Wie is er geinterviewd door 2Vandaag?

Socaa
Gast
September 29, 2005, 17:32:54
edit2Rapporteer  
Er schijnt een kitesurfer geinterviewd te zijn voor 2Vandaag op het autostrand vanmiddag(29/09).. wie oh wie was dit vraag ik me af..  (grinnik_kitesmiley)
Jappy

Berichten: 947
Antwoord #1 September 29, 2005, 17:35:18
edit2Rapporteer  
Euhh... Jij???

Wanneer is het te zien?
Socaa
Gast
Antwoord #2 September 29, 2005, 17:38:35
edit2Rapporteer  
Euhh... Jij???

Wanneer is het te zien?

ik ben geen kitesurfer Jap.. Wink ik ben slechts een actievoerdster(zie AD van vandaag editie voorne putten dichtbij)

2vandaag zou vanmiddag gaan filmen en via via hoorde ik dat er wat wandelaars en een kitesurfer geinterviewd is.. dus ik was benieuwd of t iemand van kitehigh was Smiley

ik weet nog niet wanneer het uitgezonden wordt.
Jappy

Berichten: 947
Antwoord #3 September 29, 2005, 17:42:48
edit2Rapporteer  
Haha, ok Huh.

Ik kom uit Den Haag en heb dus geen AD Voorne Putten.

Ik merk wel wanneer het op tv is, verder veel succes met actie voeren!!!
Wij doen iig mee (hangloose_kitesmiley)
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #4 September 29, 2005, 21:00:05
edit2Rapporteer  
wij hebben het ad voorneputten wel maar die lees ik nooit , ik zo morge en overmorgen er eens doorheen bladeren als er wat staat zeg ik het.

succes met actie voeren ik sta 100% achter je en ik denk dat dat er wel meerdere zijn van deze site
Socaa
Gast
Antwoord #5 September 29, 2005, 21:18:48
edit2Rapporteer  
Roep om heropening autostrand wordt luider

WESTVOORNE
Raadslid Arjen Littooij (CDA) vindt dat het college moet uitzoeken of Westvoorne over de afsluiting van het strand voor autoverkeeer gaat.
Dat is volgens hem het minste wat de politiek voor de bevolking kan doen. Hij wijst er op dat de gemeenteraad altijd tegen afsluiting is geweest en zich tegen haar zin heeft neergelegd bij de afsluiting. Een groot deel van de Oostvoornse bevolking is nog altijd verbolgen over het feit dat er ten gunste van de natuurontwikkeling geen auto’s meer op het strand worden toegelaten. Andere recreatie is overigens nog wel mogelijk. Zoals kitesurfen, hoewel deze sporters ook massaal aandringen op heropening van het strand voor voertuigen.
Tanya Huizer is een van de actievoersters die op het internet pleit voor terugdraaien van de afsluiting. Ze heeft nu ook de politiek benaderd omdat ze meent dat de gemeente de afsluiting ongedaan kan maken. ,,In de wet staat dat het strand tot aan de vloedlijn eigendom van de staat is,’’ geeft ze aan. ,,Het maakt niet uit dat een natuurorganisatie het strand beheert.’’
Ook in contacten met leden van de Tweede Kamer en het provinciebestuur heeft ze de indruk gekregen dat de bal bij de gemeente zelf ligt. Een provinciewoordvoerder schept duidelijkheid. ,,Het Zuid-Hollands Landschap is eigenaar en de gemeente moet handhavend optreden,’’ reageert hij. ,,De gemeente is een van de partijen die in een convenant afspraken hebben gemaakt over de afsluiting. Het besluit terugdraaien kan alleen in overleg met de provincie, het waterschap, het recreatieschap en de natuurorganisatie.’’
Die mogelijkheid is na tien jaar discussie over de Voordelta niet waarschijnlijk, schat hij in.

AD 29/09
Brenkie

Berichten: 716
Antwoord #6 September 29, 2005, 23:02:38
edit2Rapporteer  
Kom op, open met dat strand!!!
Japairman

Berichten: 1169
Antwoord #7 September 29, 2005, 23:50:50
edit2Rapporteer  
Goed gedaan meissie  Joepie
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #8 September 30, 2005, 10:51:49
edit2Rapporteer  
Soca daar gaat je pseudoniem..... Tanya Huizer.....

Dacht eigenlijk dat je een dude was  schater

Keep up the good work!

Sjors
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #9 September 30, 2005, 14:06:18
edit2Rapporteer  
Soca, als je geen kiter bent ---> What's in it for you?

Heel goed hoor dat je je hier voor inzet, helemaal top, maar ik ben gewoon beniuewd waarom dat je hier zo gedreven in bent.
Ga iig zo door!!!  ThumpsUp
Socaa
Gast
Antwoord #10 September 30, 2005, 14:58:29
edit2Rapporteer  
ik wil gewoon die ambtenaren een beetje aan t werk houden  (grinnik_kitesmiley)

neehoor, paar vrienden van me kitesurfen, kwoon zelf in oostvoorne en kan erg slecht tegen onrechtvaardigheid.. en eigenlijk is t allemaal beetje uit de hand gelopen  (grinnik_kitesmiley) t begon vorig jaar met een ingezonden brief naar lokale krantjes.. en toen ben ik me er wat meer in gaan verdiepen.
mijngatindelucht

Berichten: 408
Antwoord #11 September 30, 2005, 15:11:49
edit2Rapporteer  
Socaa...  je bent om te InLove

Kun je een update geven van de stand van zaken? Heb je al wat beweging kunnen forceren in het logge ambtenarenapparaat?

Gr Ivo
Soc
Gast
Antwoord #12 September 30, 2005, 15:17:01
edit2Rapporteer  
op moment zijn we aan t uitzoeken hoe  we het strand weer kunnen eigenen aan de staat(schijnt juridisch goed mogelijk te zijn),zodat ZHL er helemaal niets meer over te zeggen heeft. Zodra dat voorelkaar is is het een piece of cake... hmm verder is die wethouder vd gemeente ermee bezig.. maar tis nu weekend(begint vrijdagochtend al bij die ambtenaren) dus zal volgende week pas weer wat horen denk ik..
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.