|
Krizze
|
Volgns mie, est doe altied last van t strotje, as ik die altied heur proatnnnn
|
|
|
Gertjan
|
Volgns mie, est doe altied last van t strotje, as ik die altied heur proatnnnn ha ha, wat een opmerking. Heb er speciaal voor ingelogd om op te reageren.
|
|
|
Melanie
|
Hoiiiiii!!!
Hoessie daar?! Ik kom niet dichterbij kitesurfen hier dan boogyboarden op de zambezi:( Bleghh! NU maar hopen dat ZUid Afrika nu Juni wat brengt!
|
|
|
Krizze
|
Nou, 't is hier elke dag rond de 32 graden, strakblauwe hemel en als klap op de vuurpijl ook nog eens een dikke 30 knopen elke dag....... mooi he!
|
|
|
KappuhH
|
Nou, 't is hier elke dag rond de 32 graden, strakblauwe hemel en als klap op de vuurpijl ook nog eens een dikke 30 knopen elke dag....... mooi he! Je zit zeker in Veendam?
|
|
|
Gertjan
|
Nou, 't is hier elke dag rond de 32 graden, strakblauwe hemel en als klap op de vuurpijl ook nog eens een dikke 30 knopen elke dag....... mooi he! Je zit zeker in Veendam? met zo`n vette arie van rico zeker ha ha
|
|
|
Krizze
|
Rico heeft de Arie's afgezworen........ Hij weegt nu 92 kilo, een wolk van een kind
|
|
|
keessie
|
Morgenochtend ga ik even lauwersoog proberen. Je weet maar nooit, wie weet is het nog wel leuk varen ook!
|
|
|
martimor
|
Ik ga nog even kijken bij muntje.
|
|
|
Jimmy
|
Woensdag of donderdag nog mensen die gaan kiten?
|
|
|
keessie
|
Het is ook allemaal dramatisch met het weer. Wellicht volgende week meer wind!! (en meer lente)
|
|
|
martimor
|
ben woensdag, donderdag en vrijdag vrij, en ziet er tot nu toe lekker uit met de wind.
|
|
|
|
tari-carnesir
Geen avatar
|
apff je maakt me jaloers! Varen jullie nog steeds in een droogpak of is wetsuit ook al weer te doen? ben woensdag, donderdag en vrijdag vrij, en ziet er tot nu toe lekker uit met de wind.
|
|
|
RaileyRandy
|
ja, ik vaar nog in mn droogpak, maar er zijn er genoeg die doorgaan met een wetsuit. woensdag met 10 graden wel te doen, als je maar niet te lang in het water ligt. of gewoon richting mirns/workum/l`oog, kan je overal staan denk dat ik woensdag en of donderdag richting ijselmeer ga.
|
|
|
martimor
|
haha, had randy geholpen bij het aanmaken van een acount... stond nog onder hem ingelogd. Heb ik z`n eerste post gedaan
|
|
|
Mutantbasse
|
Wahahahaha De hele winter wett-suit Het is nu wel weer te doen in wett-suit alleen moet je oppassen voor een blaas ontsteking bij temperaturen net boven nul. ben net weer een beetje beter Dinsdag en donderdag vrij Dan ben ik er ook weer bij The next level PS aankomend weekend seizoen opening van surfcenter ook op zondag met mega kortingen
|
|
|
RaileyRandy
|
He mensen ik kan mee mailen nu ,handig ik heb nu ook foto,s dat ik vaar . Ben er weer klaar voor woensdag ben ik vrij om 12.00u Voor het Kiten
|
|
|
martimor
|
Yep, woensdag om 12 uur pik ik je weer op. Kom uit de nacht, maar is de laatste... dus half 12 wekkertje. Heb er zin in. Ben nu ook weer druk aan t werk... Zo eerst de auto maar weer stofzuigen
|
|
|
RaileyRandy
|
okee dan!,heb er ook zin in lekker knallenen hopelijk hoogte lopenmet de plank onder (kitehigh_kitesmiley)de voeten!!!!
|
|
|
Jimmy
|
Ik ben woensdag ook om 12 uur vrij. Wellicht dat we samen kunnen rijden?
|
|
|
skyhigh as a
|
verdamme!! vandaag en morgen vrij, dan pas het weekend weer....
da wordt bootje vaarn met twisters en aries in de zonne..
ook leuk,maar weinig actie
|
|
|
GB
|
hmm donderdag de mogelijkheid om vrij te nemen! maar dit gaat voor een hoop boze teamleden zorgen dus wil ik wel dat de omstandigheden ook echt goed gaan worden! zoals het nu lijkt west 5 (knmi) dat zijn 5 redenen om vrij te nemen! hoe is west op L'oog? vaarbaar?
ik vaar trouwens ook alweer geruime tijd, geen geld voor een droogpak, 2 wetsuits over elkaar doet ook wonderen! en een cap is een heldenuitvinding! geen koud hoofd meer.. heerlijk!
|
|
|