Jimmy
|
Lekker hoor Rico!
|
|
|
martimor
|
kom net terug van de blauwe. heb ff wat gespeeld met flyboard. randy nog wel wat rakjes gemaakt, en de kite van sebas even in de lucht gehad,voelde goed aan die nitro, ben benieuwd hoe die is op t water. staan we daar nog ff na te praten, komt er een man aangelopen met een camera (lens van een halve meter), is persfotograaf. heb zn mailadres gekregen, en als we weer een keer in de buurt van groningen (daar woont ie) kiten wou hij graag een keer foto`s maken. helemaal top... als de voorspellingen zo blijven (15-22 oost) ga ik voor dinsdagmiddag mn baas ff lief aan kijken.
|
|
|
|
Mutantbasse
|
Hoop dat ik dinsdag kan. Valt me reuze mee dat de best bar gelijk paste. Hij maakte wel zijn naam waar met weinig wind toch behoorlijk snel en lekkere bar druk. Als ik kan ben ik er dinsdag ook bij. Begint alweer behoorlijk te jeuken
|
|
|
Gj
|
Zoals het nu lijkt ben ik er dinsdag bij, mag het wel beetje waaien ofcourse!
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
gaan er morgen nog mensen.. Wil zo graag de eerste meters maken dit jaar.
|
|
|
martimor
|
ik ben morgen tegen 12 uur bij de blauwestad met randy en misschien basse. hoop dat er niet te veel noord in zit, maar met vol oost weer lekker vlak achter `t dijkje.
voorspelling is alweer minder, maar ik wil wel ff lekker spelen.
en/of l`oog, 17.48 hoog... hmmm beter windje...
|
|
|
Gj
|
yea.. ik weet niet loog is wel weer LAAT hoog.. jammerlijk want anders was muntje ook nice geweest. Ik overleg eem met hoogstraten vanavond!
|
|
|
Mutantbasse
|
Had net ook even moeten overleggen met Basse Morgen vrij Muhaha Ik ben erbij. Dat smaakt naar blauwestad. Maar gelukkig heb ik geen roos. Dus geen gezeur aan men kop
|
|
|
Gj
|
Jullie gaan morgen naar blauwe? Loog ziet er ook aantrekkelijk uit. betere wind iig.
|
|
|
Mutantbasse
|
Is maar 2/4 kn verschil. Blauwdje is lekker dichtbij scheelt nogal in de brandstof
|
|
|
Steven
|
Morgen Loog denk ik
|
|
|
Jimmy
|
Ik sla morgen een dagje over helaas. Heb wat afspraken staan. Volgende keer beter...
|
|
|
martimor
|
ik ben rond 11 uur bij de blauwe. mocht de wind echt tegenvallen/te veel noord in zitten, rij ik ook door naar l`oog.
zie het morgen wel.
|
|
|
RaileyRandy
|
we zijn er dan ook al en wacht wel af wat we doen,zolang we maar gaan kiten...
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Loog is veel te laat Hoog en Muntje valt dan helemaal al af.
Blauwtje is rond 15:00 wind dus ga denk ik rond 15:30 es kijken. Morgen is de voorspelling veel beter ik kan dan zo rond 10:00 tot een uurtje of 16:00 wie dan nog meer?
|
|
|
martimor
|
Wij zijn er al, wind is matig Maar idd zou meer worden.
Boel maar ff oppompen
|
|
|
LamiKaze
|
Hoor net dat na 14:00 de wind zal aantrekken laad de boel nu in en kom ook even ff kijken.
|
|
|
skyhigh as a
|
hoop dak wat vroeger vrij ben
ga dan nog effe heen, zal wel uur of 5 worden
|
|
|
RaileyRandy
|
toch nog een paar rakjes gemaakt ondanks de weinige wind,helaas. morgen meer geluk hoop ik
|
|
|
martimor
|
was weer even mooi vanmiddag, had harder gemogen, maar kon zo wel even mooi rustig oefenen.
ik ga heel hard mn best doen om morgen middag er weer bij te zijn. als ik niet eerder weg kan ben ik er tegen 15.30. maar hoop er rond 13.00 te zijn.
|
|
|
Mutantbasse
|
Hoop er ook optijd te zijn. Ben zelfs een beetje verkeurd in men gezicht Wordt alweer tijd voor factor 50 als het zonnetje schijnt Krijg je ervan als je samen woont met het zonnetje in huis zal wat minder voor de spiegel staan Muhaha
|
|
|
LamiKaze
|
Marti du mit dien mini gewicht 'damned' ging heel lekker met jouw gisteren zeer goede progressie man. Vandaag 13:00 hoop ik er ook ongeveer te zijn yeah!!!
|
|
|
RaileyRandy
|
8-)dan ben ik er ook man,tot straks
|
|
|