Lude
|
Microloopzz in de MegaChop!! Ben nog steeds de weg kwijt nadat ik de halve provincie heb gezien... Kunnen we spot-x niet nu spot-y noemen voor de duidelijkheid? (en spot-z is dan zuilaardermeer?)
|
|
|
martimor
|
wahaha, luister dan ook naar roland, die heeft altijd gelijk maar ging wel ff ruig... van mij geen megaloopjes, maar begint al wel ergens op te lijken was weer een dikke dag met dikke wind en genoeg geouwehoer op de kant doe mij ze maar altijd zo, maar dan met iets minder klots... , ach ja, altijd beter dan tegen de wind in pissen
|
|
|
|
skyhigh as a
|
ik piste met de wind mee, alleen werd het en kleine tornado, heb wel mijn auto geraakt vanaf een meter of 12, dus die ken in de boeke. wazz weer top gasten!!! dikke lol poezieloeps int vlakke stukkie
|
|
|
Krizze
|
En toen liep ie naar beneden om verder te piesen en waaide t niet vol in zn smoel??!!!!! ghehehe weer n trieste dag dussss
|
|
|
|
|
skyhigh as a
|
hahah zelfs met zoon smaak ja heerlijk, al die kitesjapm
|
|
|
martimor
|
wie kent deze vliegenier
victor charly charley, ready to take off. hier deed ik gewoon een loopje met de ogen dicht, eitje... wat `n kop zeg
|
|
|
|
|
|
Gj
|
brrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
|
martimor
|
nieuwe brommer gj?
|
|
|
|
Gj
|
ja hij wil niet starten zon geluid maakte die North kite van rico als die een loop trok BRRRRRRRRRRRR
|
|
|
|
skyhigh as a
|
hahahaa GJ is op zn micro-penis getrapt. ps je kan het nie eens gehoord hebben, want je ligt in een grot je winterslaap te doen toch?? (wie van de 2 kannie tegen de kou, jij of je kite?)
|
|
|
skyhigh as a
|
kga zo nog eem naar ShieldLake voor eine sessioone, tegen uur of 13.00 daaro vanavond waarschijnlijk naar Schoorl, morgen lekker beetje op Egmond kaitn overmorgen Wijkkie an de Zee WA IST LEEUM TOG MOOI
|
|
|
Gj
|
hahha klopt rico ik heb een micro-penis, maar das nog wat groter dan joun INVERSE-penis hihi.. maar heb het niet alleen koud, heb ook nog eens een vlieger die er niet tegen kan.. Dus ja we zijn niet zo pro als jou..
|
|
|
AirtimeEddy
|
Ga dadelijk schildjemeer checken met Crizze kommaar wind!!!!
|
|
|
|
|
AirtimeEddy
|
was weer lekker jongens LEK-KER
|
|
|