaat het zo jeuken 175dagen wind pffff wat een spierpijn muhahaha was na 4 dagen al gebroken
|
|
|
Wimpie
Gast
|
@Melanie: waar ga je heen in Afrika? Stagelopen in Zambia?
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
@wimpie heb jij nou ook al een droogpak.. ben ik straks de enige die aan het kleumen is... lekker dan.
en voor eronder zou ik niet voor de Lidl thermo gaan.. Ik heb ze, maar ik heb ze ook van craft en het is een erg groot verschil! Ik zou voor de craft gaan.. Kan je ook prima gebruiken met schaatsen!
Nu eerst weer wind krijgen van het weekend...
|
|
|
KappuhH
|
Volgende week weer een NO windje, ideaal voor Loog. Wie is er dinsdag van de partij...
|
|
|
Melanie
|
Jeps! Ik ga 5 maanden stage lopen en dan nog op doorreis naar ZUId Afrika (johannesburg, port elisabeth (of zoiets) en dan capetown!) Dus nu beetje op zoek naar de juiste plekken om te kaiten, kon niets vinden in zambia;(
|
|
|
Wimpie
Gast
|
@SK: Heb voor het schaatsen i.d.d. al Craft-thermowear op voorraad.
|
|
|
Gj
|
hoi
|
|
|
Mutantbasse
|
hallo Fhell verveel me dood zonder wind en geluid ik mis dupstep.fm volgende week hopelijk weer knallen
|
|
|