Ernstig, Slufter

ErikB

Oktober 01, 2005, 16:52:39
edit2Rapporteer  
Wil diegene die vandaag met een Rhino5 aan het kiten was AUB niet een Cabrinha lycra aan trekken.
Echt te gek voor woorden Huh

Waar komt trouwens iedereen vandaan?
Gaat lekker zo (NOT) verleden jaar stond je nog met een paar man op de slufter en nu ontelbaar zoveel.
KiteDemon

Antwoord #1 Oktober 01, 2005, 17:20:18
edit2Rapporteer  
Yep...de Slufter gaat een beetje naar de klote raken zo.
Jammer dat er zo veel idioten rondvaren die nog niet eens begrijpen dat je je kite omhoog of omlaag moet sturen om elkaar te passeren. Duitse en nederlandse aso's met een grote bek die er zelf nog niks van begrijpen. Als klap op de vuurpijl heeft de meest favorite kiteschool van het autostrand de Slufter ook nog ontdekt als lesspot... Huh

De dagen dat we daar relaxt met max. 10 man op het water stonden zijn voorbij, en de sfeer wordt er ook niet beter op ThumpDown

Lekker op het autostrand blijven als je je niet kan aanpassen aan de eens zo relaxte Sluftercultuur en regels op het water. Op deze manier wordt het flink verziekt en ik voorzie nog wel rake klappen op de topdagen dat het water en strand helemaal vol staat. Dit kan niet echt lang goed meer gaan.

Het klink een beetje als localisme, maar ik heb er geen problemen mee als het druk is en iedereen begrijpt elkaar.
Maar er komt nu éénmaal een verse kudde kiters, zowel duits als nederlands die nog niet begrijpt dat het om de fun draait, en hoe het allemaal werkt op het water.

Darkwing
Gast
Antwoord #2 Oktober 01, 2005, 17:29:24
edit2Rapporteer  
Wil diegene die vandaag met een Rhino5 aan het kiten was AUB niet een Cabrinha lycra aan trekken.

Hoezo dan?
Passie

Antwoord #3 Oktober 01, 2005, 17:53:21
edit2Rapporteer  
haha.. dat was jij zeker??
Darkwing
Gast
Antwoord #4 Oktober 01, 2005, 17:56:27
edit2Rapporteer  
haha.. dat was jij zeker??

Nee, ik was er niet, geeeen vervoer naar het strand..  (cry_kitesmiley)
Passie

Antwoord #5 Oktober 01, 2005, 17:58:47
edit2Rapporteer  
ik denk dat ik een camping begin bij mij thuis:)... en dat laat ik mijn pa elke dag rijden met een busje:)...  en dan heel onze tuin vol met kiters... 10 minuten van grevelingen.. 10 minuten van binneschelde ... 20 minuten van herkingen.. 40 minuten van brouwersdam.. 20 minuten van oesterdam...  joeepiee Smiley.. interesse?
THEGREEN

Antwoord #6 Oktober 01, 2005, 18:00:36
edit2Rapporteer  
whaha en ik ook dan  schater 8km van enkhuizen, 8 km van schellinkhout en 10 km van andijk  Joepie das met de auto minuut of 5 a 10 ThumpsUp
Leon aero2
Gast
Antwoord #7 Oktober 01, 2005, 18:02:00
edit2Rapporteer  
Dat was een Duitser (een wel oke Duitser) naar mijn mening ben hem vaker tegengekomen op de slufter en hij spreekt gewoon Nederlands omdat ie hier werkt.
Maar ErikkieR5 naast dat hij zo, n lycra aanhad, had je serieus last van hem?

Ik was er ook vandaag en er waren een paar Duitsers en Nederlanders die pas echt heel irritant waren. Even los van die meneer van die lycra.

