Dieven autostrand!?

Moza

Berichten: 1716
September 29, 2005, 13:07:22
edit2Rapporteer  
Gisteren was ik op het autostrand en daar fietsten 3 Polen naar de eerste zandbank, toen ik daar aankwam liepen ze daar wat rond....en stapten direct op de fiets terug naar de parkeerplaats.

Ik had er een vreemd gevoel bij, niets gezien, maar ze keken mij een beetje te onschuldig! Leg je spullen dus op doordeweekse dagen op een zandbankje verder!  ThumpDown


Rutger II

Berichten: 1864
Antwoord #1 September 29, 2005, 13:14:37
edit2Rapporteer  
Neerknuppelen die gasten  (hangloose_kitesmiley)
globerider
Gast
Antwoord #2 September 29, 2005, 13:25:48
edit2Rapporteer  
hand er af kappen dan
globe an die arbeit
Gast
Antwoord #3 September 29, 2005, 13:29:46
edit2Rapporteer  
inderdaad, Iedere Pool in een crimineel.

Bedankt voor de tip maar een beetje kortzichtig, niet?
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #4 September 29, 2005, 13:50:47
edit2Rapporteer  
Oke iets genuanceerder dan, er fietsten 3 polen...ik weet hoe pools klinkt...en ik maakte niet uit hun nationaliteit, maar uit hun gedrag op dat er iets raars gaande was...Misschien kwamen ze een luchtje scheppen....maar dan lijkt me dat je dan niet zo naar de spullen op het strand hoeft te kijken!....

MAW let gewoon een beetje op je spullen....
AnalogePixel

Berichten: 249
Antwoord #5 September 29, 2005, 13:53:26
edit2Rapporteer  
Pool of geen Pool, gewoon altijd opletten!
zwitselaar
Gast
Antwoord #6 September 29, 2005, 14:28:25
edit2Rapporteer  
tja ik heb t niet op Polen en uiteraard niet alle Polen zijn slecht.
Maar ze stelen wel en niet zo'n klein beetje ook. Het is een grote jat cultuur en in Polen zelf is het nog erger. Van een bewaakte parkeerplaats naast een hotel een grote mercedes bus gestolen met allemaal spullen erin. Tja daar sta je dan. Dit is overigens een bekend fenomeen in Polen gebeurd dagelijks.

Ik vertrouw ze niet meer tja dat komt door de ervaringen met die lui.

Pool=extra opletten jammer maar de waarheid en geen discriminatie. En dit oordeel gaat ten kosten van de hard werken Pool waar helemaal niets mis mee is.

Tuurlijk zijn er nog veel andere dieven en die moeten allemaal &*^%%&@@@*( aan de hoogste boom. Spullen van anderen blijf je af

MMM lekker ff frustratie uiten
Leetje
Gast
Antwoord #7 September 29, 2005, 15:23:00
edit2Rapporteer  
Gaat nergens over. Derhalve verwijderd. Mod-1
b.v.o

Berichten: 570
Antwoord #8 September 29, 2005, 18:31:05
edit2Rapporteer  
Meschien kite ze zelf ook, ik kijk ook na spullen terwijl ik niet hoef te kite, alleen maar ff kom kijken
flyingkite

Berichten: 501
Antwoord #9 September 29, 2005, 18:31:30
edit2Rapporteer  
Is me een tijd terug ook al opgevallen op het autostrand toen ik op het stand a/h powerkiten was. Met hengels waren ze er toen maar vissen ho maar, ja i/d spullen van anderen, maar een beetje eromheen gelopen en in de gaten gehouden of ze niks meenamen toen ze dit door kregen waren ze zo verdwenen. lijkt wel of het afsproken werk is!
Oostblokkers is mischien een goede omschrijvig, Hoeven niet perse polen te zijn,
kunnen ook bulgaren, roemenen, witrussen, letlanders e.d. zijn!
Zijn vaak bendes die hier special heen komen om luxe artikelen te stelen en een kite is in dat soort landen een superdeluxe artikel voor ons al een maand salaris voor hun een zowat een jaar salaris! hebben we allemaal te danken aan die fantatische kloof tussen arm en rijk meeste van die jongens stelen op bestelling voor rijke mede landgenoten!
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #10 September 29, 2005, 18:48:34
edit2Rapporteer  
Meschien kite ze zelf ook, ik kijk ook na spullen terwijl ik niet hoef te kite, alleen maar ff kom kijken

