Johnny Tampony
|
was nog wel even lekker aan het eind van de middag
|
|
|
Wim uit Assen
|
Ik zag het windpiekje op windfinder.com. Morgen tegen 11 uur begint ie weer af te nemen, Dus willen we nog effe rocken, dan 9 uur present?
|
|
|
Johnny Tampony
|
zal kijken of het lukt om er om 9 uur te zijn
|
|
|
Wim uit Assen
|
@Rico, Juma & Martimor: ook "in" voor een vroege oudejaarsplons? 9 uur, Lake Shield.
|
|
|
|
Wim uit Assen
|
Is nog verder karren voor een korte sessie....
|
|
|
juma
Geen avatar
|
is wel veel toffer maar als jullie naar shield willen bin ich dabei (bazuin_kitesmiley)kait'n
|
|
|
|
|
DM2008
|
ZIjn er al mensen met plannen voor 2e Kerstdag? Ben dan in't Noord'n, Glimmen om precies te zijn, en zou een klein plonsje Zuidlaarder niet uit de weg gaan als dat kan!
|
|
|
martimor
|
vandaag en morgen gaat helaas niet werken voor mij. zal moeten lullen als brugman, maar kijk of ik 2e kerstdag nog even een uurtje of 2 weg kan. leg gewoon een eigen gemaakte tegoedbon onder de boom
|
|
|
skyhigh as a
|
hmmmm benk zekr te laat nu.....
waar zitten jullie allemaal?? wil ook wel eem, maar die wind lijkt me toch flink ingekakt..
bel anders eem 0630280568, dan benk erbij!!!
|
|
|
martimor
|
het is nog ver weg, maar 1 jan wind, dan gaan we even een nieuwjaars sessie doen, toch? liefst ergens in de buurt zoals zuidje, schild, blauwe, evt 1 vd spots op waddenzee, als er maar wind is.
|
|
|
Johnny Tampony
|
lekkere sessie vandaag was wel aan uit maar goed te doen
1 jan ben ik er bij waar we ook heen gaan
|
|
|
skyhigh as a
|
jaaa hij was wel eem weer lekkerrrr!!!!!
helaas werken 1 jan misschien nog wel tegen 3u vrij, dus wie weet nog eem derbie
|
|
|
Wim uit Assen
|
Zeg Bluehell, waar haal jij je Dr.-titel opeens vandaan? Stiekum zitten studeren?! (Dan zeker op de WC).
|
|
|
|
Wim uit Assen
|
Hmmm, Na HBO-fraude nu ook Academische-fraude?
|
|
|
|
|
skyhigh as a
|
zo naar workie met Edo en Waltor!!!!!!!!!!!!!! eem een kerztzezzie
|
|
|
Johnny Tampony
|
oudjaarsdag karbit knallen strandje blauwe
meer mensen met een melkbus heb hier 5 kg karbit
|
|
|
skyhigh as a
|
whahha dikke lol john!!! wou dak effe langs kon komen, maar helaas werken.... misschien nog wel alsk eerder vrij ben dak effe kom loeren! WAT EEN DAG VANDAAG!!!!! dikke wind en de hele dag strakblauwe lucht!!!! heb er 2 woorden voor LEK KER nu nog eem hopen dat Waltors GOPRO beetje toffe shots heeft, dan ist af
|
|
|
|