Passie

Antwoord #8 Oktober 01, 2005, 18:04:13
edit2Rapporteer  
ik was vandaag bay watch aant spelen.. ik heb gewoon 2 boardjes gered.. 3 kites op gehaald van lessers... was niet leuk meer.. en nou lig ik hier kreupel op m'n pc stoel.. wat ik heb ik toch veel over voor de mede kiter:P
Leon aero2
Gast
Antwoord #9 Oktober 01, 2005, 18:12:03
edit2Rapporteer  
Yep Pascal als je voor ieder retour gebracht board een euro zou vragen, zat je nou lekker op een warm eiland met constante wind iedere dag hahaha.

Sebastiaan

Antwoord #10 Oktober 01, 2005, 18:24:42
edit2Rapporteer  
wat voor windje stond er?
Bazmark

Antwoord #11 Oktober 01, 2005, 18:40:44
edit2Rapporteer  
Gewoon spulletjes blijven terug brengen!
En natuurlijk gratizz  loser
Die ene keer dat jij hulp nodig hebt, wil je ook graag geholpen worden!  ThumpsUp
Rutger II

Antwoord #12 Oktober 01, 2005, 18:40:53
edit2Rapporteer  
Het was leek wel druk op de slufter gezien vanaf da Autoplaya
KiteDemon

Antwoord #13 Oktober 01, 2005, 18:46:59
edit2Rapporteer  

Hoezo dan?

Ha ha....je moet niet alles serieus nemen.. (grinnik_kitesmiley)
plaaggeest

Antwoord #14 Oktober 01, 2005, 18:51:15
edit2Rapporteer  
Yep...de Slufter gaat een beetje naar de klote raken zo.
Jammer dat er zo veel idioten rondvaren die nog niet eens begrijpen dat je je kite omhoog of omlaag moet sturen om elkaar te passeren. Duitse en nederlandse aso's met een grote bek die er zelf nog niks van begrijpen. Als klap op de vuurpijl heeft de meest favorite kiteschool van het autostrand de Slufter ook nog ontdekt als lesspot... Huh

De dagen dat we daar relaxt met max. 10 man op het water stonden zijn voorbij, en de sfeer wordt er ook niet beter op ThumpDown

Lekker op het autostrand blijven als je je niet kan aanpassen aan de eens zo relaxte Sluftercultuur en regels op het water. Op deze manier wordt het flink verziekt en ik voorzie nog wel rake klappen op de topdagen dat het water en strand helemaal vol staat. Dit kan niet echt lang goed meer gaan.

Het klink een beetje als localisme, maar ik heb er geen problemen mee als het druk is en iedereen begrijpt elkaar.
Maar er komt nu éénmaal een verse kudde kiters, zowel duits als nederlands die nog niet begrijpt dat het om de fun draait, en hoe het allemaal werkt op het water.

is de slufter van jou dan?(Beetje ikke ikke en de rest kan stikken?) Hoe je dit uit vind ik een beetje van alleen ik en mijn vrienden en de rest moet oprotten! Dat je zegt van da beginners en prutsers moette wegblijven oke.. Tis geen beginnerspot. Maar elke andere gevorderde heeft toch wel het recht om daar te gaan kiten!!
Leon aero2
Gast
Antwoord #15 Oktober 01, 2005, 18:57:13
edit2Rapporteer  
Tuurlijk Rieuw, alleen dit waren verre van gevorderden.

plaaggeest

Antwoord #16 Oktober 01, 2005, 19:03:08
edit2Rapporteer  
ja oke dan geef ik je wel gelijk. Als ze zo erg aan het prutse zijn! Dan zou ik ook zoiets hebben van ga op autoplaya kiten ofzo. En die duitsers is een probleem apart:P
Passie

Antwoord #17 Oktober 01, 2005, 19:03:25
edit2Rapporteer  
op grevelingen was 't dan ook wel schuin aflandig en wel aardig vlagerig.. maar de molens stonden west .. dus wel goed.Smiley... dus al die beginners denken.. oooh.. goeie wind:)  en het water op.. en ze werden zo het diepen in gesleurd:).. vaar ik daar met m'n 12je:) net zo'n postbode.. daar boarrdje daar kite..  geweldige dag:s.. niet echt
Kevin