Ja en als iemand met een geweer een bank in komt lopen vraag ik ook altijd of ie dat geweer al lang heeft en of ie de voetbal heeft gezien!
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #11 September 29, 2005, 19:08:50
edit2Rapporteer  
Beetje erg vreemde reactie!!! Heb persoonlijk niks tegen Polen!
hattrick
Gast
Antwoord #12 September 29, 2005, 19:11:48
edit2Rapporteer  
Oei!
DaRipper

Berichten: 370
Antwoord #13 September 29, 2005, 20:16:27
edit2Rapporteer  
Dit topic slaat nergens. Je bent in NL nog steeds onschuldig totdat het tegendeel is bewezen.
Missichien vinden die Polen het gewoon gaaf om naar kiten te kijken en niets anders.....
Aanwezig zijn is toch niet strafbaar?
Buur

Berichten: 989
Antwoord #14 September 29, 2005, 20:39:40
edit2Rapporteer  
Even een nuansering....
Er komen een paar mannen het ex auto strand op gefiets... die niets te doen hebben?????
Ten eerste wat moeten ze daar, ik geloof het niet als ze gewoon maar een stukie aan het fietsen zijn.
ten tweede waarom gaan ze weg als ze het idee hebben dat ze gezien zijn.
ten derde waarom kijken ze naar spullen,
ten vierde, waarom zou je gaan fietsen op het strand... je zet je fiets toch boven en gaat een stukje wandelen.
Ten vijfde, waar ik boven beschreven senario onderschrijf... In polen is eer een jat cultuur onder jongvolwassenen in bende vorm... in het ooste van het land gaan ze kleding en parfum winkels langs, rammen de voorgevel met een auto, jatten alle dure spullen en weg zijn ze weer. Was een docu. op Netwerk, waar in zelfs poolse jongeren aangaven dat dit een manier voor ze was om te overleven... dus, pas zwaar goed op je spullen!!! als je het idee/gevoel hebt dat er iets niet in de haak is...

En je gaat echt niet voor de gezelligheid op vakantie in het Dorp oostvoorne, hooguit om te kiten!

 
 
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #15 September 29, 2005, 20:41:29
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de tip moza. Houdt die gasten een beetje in de gaten.
Het is irrelevant dat deze mensen Pools zijn, maar hiermee zijn deze mensen te herkennen.
Als Moza zegt 3 mensen liepen daar rond, dan kan dat iedereen zijn.
Het heeft niets met hun identiteit te maken dat ze wel of niet crimineel zijn. (ook dit is niet bewezen)
Het is gewoon een tip, dus houdt het in de gaten!
Dat is alles wat er wordt gezegd.
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #16 September 29, 2005, 21:08:33
edit2Rapporteer  
Helemaal geen rare reactie!!! Het autostrand leent zich perfect om uitgebreid te gaan shoppen.
En is het niet op het strand dan is de parkeerplaats ook nog een top optie voor hobbyrovers.
Dit is één van de redenen dat ik liever niet op playa vaar, tenzij ik maar 1 kite nodig denk te hebben. No way dat ik gear open en bloot onbeheerd daar laat rond slingeren. Playa is het shopwalhalla voor lowlife-figuren. Het is dat die verdachte figuren toevallig pools lullen, maar het kan net zo goed die quasi geïnteresseerde voorbijganger zijn die ff een babbeltje met je maakt.
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #17 September 29, 2005, 21:19:56
edit2Rapporteer  
had ik oko bij brouwersdam.. zaten een vader en een zoon heel aandachtig naar mijn boardje te kijken.. en op te tillen enzo...
Darkwing
Gast
Antwoord #18 September 29, 2005, 21:32:02
edit2Rapporteer  
had ik oko bij brouwersdam.. zaten een vader en een zoon heel aandachtig naar mijn boardje te kijken.. en op te tillen enzo...

