GB
|
Aloha people! kennelijk ben ik in de afbreek stemming, pas mijn bar kapot, nu mijn kite.. ik wou gewoon een lekker sprongetje inzetten, tot mijn afzet niet helemaal ging zoals geplant.. gevolg, hele hoop backloops achter elkaar tot mijn kite ineens vol op het water klapte.. nu ligt het linker vlak eruit (zie foto) is dit een beetje maakbaar denken jullie? en zo ja, waar?
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
He man ik heb een super goed adres Robin van baarle SKY High Kite/outdoor en sail repair tel 06-643885184, moet je maar even zeggen dat je het nummer via Ed hebt, hij heeft voor mij een kite gerepareerd, ziet er als nieuw uit
|
|
|
|
Geronimo79
|
@GB gewoon kite naar Kees brengen. kite-kapot.nl geloof ik. Dichtbij, goedkoop en goed. Zit in Groningen ergens.
Vervelende scheur hoop voor je dat et snel gefixed is.
|
|
|
Gj
|
Nog mensen naar workie morgen?
Jeroen en Ik gaan naar workum, we hebben nog 1 plekvrij!
|
|
|
martimor
|
Idd keesie. Die maakt ALLES. Ik ken een kite die misschien nog 2/3 origineel doek heeft. Gemaakt door kitekapot.nl
Morgen Helaas werken. Was weer lekker, en ons laatste half uurtje is 1,5 uur geworden
|
|
|
Starvin
|
haha ja was top! helemaal geweldig @GB: beterschap voor je kite
|
|
|
martimor
|
heb alleen wel op beide wreven een mooi eitje zitten, board verkeerd weggeschopt na een mislukte sprong en op het laatst ging een kiteloop transition nog mis, bij de landing 1 voet eruit, en vol met scheen tegen de rail, nog een ei (@ jeroen, zag er zo soepeltjes uit bij jouw, maar moet toch nog ff goed uitkomen. landingen zijn aardig hard ) een ei hoort erbij maar direct 3...
|
|
|
|
Wim uit Assen
|
Wil wel kijken of mijn vaderdagskadeautje waterdicht is
|
|
|
Geronimo79
|
@ martimor komt omdat ik echte kites heb. Dan gaat dat beter ^^
Is natuurlijk wel een ander verhaal of je het met een 12 of een 9m doet ^^
|
|
|
martimor
|
ohhh, gaan we zo doen... was zwaar ( )overpowered met mn 9 komt door mn gewicht haha nee, had genoeg pull, maar ik deed hem telkens of veel te laat, of iets te vroeg, en die laatste resulteerde dus in een te snelle/harde landing waarbij 1 van mn voeten uit de strap schoot ps aan het eind was de wind toch nog echt lekker hoor. hele zandbank alleen voor een kiter met een RRD kite en ik zelf... heerlijk
|
|
|
Gj
|
dat met die RRD was Ydwer, hahaha ik herriner me ook nog wel een loop van jou ........
|
|
|
Gj
|
morgen als het waait kiten! nog 1 plek vrij. Wie wil mee ff smsje 0653833394
|
|
|
martimor
|
dat met die RRD was Ydwer, hahaha ik herriner me ook nog wel een loop van jou ........
Tja, als je aan een loop begint, moet je hem ook afmaken
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
gaat er nog iemand naar Loog vanmiddag of wordt het weer te slecht?
|
|
|
Gj
|
Zaterdag sowieso een dikke bak met wind, Jeroen en ik gaan sowieso nog 1 plek vrij, wie wil mee.
|
|
|
martimor
|
Hmmm, geen dikke bak wind meer wil eigenlijk ook nog wel even los, maar wordt steeds minder
|
|
|
Lude
|
Hmm morgen is inderdaad ingekakt Jammer
|
|
|
keessie
|
Wie gaat er morgen nog wel mee naar het ijsselmeer??
|
|
|
Steven
|
Even afwachten, morgen aan zee is ie beter
|
|
|
Gj
|
De bedoeling is om morgen een hele dikke sessie te houden op mirns. Ik ben nu nog aan het werk tot 6 uur. Dan kijk ik de voorspellingen nog even en mocht het goed zijn dan gaan martijn jeroen en ik direct die kant op. Iemand nog interesse in de betaalde windguru pro versie? Ff pmthje
|
|
|
Melanie
|
eindelijk weer geland op nederlandse bodeM!!! Gaan er nog mensen dit weekend kiten? ziet het er een beetje goed uit?
|
|
|
|