Antwoord #18 Oktober 01, 2005, 19:10:23
edit2Rapporteer  
ik denk dat ik een camping begin bij mij thuis:)... en dat laat ik mijn pa elke dag rijden met een busje:)... en dan heel onze tuin vol met kiters... 10 minuten van grevelingen.. 10 minuten van binneschelde ... 20 minuten van herkingen.. 40 minuten van brouwersdam.. 20 minuten van oesterdam... joeepiee Smiley.. interesse?
offtopic : He begin die camping maar ik sta er dan zoiezo elk weekend op
ontopic : ik heb idd ook wel eens last van kiters (duisters) dit mede omdat zij het dan niet goed kunnen en je vaart dan en dan ploft de kite voor je neus en dan moet je ineens omvaren !!  en dan krijg(van iedereen op het forum zeker te horen) jij hebt het ook moeten leren das waar maar ik heb eerst leren vliegeren  dus kon al vliegeren voordat ik ging varen en krijg waarschijnelijk ook te horen vaar er dan ruim omheen dat ging niet want iedereen moest ervoor langs dus iedereen had er last van mede door de wind !!!dus daarom als je begint leer dan toch eerst gewoon vliegeren !!! of neem een les !!
Groet Kevin
Antwoord #19 Oktober 01, 2005, 19:28:11
edit2Rapporteer  
ik blij dat ik ploegendienst werk. lekker door de weeks met een paar man op het water ThumpsUp
KiteDemon

Antwoord #20 Oktober 01, 2005, 19:33:20
edit2Rapporteer  
Rieuw, als je goed leest dan weet je dat dit helemaal niks te maken heeft met ikke ikke en de rest kan stikke.
Maar nu je erover begint....ik kan niet begrijpen dat een kiteboardschool daar les gaat geven terwijl het auto strand 10 x geschikter is daarvoor. En dan wordt er uitgerekend net les gegeven op een stuk waar de kiters het liefst doorheen scheuren vanwege het supervlakke water. Totaal geen respect voor de andere kiters dus.

Maar als deze ontwikkeling zo door blijft gaan op de spot dan zullen er in de toekomst zeker nog wel ongelukken gaan gebeuren.
plaaggeest

Antwoord #21 Oktober 01, 2005, 19:55:52
edit2Rapporteer  
ja dat de slufter gebruikt word door een kiteboardschool  is niet goed nee! geef ik je groot gelijk in! en ook dat prutser weg moette blijven enso. maar je verhaal kwam zo een beetje over. Mja we zijn het over beide hetzelfde eens dus geen gezeur er meer over!
Proboarder
Gast
Antwoord #22 Oktober 01, 2005, 20:11:00
edit2Rapporteer  
ach ja het zal allemaal wel, wel verscheidene nieuwe kites gezien vandaag op Slufter, Bow dacht ik, of iets anders zag er wel strak uit, mooie dag vandaag ondanks die beginners!
ErikB

Antwoord #23 Oktober 01, 2005, 20:19:13
edit2Rapporteer  
Dat was een Duitser (een wel oke Duitser) naar mijn mening ben hem vaker tegengekomen op de slufter en hij spreekt gewoon Nederlands omdat ie hier werkt.
Maar ErikkieR5 naast dat hij zo, n lycra aanhad, had je serieus last van hem?

Nee helemaal geen last hoor van die knul.
Vind het alleen een suf gezicht met een North kite lekker raggen en dan zo'n  (sealedlips_kitesmiley) (BRAAK) shirtje aan.
 InLove
TtHoM@s

Antwoord #24 Oktober 01, 2005, 20:25:56
edit2Rapporteer  
ik was vandaag op autostand

70 kites in de lucht ongeveer was echt druk

toch iritand mennse die het goed kunne die soms zo dich bij de kant gaan
langs de beginners. ga dan wat verder de zee op ListenToMe

kan ook zijn dat ik het fout heb dat ze niet zo heel goed zijn ik ben namelijk met andere dingen bezig maar toch
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.