Denk dat 't zoontje gewoon nieuwsgierig was!
DaRipper

Berichten: 370
Antwoord #19 September 29, 2005, 21:38:59
edit2Rapporteer  
vooroordelen..............
flyingkite

Berichten: 501
Antwoord #20 September 29, 2005, 22:12:21
edit2Rapporteer  
had ik oko bij brouwersdam.. zaten een vader en een zoon heel aandachtig naar mijn boardje te kijken.. en op te tillen enzo...

Denk dat 't zoontje gewoon nieuwsgierig was!
Maakt in mijn ogen niet zo veel uit, je hebt gewoon van de spullen van een ander af te blijven! Als ik op het strand ben ga ik expres met een boogje om de spullen van anderen heen, is super irritant als je op/in het water staat en je ziet mensen door/rond je spullen struinen!

Verbaas me over het feit dat veel mensen over monza,s bericht vallen je kan ook de nuance er van zien: Laat je spullen niet op het autostrand liggen er lopen vreemde figuren rond!
En laten we hem niet ophangen aan de term polen, dus mensen met een oosteuropees uiterlijk, daar heb idd op het moment veel bendes dus het zou nog bestwel eens kunnen kloppen ook! je weet t niet :-)



Brenkie

Berichten: 716
Antwoord #21 September 29, 2005, 22:34:14
edit2Rapporteer  
Er zijn buiten een hoop geinteresseerden tegenwoordig ook een hoop proletarisch winkelende figuren op en rond het strand.
Ik probeer ook zoveel mogelijk mijn spul safe te bergen, hetgeen op het autostrand gewoon moeilijker gaat.
Het is geen stigmatisatie van Oostblokkers hier, maar een feit.
Als al in 2vandaag of Nova voorbij komt dat oostblokkers graag in het rijke westen komen "shoppen" is het wel duidelijk dat we het over meer als 1 oostblokker hebben.
Een maandje of wat geleden kwam ik om een uurtje of 10 's avonds het autoplaya afgewandeld, en zat daar 'n vage Pool alleen in z'n auto op de parkeerplaats een beetje schichtig een peuk op te steken.
Dan krijg ik toch mijn bedenkingen over wat ie er doet, want het was zeker geen kiter of natuurfreak.
Hiermee wil ik niemand bijvoorbaat al veroordelen, maar medekiters alert maken op vreemde stuatie's is toch wel zo prettig. >>  THNX MOZA


We laten allen in het weekend voor een fortuin op het strand van het autoplaya achter als we op het water staan. Dan is een oplettende medekiter toch wel prettig, dus let gewoon ff op vreemde figuren op en rond het strand.
Iedereen is er ziek van als iemand anders er met je spul vandoor gaat, toch..?


Gauw naar een nog windvol weekend, want ik heb de hele week al hard moeten werken..  (angry_kitesmiley)
Mr Bean

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #22 September 29, 2005, 22:36:55
edit2Rapporteer  
Waren het noord-polen of zuid-polen     schater
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #23 September 29, 2005, 23:57:49
edit2Rapporteer  
Had dat van die Polen beter weg kunnen laten, maar omdat ik pas ook een programma heb gezien over de jatcultuur leek het me relevant!

Het waren iig absoluut geen surftypes en zowel ik als mn kitegenoot zeiden tegelijk tegen elkaar dat het geen zuivere koffie was!

Zoals sommigen hem al opvatten, het was voornamelijk een tip om je spullen eeen bankje verder te leggen.....niet om hele bevolkingsgroepen te stigmatiseren. Maar als het nou polen waren, dan lijkt me dat ik dat er verder gewoon bij kan zetten, trek zelf je conclusies. Net zo makkelijk!
Bodhi

Berichten: 785
Antwoord #24 September 30, 2005, 02:52:38
edit2Rapporteer  
Oostvoorne is bijna regio Rotterdam en aangezien Rotterdam een zero-tolerence beleid voert tegen criminelen mogen wij dat ook vast wel doen... Zonder gekheid, we moeten inderdaad met z'n allen goed opletten op "onze" spullen!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.