haha ja ik wil wel mit noar t' ailand, moar nie in de winter, is mie te kolt
snowkiten is bijna tzelfde als kiten, scheelt nie veel. in veendam is een zweefvliegveld baan waar je met alle richtingen kan snowkiten (noord of zuid ist mooist. 2 a 3 km lange rakken met jumpies
toch wil ik liever wat glooiende heuvelies of dikke bulten, maakt het net wat leuker..
Ik was vanplan wanneer er deze winter veel sneeuw valt om een heuse funpark te bouwen, schansen sliders al die meuk. Ergens dikke plank vandaag fixen met heul veel sneeuw / stenen eronder en gaan heb je een kicker ergens een buis vast maken heb je een slider.
In Feb is het de bedoeling om naar de Kaapverdische eilanden te gaan iig.
als je nog nooit hebt gesnowboard kan je dan wel snowkaite? en moet ik dan perse met snowboard? kheb nog oud kiteboardje liggen waar ik de vinnetjes onderweg kan hale:P
je mag mij als je snowboard gebruiken! Dan ga je hoog, geloof mij
helaas niet meer, buggyen en powerkiten mag er niet meer. staat al een tijdje aangegeven met borden.
was anders echt een ideale plek, compleet met springschansjes. maar gewoon op een veldje van een boer is ook meestal wel mogelijk. persoonlijk vraag ik wel altijd even om toestemming.
is vast wel iets in de buurt van lauwersoog.
weet alleen niet of er genoeg gevallen is, hier (winschoten) nog niet genoeg denk ik.
als je nog nooit hebt gesnowboard kan je dan wel snowkaite? en moet ik dan perse met snowboard? kheb nog oud kiteboardje liggen waar ik de vinnetjes onderweg kan hale:P
je mag mij als je snowboard gebruiken! Dan ga je hoog, geloof mij
haha daar ben ik dan zeker bij nazar! Moet je wel die mooie oortjes opdoen die ik op heb op me profielfoto;)
Voorspellingen zien er echt goed uit, volgend weekend kunnen we het ijs wel op en eerder al sneeuwkiten. Wat is een meer in het noorden waar je vroeg op kan ? Naast de Kleine en Grote Wielen bij Leeuwarden natuurlijk. En als iemand een weiland weet waar je zeker mag snowkiten let us know, ik heb liever niet een hooivork in me kite
hmmm.... denk dat ik maar lekker blijf slapen... en als ik wakker ben ff naar steendam. over 3 weken jarig, en mag mn eigen cadeau uitzoeken dus ff kijken naar impactvest of nieuw wetsuit, en mijn handschoenen en schoenen maar eens vernieuwen
maar ik hou het hier wel ff in de gaten. nog ff een uurtje kiten op blauwbekstad is ook nog een optie.
en hoever moeten we rijden voor een mooie laagje sneeuw, wil mijn snowboard ook wel ff testen... hopen dat het deze week nog even flink los gaat hier in t noorden.