lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
ik rij rond 13.00 weg uit groningen en heb nog een plekje vrij in de auto. meld het maar even als je mee wilt rijden.
|
|
|
Benjooh
|
Volgens weer.nl nu al 15 knopen @ Loog! Gaat de goeie kant op dus!
|
|
|
Steven
|
Goed zo, gister heb ik voor niks school geskipt. Dat moet de wind vandaag even goed maken.
|
|
|
Benjooh
|
Hupsakee! De 18 19,5 knopen is bereikt! Ik zie een topdag aankomen!
|
|
|
Strohrum Robby
|
Zit net te lezen dat het op lauwersoog wel waait en zit te denk ook die kant op te gaan. Maar voor zover ik weet mag je op het lauwersmeer toch nog niet varen? En hoe zit het met het getij,van wanneer en tot hoe laat kun je op de waddenzee terecht?
Mochten er nog mensen mee willen rijden,ik vertrek vanuit hoogeveen,laat maar ff weten als je mee wilt rijden.
Alvast bedankt, gr Rob
|
|
|
misterm
|
gaan er nog mensen te kiten vanmiddag?
|
|
|
Benjooh
|
Ik ga zo met Yvette richting L'oog. Dr zijn of komen nog meer dus je zult niet de enige zijn. Tis om 2 uur hoog. Dan kun je tot 4 a 5 uur varen (afhankelijk van of je van een stukje wadlopen houdt of niet)
|
|
|
misterm
|
nee dat idee had ik ook al...denkje is er met een 8tje te varen...?
|
|
|
misterm
|
nog mensen die mee willen rijden...kom van haren...
|
|
|
Benjooh
|
8je wordt krap maar hangt ook van je gewicht af
|
|
|
Jimmy
|
Was een heerlijk dagje vandaag op Loog. Zonnetje, strak blauwe hemel en 20 knopen ongeveer
|
|
|
Strohrum Robby
|
@benjooh
Bedankt voor de info,lees het nu pas. Ben vanmiddag ff een paar rakjes wezen varen,was idd volk zat :-) Super weertje hoor,lekker zonnetje en genoeg wind.
Alsnog bedankt voor de info,kan ik de volgende keer zeker gebruik van maken.
Hoop dat jij en je vriendin ook een top sessie hebben gehad? :-)
|
|
|
skyhigh as a
|
effe schildje gechopt..... zeeeeer hard voor de 12m
mwah...
|
|
|
Benjooh
|
@benjooh
Bedankt voor de info,lees het nu pas. Ben vanmiddag ff een paar rakjes wezen varen,was idd volk zat :-) Super weertje hoor,lekker zonnetje en genoeg wind.
Alsnog bedankt voor de info,kan ik de volgende keer zeker gebruik van maken.
Hoop dat jij en je vriendin ook een top sessie hebben gehad? :-) Vriendin? Dan weet je meer dan ik Ik voer met een rode Bandit (waren dr trouwens 2 van ) en later met een rode Rise. Ben je denk ik in de war met een ander Desalniettemin was het een lekker dagje met superchill weer!
|
|
|
Strohrum Robby
|
Ik ging er vanuit dat Yvette je vriendin was ;-)
Heb je wel voorbij zien varen volgens mij.
Ik was met de rood/witte Cabrinha switchblade 10m.
Ga zeker nog een keer daar kiten,lijkt me ook mooi om eens op het meer te kiten.
|
|
|
Benjooh
|
Haha, nee Yvette is niet m'n vriendin Ik heb je ook gezien, was geloof ik ook maar 1 Cabrinha op het water Het meer hoef je niet te proberen, is een grote klotsbak. Heb weinig mensen gehoord die daar ooit lekker gevaren hebben Maar L'oog wadkant is absoluut een mooie spot, probeer het eens met NO zou ik zeggen dan is het een stuk vlakker dan vandaag
|
|
|
Gj
|
hij was lekker vandaag! Heerlijk, echter mag het wel langer vlak blijven
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
was idd prima dagje! ging af en toe wel hard met de 10m... en geen wonder... lees net op weer.nl dat het om 14.50 uur 26 knopen was en de rest van de middag 23/24 knopen. en btw: ik ben Yvette
|
|
|
reinb
Geen avatar
|
....ik maakte rond 16:00 wat foto's, deze komen komend weekend wel online via rbsfoto.nl, deze alvast:
Rein
|
|
|
|
Benjooh
|
Vette foto Rein! Zelfs zonder m'n board, toch een mooie actiepic!
|
|
|
KappuhH
|
Briljante foto Rein!
|
|
|
Jimmy
|
Rein heb je nog meer foto's van Lauwersoog gemaakt?
|
|
|
reinb
Geen avatar
|
Rein heb je nog meer foto's van Lauwersoog gemaakt?
...als je denkt dat ik foto's van je hebt gemaakt maar je kunt je zelf niet terugvinden even een mailtje met een zo'n nauwkeurig mogelijke omschrijving van zowel kite, board, suit.
|
|
|