Mutantbasse
|
Kan teminste zeggen dat ik op het water heb gestaan op muntje Hoop snel weer het water op te kunnen mét zen allen
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Ik kan dus weer geef maar een gil als jullie weer ergens zijn.
Heb al een paar mooie mooovies gezien, van Jaap was ook toppie.
|
|
|
skyhigh as a
|
dus met zn aln op een ijsschots een bbq?? WAT VOOR PADN LIK JIJ DAN?? want dan doe mij der ook maar een paar mooi lammi, doe bist der weer bie!
|
|
|
|
Mutantbasse
|
Luister teveel vaag muziek cactus op de bbq Kan er niets aan doen ik wil bbq en @ gisteravond een snelle walrus voorbij zien komen
|
|
|
|
|
Benjooh
|
Het duurt nog ff maar zaterdag ziet dr goed uit qua wind en temperatuur Nog mensen zin om naar Harlingen te gaan? (Ijsselmeer zal dan nog wel vol liggen met ijs )
|
|
|
martimor
|
als het vlagen van 40 kn wordt haak ik af. maar ik hou de voorspellingen in de gaten, tis nog ver weg. heb wel weer even zin om het water op te gaan.
|
|
|
skyhigh as a
|
jajaaaa!! heb nu eeum week vrij en ga kaitn als er ergens wind en water is!!! wittie ook week vrij, dus da wordt lachuhhhhh
|
|
|
|
Melanie
|
pff morgen eerst maar eens 12 uur fietsen voor het goede doel:O Komen jullie me ook nog supporte?
|
|
|
Mutantbasse
|
Gelukkig zijn Rico en wittie zijn vrij morgen die kunnen wel als ze gaan wil ik ook mee Heel veel succes morgen Het wordt zeker nu wel spannend nu de reis dichterbij gaat komen;) Ik zal kijken wat ik kan doen maar beloof niks. Bijna onverwacht bezoek gehad dus ben even met andere dingen bezig Blij dat het niet gelukt is
|
|
|
Melanie
|
haha awesome! heb er nu 3 uur opzitte;D nog 8 te gaan!!
|
|
|
skyhigh as a
|
uhhh 12 - 3 is 9 dus nog 9 uur te gaan heb echt een topweek gekozen om vrij te zijn!, heerlijke mist en weinig wind met weinig water! morgen kaitn op zee, denk ik maar eeum
|
|
|
Mutantbasse
|
Móet zeggen dat er water genoeg is naast de plassen en meren:) Naar welke zee wil je? (noordzee) Hoorde dat het aankomende tijd dit weer blijft "kwakel weer Zat al bijna te denken aan een nieuwe hobby erbij Extreem bbqen
|
|
|
skyhigh as a
|
oke man, ben ook toe aan nog een hobby erbij!!
waar gaan we rockuh met de bbq??
weetzo nog nie waar we gaan kaitn morgen, eerst de wind en windrichting maar es zeker weten
|
|
|
martimor
|
Neem volgende x echt zo'n action bbq voor je mee, en vreten in de sneeuw zal je
|
|
|
|
Mutantbasse
|
Zat té denken om op onlogisch plekken te gaan bbqen Ooh yes binnenkort extreme bbqen Maar wanneer is die beurs?
|
|
|
Melanie
|
jeej we zijn over de helft de beentjes beginnen em wel te voele:O
|
|
|
martimor
|
ik zal je even metaal steunen.
TJAKKAAAAAAAAAAAAA
en boot dusseldorf is van 22-30 jan ik dacht eerder. dus basse, albert en randy, wordt dan zaterdag de 29e hoop dat albert dan nog kan...
|
|
|
martimor
|
heb echt een topweek gekozen om vrij te zijn!, heerlijke mist en weinig wind met weinig water!
toch wel wat wind hoor... maar helaas overal op binnenwater nog ijs
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Harlingen morgen wie meer!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zee is morgen geen optie schuin aflandig met zuid en dat wil je niet als het fout gaat
|
|
|